Indlæg af white

    Mange tak folkens regner med at gå næsten all in med at få min cpu kølt ned med vand :-) lige pt køre jeg 4.2 ghz ved 1.34v og der bliver den ca 66 grader ved full load med prime og noget gammel kølepasta :-).. så skulle gerne komme op på de 5 ghz med vand :whistling: :whistling:

    har selv fået mig sådan et kabinett og monteret dette system i det
    3930K,
    ASUS Rampage IV Ex,
    Noctua NH-D14,
    Corsair 16GB 1866MHz
    Sapphire HD 7970 Oc
    Samsung 830 256gb
    6* sata harddiske
    Corsair Professional Gold AX1200
    Lamptron FC Touch Blæserstyring


    og 8 fans


    og næste projekt hedder så vandkøing :-)


    og nej hvor det bare gik som smurt at monter det hele :-)


    :9xo :9xo :9xo

    jeg takker :-) havde ellers selv søgt men fant ikke rigtig noget ... hvad jeg kan se er det dårlig dvd media ... men er lidt mystik da jeg aldrig før har haft det problem... men har os fået ny pc men statig syntes jeg det er lidt mærkligt at alle brænder programmer ikke kan lig de skirver lige pludsligt.. men kan jo være de er blevet for gammel lige pludsligt

    jeg får denne her fejl med imgburn


    W 18:35:10 Set L0 Data Zone Capacity Failed! - Reason: Invalid Field in Parameter List


    Hvad betyder den ?

    Quote

    Oprindeligt indlæg af baloo


    Det er muligt at jeg ikke læste ordentligt i toppic men nu har han forklaret i sin sidste post hvad han kunne ha gjort i sin første og så er folk straks MEGET klogere. 8o
    Med Vista/windows 7 64bit så er det 3x2gb han skal gå efter som minimum. :)


    ja ja skrev os vista 64 bit i den aller første :-) men hvad har vi er rigtig go 6 gb trippel ram som kan oc en del og er rigtig go til en rimelig pris

    Quote

    Oprindeligt indlæg af PsyCho


    "Jeg står og skal til at skiftet mit system ud med den dejlig nye intel processer" tror du ikk det er core I7 han mener med denne sætning? og derfor han sprøger til 3 eller 6 gb DDR3.. ;)



    jep du har helt ret :-) at jeg ville ha et Core i7 system... køre lige nu med en q6600, men nu skal der nye boller på supen :-) så ville se om jeg ikke kan få en core i920 op at køre ca 4 ghz og tror det bliver med det størst asus bundkort man kan få lige pt.. valgt selv det største bund kort fra asus(ASUS P5WDG2 WS Professional Main Station Series
    ) da lige e6600 var på det højest og det har vært alle pengen vær selv om det var lidt pevert men der giv vi jo os fra 478 scoket till 775 og nu er den jo på vej ud :-)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Fragman
    både ocz og mushkin leverer normalt rigtig fine ram til prisen, og 1600 burde bestemt være rigeligt. har du vista så tag 6 gb og har du xp så tag 3 gb.


    Jeg køre med vista 64 bit ultimate :-)

    jeg køre med 4 gb lige af kingston 8500 dov skal det siges at jeg ca bruger 2 gb ram når jeg ar startet op i windows 64 bit men det er os ca 1 1/2 siden at det blev installeret på den... ved ikke hvad en ren install af windows vista 64 bruger af ram normal efter det er installeret....

    Jeg står og skal til at skiftet mit system ud med den dejlig nye intel processer... men hvad skal man vælge af ram og hvor meget ? Kingston HyperX DDR3 2000MHz 3 gb Ram eller er det ikke nok med 3 gb selv om de er rigtig hurtig ? eller ville det være bedre med lidt langsommer ram og så 6 gb (1600mhz) ram


    køre vista 64 bit

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Jerking
    gider dem ikke , syntes ikke crossfire kører optimalt


    Hvorfor dov ikke det ? jeg har bestilt 2 styk His 3870 kort ? glæder mig til de kommer men hvis der er problemmer med det hmm :-(