Spil på vej!!!

  • Glæder mig til


    LOTR: Battle for Middle-Earth
    KotOR 2
    The Sims 2 (slap me)

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Berleburg
    Glæder mig til


    LOTR: Battle for Middle-Earth
    KotOR 2
    The Sims 2 (slap me)


    Da Slims 2 bliver for fedt :D var lige ude ved en af mine venner som havde købt den der VIP box hvor der er masser af screenshots, og film med.. Det ser så feeeedt ud :D Har mega lyst til at spille Sims lige nu lol

  • Venter på :


    Battlefield 2
    Half-life 2 + Mods
    Og så et rigtigt godt bilspil. Vil gerne se noget ala. Gran Turismo til PC.....

    |^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Falsk
    Går og glæder mig til der kommer et godt bilspil igen.


    NFSU2 ? :D Glæder jeg mig ihvertfald MEGET til også

  • Need for Speed Underground 2 bliver fedt nok. Til dem der ikke er klar over det, foregår det på den måde, at man selv kører rundt i byen og finder ræs! Altså en åben by som vi kender det fra GTA!

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Berleburg
    Need for Speed Underground 2 bliver fedt nok. Til dem der ikke er klar over det, foregår det på den måde, at man selv kører rundt i byen og finder ræs! Altså en åben by som vi kender det fra GTA!


    Åhh fedt nok der ! Det bliver fedt :D


    Lyder også fedt at der er en 2'er til Operation Flashpoint "på vej" ( 2006 ). Damn jeg var hooked på det spil.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Berleburg
    Need for Speed Underground 2 bliver fedt nok. Til dem der ikke er klar over det, foregår det på den måde, at man selv kører rundt i byen og finder ræs! Altså en åben by som vi kender det fra GTA!


    Sweet :D Lyder da som en klar forbedring. Så må vi håbe at realismen også har fået et nøk opad.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Torque


    Sweet :D Lyder da som en klar forbedring. Så må vi håbe at realismen også har fået et nøk opad.


    Tvivler på at det bliver mere realistisk.
    Der er langt hen til det niveau NFS: PU havde.
    Og det nye NFS:U bliver sikkert også bare en konsol portering. Damn jeg hader konsol porteringer.


    Men det bliver sikkert bedre end det første, det lyder det til ihvertfald.

  • er i syge man?!? HAR I GLEMT WORLD OF WARCRAFT? :T det er jo SUPER UBER fedt maaaan
    bliazzard laver de bedste spil nogen sinde overhovedet fks. The Lost Vikings! Starcraft! Warcraft! Diablo! og så laver de hele tiden opdateringer
    blizzard er cool :hb: :dance:
    det er i hvertfald min menning :T

    så alt kritik af min lyrikker! alt det han sir, hun sir hva skal jeg med det pjat jeg får jo min brunsvir

  • Et spil der kunne gå hen og overraske kunne være Medal of Honor: Pacific Assault.. :P


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • HL2 og S.T.A.L.K.E.R. og brothers in arm mener jeg det hedder!


    http://www.gameplanet.co.nz/mag.dyn/Features/2337.html


    http://www.strategyinformer.co…arms-e3.zip/details.shtml


    Prøv at downloade den movie og se det engang!!

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

    Rettet en gang, sidst af Malk ().