Starship Troopers the Game

• Hehe... Ikke superflot.. Men det er BFV sq heller ikk...

Skal da lige prøve det på demo hvis der kommer en... Ser da meget morsomt ud bare at nakke uendlig af dem :D

Edit: DEt er faktisk meget fed grafik...

Oprindeligt indlæg af købkøb
    Hehe... Ikke superflot.. Men det er BFV sq heller ikk...

Skal da lige prøve det på demo hvis der kommer en... Ser da meget morsomt ud bare at nakke uendlig af dem :D

hehe jaa men nu kommer det også først i 2005 så mon ikke I er igang med at lave modde godt i det :)

• Det ser faktisk ikke værst ud.
    Hvis spillet er bare halvt så fed som filmen var i sin tid, så skal det nok blive fedt!!

Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

• Ja filem var da voldfed! synes det var fedt at de gik i bad sammen med kællingerne! WOO! det vil jeg også :T

Der er vist også en 2'er af fillem med andre skuspillere end i 1'eren floppede vist ret grumt! men skal da prøve spillet! og som jeg kan se det ligger det da rimelig meget op ad filmen, eller hvad?

• Du skal nok komme til at bade med damer engang min lille ven ;)

Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

Oprindeligt indlæg af D-Zs
    Ja filem var da voldfed! synes det var fedt at de gik i bad sammen med kællingerne! WOO! det vil jeg også :T

Der er vist også en 2'er af fillem med andre skuspillere end i 1'eren floppede vist ret grumt! men skal da prøve spillet! og som jeg kan se det ligger det da rimelig meget op ad filmen, eller hvad?

well den kan bestilles på dvd, har set den... : smiley der voldbrækker sig :... ;)

dårlig historie, dårlige skuespillere og ikke mindst af alt, effekterne ligner noget der er lavet på en cmd64

• Ja 2'eren er noget af en skuffelse, 1 var ok men 2 var noget af en å film ggg glæder mig til spillet.. så er directx 10.0 nok udkommet he he

Asus Deluxe X99 Intel I7 5930k 3.5 @ 4.6 Socket 2011 v3 - H2O
    Asus Nvidia - 2 x 980 Ti i SLI - Asus 27" g-sync PG278QE
    OCZ Express RevoDrive 3 x2 SSD 240 GB 1500/1225 MB/S
    HyperX Preadator DDR4 32 gb 8 x 4 gb 3000 Mhz
    ThermalTake ToughPower 1200Watt - Windows 10, 64 bit Blog

Oprindeligt indlæg af meinder
    Ja 2'eren er noget af en skuffelse, 1 var ok men 2 var noget af en å film ggg glæder mig til spillet.. så er directx 10.0 nok udkommet he he

Ja, 2'eren havde jo intet med historien/skuespillerne/plottet fra 1'eren at gøre. Lidt surt, for 1'eren var ellers fed nok.