QuoteOprindeligt indlæg af GrillRotten
Er der ikke noget med at FEJL-40 bliver til FEJL-10 når man kommer over 50 fordi man rykker 30cm tættere på skærmen ?
ROFL... Tæt på kaffe i det nye MX Desktop-sæt....

Er der ikke noget med at FEJL-40 bliver til FEJL-10 når man kommer over 50 fordi man rykker 30cm tættere på skærmen ?
ROFL... Tæt på kaffe i det nye MX Desktop-sæt....
købte XP HE lige da det landede i butikkerne her hjemme. Det var en hel del billigere end Pro-versionen.
Kørte med det indtil jeg faldt over et godt tilbud på en Pro-version.
Status: XP HE på den lille P4 og Pro på denne her.
Er der ikke noget med at HE ikke understøtter trådløst netværk  

Mht. stabiliteten, så har XP ikke skuffet mig. Minder om en W2K i en mere poppet udgave.
Der er noget du har misforstået - grønært  - når man kommer over de 50, så sidder man mere afslappet og tilbagelænet.
 - når man kommer over de 50, så sidder man mere afslappet og tilbagelænet.  

Så det er nok nærmere fejl 50 el. mere hvis man samtidig er langsynet  Jeg sidder faktisk ca. 1m fra
  Jeg sidder faktisk ca. 1m fra  
Og lige til Burger - pas på hvor du færdes. Det ku' være du kom i klemme 
QuoteOprindeligt indlæg af bentzin
Og lige til Burger - pas på hvor du færdes. Det ku' være du kom i klemme
Jeg færdes fint her i det jyske .. *GG*
WindowsXp er ok hvis man gider ringe til microsoft med en 48 sifret kode hver gang man skifter hardware  og så bruger winxp ogse 3 gange så meget ram som windows 2000     og så ser det der klamme standart tema p*sse klamt ud og medie player 9 er ogse noget lort
den eneste mp der nogensinde har været go er mp 6.4 mp      + at der er flere lo*te programer med  windows xp
det er bare nogne af de ting der s*tter ved windowsxp
QuoteOprindeligt indlæg af ramfamg
WindowsXp er ok hvis man gider ringe til microsoft med en 48 sifret kode hver gang man skifter hardware og så bruger winxp ogse 3 gange så meget ram som windows 2000 og så ser det der klamme standart tema p*sse klamt ud og medie player 9 er ogse noget lort
den eneste mp der nogensinde har været go er mp 6.4 mp + at der er flere lo*te programer med windows xp
Så brug dog noget andet .. Ingen tvinger dig til at bruge XP eller et andet styresystem lavet af MS ..
WindowsXp er ok hvis man gider ringe til microsoft med en 48 sifret kode hver gang man skifter hardware og så bruger winxp ogse 3 gange så meget ram som windows 2000 og så ser det der klamme standart tema p*sse klamt ud og medie player 9 er ogse noget lort
den eneste mp der nogensinde har været go er mp 6.4 mp + at der er flere lo*te programer med windows xp
Lol... Har man hørt en loppe gø :]
QuoteWindowsXp er ok hvis man gider ringe til microsoft med en 48 sifret kode hver gang man skifter hardware
Det har jeg og ingen andre jeg kender så oplevet - Tror bare det er dig der har lavet en "fejl"
Quoteog så ser det der klamme standart tema p*sse klamt ud og medie player 9 er ogse noget lort
Så¨er det jo godt at det tema nemt kan laves om - Kan ikke rigtig se noget negativt i det...
Men som #Burger siger så er det jo godt at ingen tvinger dig til at bruge det.
hehe bruger mere ram - ja lidt men ikke 3 gange...
Desuden er Mplayer 6.4 også med i XP - hvis du ikke skulle have opdaget det. Temaet kan du jo skifte ud så det ligner en Windows 2000 uden de store problemer, men det magter du nok ikke kan man høre på dig.
QuoteOprindeligt indlæg af Burger
Så brug dog noget andet .. Ingen tvinger dig til at bruge XP eller et andet styresystem lavet af MS ..
har ikke noget mod ms men mod xp
QuoteDisplay MoreOprindeligt indlæg af Henrik-
Det har jeg og ingen andre jeg kender så oplevet - Tror bare det er dig der har lavet en "fejl"
Så¨er det jo godt at det tema nemt kan laves om - Kan ikke rigtig se noget negativt i det...
Men som #Burger siger så er det jo godt at ingen tvinger dig til at bruge det.
 skift dit bundkort ud så skal du ringe til mikrosoft på grund af det der WPA lort
Quoteskift dit bundkort ud så skal du ringe til mikrosoft på grund af det der WPA lort
Har skam skiftet bundkort - Har skam skiftet stort set alle dele i mit system - Har bare geninstalleret for at få det til at køre som jeg ønsker det - Gør jeg altid når jeg laver et større skift.
Ramfamg -> http://www.redhat.com/fedora/
OMG du er da ret speciel - Sikke dog mange "fine" fy-ord du kan. Har virkelig stor [Blocked Image: http://hjem.get2net.dk/berope/assets/images/smiley_abuv.gif] for dine saglige og velbegrundede udtalelser.  

Totalt :lame: - vær stolt - for jeg bruger sjældent dette skilt. 
Du er vist en af dem man kalder -> [Blocked Image: http://hjem.get2net.dk/berope/assets/images/weakestlink.sml.gif]
*LOL* ... Med hensyn til RAM-forbruget, så tager du MEGET fejl ...   ... Det er faktisk ingen kunst at deaktivere det "lir" i XP der bruger LIDT extra RAM så systemet bruger samme mængde RAM som Win2000 gør fra standard.
 ... Det er faktisk ingen kunst at deaktivere det "lir" i XP der bruger LIDT extra RAM så systemet bruger samme mængde RAM som Win2000 gør fra standard.
Som du også skrev på et tidspunkt.... Som OGSÅ var forkert ... Så er WinXP lige så stabil som Win2000.
Men tillykke med du lyder som en 12-årig der ikke kan give en saglig begrundelse for sine påstande...   ... Kan sgu kun grine af det og ryste på hovedet. *G*
 ... Kan sgu kun grine af det og ryste på hovedet. *G*
har ikke noget mod ms men mod xp
Så lad være med at bruge det hvis du så fejlagtigt tror der er noget galt med WinXP i forhold til Win2000. Forskellen mellem disse 2 er laaangt mindre end du tror. Men sådanne ting ville du jo også vide hvis du havde lidt viden om emnet.  
skift dit bundkort ud så skal du ringe til mikrosoft på grund af det der WPA lort
Har skiftet bundkort og andet HW i min computer UTALIGE gange imens jeg har kørt med bl.a. WinXP og nej har ALDRIG snakket med MS. Men hvis du skulle få lyst til at ringe til dem, så gør dog endeligt det. Ved godt du ikke er klar over det, men folk der ringer til MS er folk som ikke har det store kenskab til deres styresystem.  
... Så som jeg siger... Bare ring...   ... 44 89 01 00
 ... 44 89 01 00
Ok... Jeg synes det er fedt at man i XP kan smide hvilken som helst MP-3 afspiller eller kamera uden at skulle installere alt muligt lort... Iøvrigt bruger XP ca 20MB mere ram and win2000... Hvis du ikke kan undvære 20MB ud af minimum 512 så er du da lam 
Hvis du slår temaet fra og nogen af de services der gør det nemmere for dig er du nok nede på en 5MB ram forbrugsforskel... Og udover det glemmer du at XP understøtter en MILLION flere ting end 2000... Feks HT... Det duer da ikke ordentligt i win2000... Og der er så meget lort i det OS... Jeg kan godt li XP:.. Det med at ringe? Hva tror du MS er din mor?? Hehe...
ramfamg
Jeg gætter på at du har en windows xp home siden du skal ringe til MS når du skifter bundkort. Det skal man SHJV ikke når det er Pro udgaven. Og er det home udgaven du har så forstår jeg godt du er negativ. Det er IMHO næsten værre en Windows ME (der ellers er det største flop i MS historie).
XP home er mere fejlfyldt en pro, ifølge en MS medarbejder skyldes det at man i pro versionen har brugere der er langt mere købestærke og har brug for langt højere oppe tid.
QuoteOprindeligt indlæg af nicolajs
ramfamg
Jeg gætter på at du har en windows xp home siden du skal ringe til MS når du skifter bundkort. Det skal man SHJV ikke når det er Pro udgaven. Og er det home udgaven du har så forstår jeg godt du er negativ. Det er IMHO næsten værre en Windows ME (der ellers er det største flop i MS historie).
XP home er mere fejlfyldt en pro, ifølge en MS medarbejder skyldes det at man i pro versionen har brugere der er langt mere købestærke og har brug for langt højere oppe tid.
Åhh nej - endnu en af slagsen  Du skriver SHJV - Jeps - Det er så heller ikke meget du ved.
  Du skriver SHJV - Jeps - Det er så heller ikke meget du ved.
Dine postulater er vist også bare grebet ud af ingenting. Ville da meget gerne ha' noget dokumentation for dine argumenter. Tror dog nok det bli'r svært at finde sådanne.
Ka' fortælle dig, at jeg har kørt ME inden XP Home og havde/har så at sige ingen problemer. 
Generelt kan det siges, at de problemer folk får med de nyere styresystemer, faktisk sidder lige foran skærmen. De er simpelthen ikke kvikke nok og eller har ikke sat sig nok ind i tingene. Længere er den ikke.
Det er så også et postulat - men det er tilgengæld ikke ramt så meget ved siden som dine. 
QuoteDisplay MoreOprindeligt indlæg af bentzin
Åhh nej - endnu en af slagsenDu skriver SHJV - Jeps - Det er så heller ikke meget du ved.
Dine postulater er vist også bare grebet ud af ingenting. Ville da meget gerne ha' noget dokumentation for dine argumenter. Tror dog nok det bli'r svært at finde sådanne.
Ka' fortælle dig, at jeg har kørt ME inden XP Home og havde/har så at sige ingen problemer.
Generelt kan det siges, at de problemer folk får med de nyere styresystemer, faktisk sidder lige foran skærmen. De er simpelthen ikke kvikke nok og eller har ikke sat sig nok ind i tingene. Længere er den ikke.
Det er så også et postulat - men det er tilgengæld ikke ramt så meget ved siden som dine.
Jeg må sige jeg heller ikke har specielt gode erfaringer med ME .. Men skiftede så bare til Windows 2000 .. Styresystemet bliver jo nok ikke bedre af, man bare sidder og brokker sig ..
Hmm..
Har en Pro version af XP, uden SP1 og en HE med SP1..
Syns faktisk at Pro versionen uden SP1 er mere stabil, underligt nok da der ikke er nogen servicepack.. Kan ikke forklare hvordan det er mere stabilt, men det virker i hvertfald til at køre hurtigere.. Underligt nok..