1975: Microsoft founded 
January 1, 1979: Microsoft moves from Albuquerque, New Mexico to Bellevue, Washington 
June 25, 1981: Microsoft incorporates 
August 12, 1981: IBM introduces its personal computer with Microsoft's 16-bit operating system, MS-DOS 1.0 
February 26, 1986: Microsoft moves to corporate campus in Redmond, Washington 
March 13, 1986: Microsoft stock goes public 
August 1, 1989: Microsoft introduces earliest version of Office suite of productivity applications 
May 22, 1990: Microsoft launches Windows 3.0 
August 24, 1995: Microsoft launches Windows 95 
December 7, 1995: Bill Gates outlines Microsoft's commitment to supporting and enhancing the Internet 
June 25, 1998: Microsoft launches Windows 98 
February 17, 2000: Microsoft launches Windows 2000 
June 22, 2000: Bill Gates and Steve Ballmer outline Microsoft's .NET strategy for Web services 
May 31, 2001: Microsoft launches Office XP 
October 25, 2001: Microsoft launches Windows XP 
January 15, 2002: Bill Gates outlines Microsoft's commitment to Trustworthy Computing 
November 7, 2002: Microsoft and partners launch Tablet PC 
January 16, 2003: Microsoft declares annual dividend 
April 24, 2003: Microsoft launches Windows Server 2003 
October 21, 2003: Microsoft launches Microsoft Office System 
July 20, 2004: Microsoft announces plans to return up to $75 billion to shareholders in dividends and stock buybacks.

Home vs. Pro
- 

- 
			QuoteOprindeligt indlæg af Falsk 
 Så hut jeg visker blev MS etableret i 82, hvor de kom frem med MS DOS.. ikke at forveksle med IBM's DOS.. hed den ikke PC DOS??Jep, det var PC-DOS  Til emnet. Det er de færreste der vil få noget ud af at køre PRO istedet for HOME. Hvis du ikke umiddelbart kender forskellen, kan du lige så godt tage HOME. Der er en hel del ekstra management features i PRO, lidt FTP osv - men derudover er de to styresystemer stort set identiske. Kernellen er nøjagtig den samme. 
- 
			pro. versionen er vist bedere til netværksopsætninger 
- 
			Hmm men nu er mit hjemmenetværk rimelig simpelt.. det er bare en switch som fordeler internetstikket.. Selv micorsoft windows xp home edition, burde kunne overkomme det  
- 
			QuoteOprindeligt indlæg af -Sandman- 
 Hmm men nu er mit hjemmenetværk rimelig simpelt.. det er bare en switch som fordeler internetstikket.. Selv micorsoft windows xp home edition, burde kunne overkomme det Helt sikkert. 
- 
 I folkeskolen sad jeg med 3.11.. Ud fra bentzins indlæg er det ca. 15 år siden 3.11 udkom??
 Ja - i '90 kom 3.0 og lige efter 3.11 og på skolerne har de jo aldrig haft for vane, at være up to date Så det passer nok meget godt. Så det passer nok meget godt.
- 
			QuoteDisplay MoreOprindeligt indlæg af The_Unforgiven Kender det når jeg skal install min svigerfars , P2 333 med 196 mb ram , Voodoo 3 3000 , 15 gb hdd , med Win ME og Office , snork snork. The_Unforgiven 
 Den maskine som jeg sidder ved på arbejdet, er en
 AMD K6-2 450mhz (FIC MB)
 256 mb RAM - 10gb harddisk
 Gforce2 MX 100/200 - 17" Monitor
 Opløsning 800*600 @16 bit
 Windows 98 SE2Det kører da helt fint til alm. kontor arbejde  
- 
			QuoteOprindeligt indlæg af bentzin 
 Ja - i '90 kom 3.0 og lige efter 3.11 og på skolerne har de jo aldrig haft for vane, at være up to date Så det passer nok meget godt. Så det passer nok meget godt.HeHe ... Nå ja ... Den sidste del glemte jeg jo lige ... Skræmmende for har jo lige siddet ved en 10 år gammel PC inde på TEC i KBH i en halv times tid. Føles som flere dage. Er helt ør *G*  
- 
			windows 2000 er kongen windows xp er noget lort der fu*ker nonstop 
- 
			QuoteOprindeligt indlæg af ramfamg 
 windows 2000 er kongenwindows xp er noget lort der fu*ker nonstop Wauu... Virkeligt et intelligent svar .... :] ... Er du en af dem der bliver glad hvis du får 13 i en QI-test ? ... :dots:  
- 
 windows 2000 er kongenwindows xp er noget lort der fu*ker nonstop Det var da virkelig en brugbar kommentar...NOT  
- 
 windows 2000 er kongenwindows xp er noget lort der fu*ker nonstop Har jeg også hørt... Men du skal da være mere end velkommen til at komme med en begrundelse eller to.. :] 
- 
			QuoteOprindeligt indlæg af -Sandman- Har jeg også hørt... Men du skal da være mere end velkommen til at komme med en begrundelse eller to.. :] Jeg kører XP på min bærbar og 2k på min stationære, og jeg vil ikke sige XP har voldsomme problemer i forhold til stabilitet .. Begge systemer kører fint for mig, og selvom jeg måske tidligere har været lidt imod XP, har jeg da overvejet at købe endnu en XP licens og så bruge den på begge computere .. 
- 
			Kan du også bruge det nyeste media player på 2000  
- 
 Kan du også bruge det nyeste media player på 2000 Kører lige nu version 9.00.00.3075 .. 
- 
 windows 2000 er kongenwindows xp er noget lort der fu*ker nonstop Windows XP kører sådan som du har opsat det  - så du må ikke være særlig god til det - så du må ikke være særlig god til det Har kørt Win2000 i mange år og er meget glad for det, valgte dog XP sidste gang jeg skulle formatere og det kører klippe stabilt og meget godt. 
- 
 windows 2000 er kongenwindows xp er noget lort der fu*ker nonstop 
 Hold da helt ferie - du er godt fyldt med saglig argumentation. - du er godt fyldt med saglig argumentation.
 Jeg kan lige fortælle dig, at efter at jeg fik XP, så har jeg så at sige ikke haft nogle nævneværdige problemer overhovedet. De få der har været, var alle sammen - pga. fejl 40. 
- 
			QuoteOprindeligt indlæg af bentzin 
 Hold da helt ferie - du er godt fyldt med saglig argumentation. - du er godt fyldt med saglig argumentation.
 Jeg kan lige fortælle dig, at efter at jeg fik XP, så har jeg så at sige ikke haft nogle nævneværdige problemer overhovedet. De få der har været, var alle sammen - pga. fejl 40. Så du har haft mange fejl? *GG* 
- 
			Er der ikke noget med at FEJL-40 bliver til FEJL-10 når man kommer over 50 fordi man rykker 30cm tættere på skærmen ?  
-