Doom 3 'Sucks'!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mercie


    det kører flydene her


    Hvilken Opløsning kører du med, og hvilke instillinger i spillet, AA & AF osv???


    :)

    Intel Haswell 4770
    MSI Z87 G45
    Kingston 16GB DDR1600
    Gigabyte GTX770
    OZC 256GB SSD
    OZC 850W
    Intel Stock køler
    Zalman GS1000 Black
    Asus 24" TFT

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Connektors


    jeg har en film hvor de køre på ultra high grafik og der skyder de en zombie og der flyver ivertigfal masser af lemmer og andre ting af :)


    ellers ratter de nok fejlende i en patch


    Ja det er rigtigt. Jeg havde dog bare håbet det så lidt mere "ægte" ud eller noget, jeg synes det er lidt tamt. Men ok, jeg er ikke kommet så langt endnu. ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DEEF


    Ja det er rigtigt. Jeg havde dog bare håbet det så lidt mere "ægte" ud eller noget, jeg synes det er lidt tamt. Men ok, jeg er ikke kommet så langt endnu. ;)


    Den video må have været på et mod... Pga efter man skyder en zombie falder den bare ned... Og så kan man skyde igen med feks en handgun eller bare slå den så splatter den TOTALT ud... Knogler går fra hinanden osv... Det er lidt plat...


    Men det med monstrene forsvinder gør ikke noget... Det ser MEGA fedt ud...
    Desuden kommer de fra en eller anden hellgate så synes det er fint nok de bare evaper når de er demoner... Zombier blir der jo... Og de er af kød og blod...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af købkøb


    Den video må have været på et mod... Pga efter man skyder en zombie falder den bare ned... Og så kan man skyde igen med feks en handgun eller bare slå den så splatter den TOTALT ud... Knogler går fra hinanden osv... Det er lidt plat...


    Men det med monstrene forsvinder gør ikke noget... Det ser MEGA fedt ud...
    Desuden kommer de fra en eller anden hellgate så synes det er fint nok de bare evaper når de er demoner... Zombier blir der jo... Og de er af kød og blod...


    Det lyder også meget godt ;)

  • baaah bare en flok "jeg-er-så-sej" fuckers, nej spillet er ikke uhyggeligt ved fuld dagslys med dynen over hovedet og sine venner på besøg og lyden slået fra. jeg er meget irritert over en HL Fan ting kommer og whiner sådan han har ikke fattet hvad det går ud på, jeg køber doom III jeg har bestilt det og det er det første spil jeg har købt uden at undersøge hvad det var for et i laang tid, og det er fordi:
    1: respekt for "efterfølgeren" til et spil der er over 10 år gammelt, og som var så fedt dengang.
    2: fordi detaljergraden af grafikken er så ekstrem som HL2 ikke har noget der bare ligner det samme.
    3: fordi alt ved Doom3 er så fedt, det eneste jeg undre mig over er det med multiplayer..lyder underligt men ja man skal satme ikke bedømme hvordan MP bliver pga hvor mange baner der er. tror det med antal players kommer med tiden. HL2 BLIVER heller ikke fejlfrit.

    A64 - 3200+@2.2GHz (1.5V, 1Mb L2 cache)
    MSI - K8N Neo P.(s754)
    2X512 PC3200 g.Skill
    Tyan - Radeon 9800Pro-m

  • amen det her er da bare alt for sørgeligt ... jeg læste en god del af postene men syns det blev for meget whine.
    Der er flere forskellige versioner af doom III på nettet, og i flere af dem er spillet ikke færdigt.!!!!!!!! ... det er et first/sekond /.... release, hvor meget af grafikken mangler og lyden ikke er færdig. så alle dem _UDEN_ spillet Originalt, slet jeres posts for de har ikke en hujendepapfis at gøre her - da de ikke kan bruges.


    Glæder mig nu til jeg får mit ind af døren... (jubiii)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af FlexQ
    amen det her er da bare alt for sørgeligt ... jeg læste en god del af postene men syns det blev for meget whine.
    Der er flere forskellige versioner af doom III på nettet, og i flere af dem er spillet ikke færdigt.!!!!!!!! ... det er et first/sekond /.... release, hvor meget af grafikken mangler og lyden ikke er færdig. så alle dem _UDEN_ spillet Originalt, slet jeres posts for de har ikke en hujendepapfis at gøre her - da de ikke kan bruges.


    Glæder mig nu til jeg får mit ind af døren... (jubiii)


    Nemlig... :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af købkøb


    Den video må have været på et mod... Pga efter man skyder en zombie falder den bare ned... Og så kan man skyde igen med feks en handgun eller bare slå den så splatter den TOTALT ud... Knogler går fra hinanden osv... Det er lidt plat...


    Men det med monstrene forsvinder gør ikke noget... Det ser MEGA fedt ud...
    Desuden kommer de fra en eller anden hellgate så synes det er fint nok de bare evaper når de er demoner... Zombier blir der jo... Og de er af kød og blod...


    Ja det kan der være noget om. :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mercie
    jeg sys også det sux.. det er jo knaldhamrene kedeligt.. de samme små gannge det samme det samme.. kedelige vågen. monstrene er dårlige lavet.. har alt på max kvali og det kører fint .. og man kan stadig se de der klamme 4kanter i monstrenes skabning.. sys det er dårligt.. men er kun i bane 1 på mars.. så er ikke helt færdig jo kan være det bliver bedre :D


    "Se 4kanter i monstrenes skabning???"


    Hvis det er en kritik af grafikken så tror jeg at det er dine settings der er noget galt med, for grafikken er da det allerstærkeste punkt som doom 3 har at byde på?!


    Lyden forstår jeg heller ikke at der er nogen der kritiserer, jeg syntes at doom 3 maler et totalt overbevisende og uhyggeligt billede som suger en ind i doom 3 verdenen!


    Det eneste kritik punkt som jeg til dels kan gå med på er at det kan være en smule ensformningt, og jeg havde også forventet større interaktion med objekterne i spillet.


    Men alt i alt er det et kanon FPS spil som 100% burde stå i enhver FPS fan´s reol!

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af mrflashbag
    er det mig der ikke følger med eller er der kommet en demo?


    Der er ikke kommet en demo, og ID har udtalt at der ikke kommer nogen.

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

  • Har nu gennemført Doom 3 på Normal (Marine) (Der er 4 grader, Easy, Normal, Hard og Nightmare, hvoraf kun de 3 første er "åbne" første gang igennem). Det synes jeg er meget godt på en eller anden måde, men der mangler ting man kan vinde.. Det ville have givet bedre "replay value" end det har nu.


    Grafikken er fantastisk, lyden er også rigtig god, bortset fra at våbnene lyder for svage, desværre.
    (fix: http://doom3.filefront.com/fil…n_Sound_Upgrade_Mod;29045 )


    Jeg fik rent faktisk et chok een gang i spillet, og det var i et "museum", mere siger jeg ikke. Og ja, jeg spillede kl lort om natten med alt lys slukket osv. osv. Det er ikke et super uhyggeligt spil, jeg vil sige at det er en thriller i filmverdenen, hvorimod Clock Tower eller Silent Hill er gysere. Det at du render rundt med en minigun på størrelse med dig selv, fjerner ligesom lidt gyset, for intet kan røre dig..


    Et af de rigtig fede elementer i spillet er dets mørke, for damn hvor mangler alle andre FPSer det. Jeg mener ikke, CS mørke hvor man skruer gammaen helt op for så alligevel kunne se sin fjende ( :lame: ). Nej, dette er komplet mørke, så mørkt at man 'skal' bruge sin lommelygte for at finde vej, og sjove er at man ikke kan bruge lommelygten sammen med sine andre våben, da det er en stav.. Hvorfor han ikke kan bruge pistolen imens.. Ingen ved det.. Men det er nu godt, da det giver en "vær klar til at trække dit haglgevær og skyd huller i mørket" effekt, rigtig fed ting.


    Ang. de "kedelige våben" synes jeg de er fede. Hvorfor? Det er remakes af alle de våben man havde i Doom 2, plus et nyt, men det vil jeg ikke komme ind på, det er relateret til historien.. "Historien"..


    Jeg kan STÆRKT anbefale at downloade dette mod " ftp://ftp.games.skynet.be/pub/…ngle_Player/nitrogore.zip ", da det fjerner de er "vaporiser" effekter fra monstrene, og de bliver liggende.. Hvis det altså er det man er til (Ligesom Ich :p)


    Nogle af de lidt dårligere ting ved spillet er dets replay value, der desværre er svag :(
    Den ene ting du kan låse op (Nightmare difficulty) retfærdiggør ikke endnu en gennemgang af spillet, desværre.


    En sidste ting jeg vil sige er, køb spillet, det er genialt. Genoplev monstrene fra Doom 1 og 2 plus nyankome djævelskaber, oplev det fedeste skyggesystem endnu lavet i noget spil, spil spillet selv, dan din egen mening.


    Jeg skriver kun dette som retningslinier udfra mit eget syn; det gælder måske ikke for dig, min nabo eller din mor: Hvis du ikke gider at købe det, gør dig selv den tjeneste at du i det mindste ser det på en netcafe, hos en ven el. Du vil blive overrasket over hvor fedt det er. Et lille point of advice: Det bliver bedre jo længere du kommer, gangene bliver blodigere, monstrene bliver større og flere.. Skønt


    EDIT: Ville lige nævne kompabilitet:


    Kører spillet på 1024, Ultra Quality med 2x AA og det kører perfekt. Den eneste gang det hakkede lidt, var da Norton AV begyndte at scanne min comp i baggrunden.. :chain:

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

    Rettet 2 gange, sidst af Hayes ().

  • faldt over en liste med koder der er en der hedder


    give doom95


    nogle af jer der har spillet der har prøvet den ?


    jeg har det ikke så jeg kan ikke teste det :(


    bliver det ikke snart den 13-08 ?


    så lige den 13 er en fredag :evil:


  • Endelig et indlæg man kan bruge til noget...
    Du har lige overbevist mig om at det er et spil jeg bare MÅ købe... -Uanset hvad det ender med jeg synes om det....



    -Men nogen der har et kvalificeret gæt på, hvor høje settings jeg ville kunne køre spillet med, med mit GFX? -Kortet er (selvfølgelig) OC'et når jeg gamer til ca. 615Mhz; Core og 315Mhz; Mem...


    Ville jo være rart, hvis man kunne slippet godt fra at enable lidt øje-lir osv... :)


  • sikker på det er give doom95 synes ikke der sker noget?

  • som sagt kan jeg ikke selv teste det før fredag
    men så bare listen over koder til spillet og faldt selfølgelig over den her.


    men jeg kan se der kommer 2 udgaver af doom 3
    en alm og en spicial udgave der koster 100 mere men hvad der er spicial ved den skriver de ikke en disse om


  • 8) fedt indlæg :)


    De 1024 er det 1280x1024 eller 1024x768 ??

    Intel Haswell 4770
    MSI Z87 G45
    Kingston 16GB DDR1600
    Gigabyte GTX770
    OZC 256GB SSD
    OZC 850W
    Intel Stock køler
    Zalman GS1000 Black
    Asus 24" TFT