HL2 går snart guld

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af marquis1
    Heysan..


    Ville bare lige poste denne her announcement, hvori Gabe Newell fortæller at de vil være på "0" bugs om ca 16 dage. Så lad os håbe det er sandt :D


    Jaja.. Lad os nu lige få Doom3 i butikkerne først! :P


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • uderkommer half-life2 ikke den 2. september

    Core i7 4770K + Noctua NH-S12U I Asus Z87 Maximus Gene IV
    3x4GB Corsair Vengence PC3-12800 9-9-9-24 I WD Black 2TB + 2x256GB SSD
    XFX Vega 56 I Corsair AX850Watt I Bitfenix Phenom M
    Asus MG248Q I Logitech G502 + CM Rapid fire TK keyboard
    Nintendo Switch - PS4 1TB Pro

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af marquis1
    Heysan..


    Ville bare lige poste denne her announcement, hvori Gabe Newell fortæller at de vil være på "0" bugs om ca 16 dage. Så lad os håbe det er sandt :D


    0 bugs?
    Den køber jeg ikke, intet spil/program er fejlfrit.
    Gabe Newell skulle vist lige være lidt mere realistisk, men måske har han det samme afslappede forhold til fejlrettelser som til releasedates?
    Og bare vent når det engang udkommer er der sikkert en patch til det efter 14 dage. ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af MJO


    0 bugs?
    Den køber jeg ikke, intet spil/program er fejlfrit.
    Gabe Newell skulle vist lige være lidt mere realistisk, men måske har han det samme afslappede forhold til fejlrettelser som til releasedates?
    Og bare vent når det engang udkommer er der sikkert en patch til det efter 14 dage. ;)


    Nej selvfølgelig er der intet program / spil der er fejlfrit, også derfor jeg satte 0 i " . " ;) Men så på det stadie hvor de mener det er kvalificeret nok til at udgives :)

  • uhh jeg glæder mig meget til både HL2 og DOOM3... kan næsten ikke vente :T


    Asus A8N SLI Premium - AMD 64 San Diego 4000+ - 2x Geforce 7800GT
    2x 1GB Gskill Extreme PC4000 - 2x 74GB Raptor - 300GB Maxtor DM10
    Nikon D70 / D200 - Nikon 50 f/1,4 - nikon 18-70DX - Nikon AF-S 300mm 1:2,8 DII

  • Tror først lige jeg skal ha opdateret maskinen inden jeg kan begynde at glæde mig...På trods af de lave minimumskrav til doom3 tror jeg stadig min comp vil ha det svært hvor spillet er flot.... ;(

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af marquis1


    Nej selvfølgelig er der intet program / spil der er fejlfrit, også derfor jeg satte 0 i " . " ;) Men så på det stadie hvor de mener det er kvalificeret nok til at udgives :)


    Det er da godt at du er klar over det. ;)
    Men der står også "Zero bugs" i artiklen.
    Det lyder altså lige lovligt optismistisk.


    Men på den anden side, andre udgivere har et meget svævende forhold til kvalitetskontrol.
    Jeg husker især en masse posts om Motoracer3 der blev udgivet i en langt fra færdig stand.
    Her kommer et par af manglerne: man kunne ikke ændre opløsning eller tastekonfiguration, spillet kunne kun køre i én opløsning osv osv.
    Og det var faktisk et spil der blev solgt til fuld pris.
    2-3 uger senere kom en patch der rettede de fleste fejl, men stadig noget fusk. For hvor mange har ikke patchet deres spil og sidder med noget defekt hø?

  • Lad os nu se... hvis De ikke er kommet ned på 0 bugs vil de stadig lade det komme ud den 5 august pga. den der kommer først ud med Et af de nye spil tjener flest penge muligvis...


    Det hele handler om penge og ikke at tilfredsstille Fansne/Brugerne.....

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af mr_AcId_BuRN
    ved at skrive at de ingen bugs har får de bare hackere crackere til at gøre sig lidt bedre til at finde dem:)


    En ting er stensikkert, det er ikke Steam der omtales. :))

  • Hvis i nu nærlæser hvad der står så siger han intet om at der om 16 dage er 0 bugs!!


    Der står at rent teoretisk hvis man kigger på hvor mange der bliver fundet/rettet om dagen og tallene holder statistisk, så vil der rent statistisk være 0 om 16 dage.


    Men statistik er en meget taknemmelig størrelse, og Det skal altid tages med et gran salt.

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

  • Tjaa, glæder mig ikke engang til det mere :roller:.


    Skulle være udgivet fejlfrit for lang tid siden. Synes at de ikke laver andet end at "blære" sig med hvor godt det er. Synes ikke det er specielt imponerende grafik længere, men synes heller ikke det var det dengang de første billeder kom ud. Jeg er vist bare lidt kritisk.