Klager ikke her har lige købt vodka til 37 kr per liter
11 flasker mere til barskabet
plus en kasse budweiser (også til 37 kr)
Klager ikke her har lige købt vodka til 37 kr per liter
11 flasker mere til barskabet
plus en kasse budweiser (også til 37 kr)
Hvordan får man fat i de nye sygesikringsbeviser? Altså, hvis de ER kommet... :]
Men der står sq da på bagsiden af knallertkørekortene at de ikke virker som rigtig legitimation !? :lame:
QuoteDisplay MoreOprindeligt indlæg af Sir_V!ver^
Hvordan får man fat i de nye sygesikringsbeviser? Altså, hvis de ER kommet... :]
Men der står sq da på bagsiden af knallertkørekortene at de ikke virker som rigtig legitimation !? :lame:
jeg har lige fået et de ligner de gamle tror ikke de er ko0mmet
QuoteDisplay MoreOprindeligt indlæg af Sir_V!ver^
Nye sygesikringsbeviser? Hvis det er ID kortet for folk mellem 16 og 18 du tænker på, så skal du henvende dig i servicebutikken på dit rådhus og bestille det .. Det er også nævnt tidligere i denne tråd ..
Det koster penge .. 100-150 kr.
QuoteOprindeligt indlæg af Wolf_of_dk
Skattekammeret
Overvejet at få dig en mere SUND hobby ?
Du minder sgu om de andre elever jeg kender der fra Kolding-Afdelingen. De har intet i hovedet ud over at drikke i deres fritid ... ... Lidt skræmmende når man begynder at blive lidt "voksen" at man ikke har droppet den "vane" IMO...
Skattekammeret
Argh .. Så lær dog at gøre de billeder mindre :dots:
QuoteOprindeligt indlæg af Burger
Argh .. Så lær dog at gøre de billeder mindre :dots:
ved det
har ikke fået Paint shop lat ind endnu har lige kørt om
Edit har rettet det så godt jeg kunne i paint
QuoteOprindeligt indlæg af GrillRotten
Overvejet at få dig en mere SUND hobby ?
Du minder sgu om de andre elever jeg kender der fra Kolding-Afdelingen. De har intet i hovedet ud over at drikke i deres fritid ...
... Lidt skræmmende når man begynder at blive lidt "voksen" at man ikke har droppet den "vane" IMO...
Drikker aldrig hverdage kun til fester og med måde men du har ret der er sgu mange her i kolding drikker drikker hjernen ud for sjov
er sjældent i udlandet så købte lidt stort ind
Skattekammeret
hmm det der kan da ikke holde særligt længe... der er lige til en aften eller 2
QuoteOprindeligt indlæg af bentzin
Kan ikke være mere enig. Så ku' det være, at man slap for at blive antastet af nogle af de lallende, storskrydende og "lamme" unge under 18 år, som tror de kan styre det hele. Bare de har fået en smule for meget "modighedsvand". På 2 sekunder kan de ændre en ellers hyggelig beværtning, til det rene helvede.![]()
Og jeg snakker ud fra egne erfaringer, som opvarter på "den lokale" i 4 år. Så havde jeg fået nok.![]()
Kommer også på "andre" ind i mellem og der er det, det samme vanvid som udspiller sig - every weekend.
Ikke for at være bedrevidende, eller noget overhovedet... Men jeg syntes, at du fremstiller det sådan, at alle under 16, der indtager alkohol, er mega dumme... Sådan behøver det nødvendigvis ikke at være! Jeg er under de 16, og jeg kan godt finde på at drikke lidt med vennerne i ny & næ, og det er der altsår ikke nogen der tager skade af - bortset fra os selv! Syntes ikke det gør noget, at man drikker, bare man kan styre det!!
QuoteOprindeligt indlæg af Dare_Devil
Syntes ikke det gør noget, at man drikker, bare man kan styre det!!
Selvfølgelig
Problemet er bare at det efterhånden er blevet så voldsomt når "unge" skal have deres debut med alkohol.
Bare for 10 år siden (da jeg selv startede op) var det stille og roligt med nogle bajre. Nu skal der bare blandes på fuld tryk. Og når det smager som saft er folk nogle halvedes kale, der bare kan hælde i sig. Men SLAM og så ligger de og knækker sig. Start dog med nogle øl og mærk branderten komme stille og roligt, istedet for at få den glædelige overraskelse som hård sprut giver (bare min mening)
Skattekammeret
Hva' sker der lige for alle de pepsi light??
Hvad er der nu galt med almindelig cola?
Synes det var på tide at der kom en lov om hvornår det er forbudt at købe Alkohol. For jeg har fået fortalt at min lillebror til sin blå mandag (i år) købte en helflaske Smirnoff Wodka sammen med nogle venner, og den ene af dem drak sig så lam han knap nok kunne gå
Og det er nogle små gutter på 12-13 år, som helt ubesværet fik købt alkohol.
Jeg kan på sin vis være lige glad med den nye lov, da jeg fylder 16 om ca. 2 måneder. Men når nogle unger på min lillebrors alder allerede begynder på alkohol, siger jeg sku' STOP[Blocked Image: http://tweak.dk/forum/images/icons/icon4.gif]
QuoteOprindeligt indlæg af Slammand
Synes det var på tide at der kom en lov om hvornår det er forbudt at købe Alkohol. For jeg har fået fortalt at min lillebror til sin blå mandag (i år) købte en helflaske Smirnoff Wodka sammen med nogle venner, og den ene af dem drak sig så lam han knap nok kunne gå![]()
Og det er nogle små gutter på 12-13 år, som helt ubesværet fik købt alkohol.
Jeg kan på sin vis være lige glad med den nye lov, da jeg fylder 16 om ca. 2 måneder. Men når nogle unger på min lillebrors alder allerede begynder på alkohol, siger jeg sku' STOP[Blocked Image: http://tweak.dk/forum/images/icons/icon4.gif]
Ja det kan jeg sq godt sige mig 110% enig i!
Og no offense, men så er der IMO noget der mangler i jeres forældres opdragelse af (ihf.) ham...
Er det i øvirgt ikke ham som hedder l\/l l l\l l (MINI) herinde?
Opdragelsen fra forældrene fejler intet IMO, det er nok nærmere hans omgangskreds, som nærmest er en lille flok oprører mod samfundet og deres forældre. Det er nok nærmere hans venner's forældre der har fejlet i deres børn's opdragelse, og de kan sommetider være 100% lige glade med hvad man siger til dem
Jo, min lillebror er brugeren |\/| | |\| |
Helt ærligt - man kan altså ikke give "vennernes opdragelse" skylden...
Opdragelsen fra forældrene fejler intet IMO, det er nok nærmere hans omgangskreds, som nærmest er en lille flok oprører mod samfundet og deres forældre. Det er nok nærmere hans venner's forældre der har fejlet i deres børn's opdragelse, og de kan sommetider være 100% lige glade med hvad man siger til dem
Jo, min lillebror er brugeren |\/| | |\| |
Det er jo noget vrøvl ...
Man kan da ikke give andre forældre skylden for at knægten hænger ud sammen med en flok tabere eller hvad de nu er ... :]
Man kan da ikke give andre forældre skylden for at knægten hænger ud sammen med en flok tabere eller hvad de nu er ... :]
Hehe præcis
QuoteOprindeligt indlæg af Zigiro
Helt ærligt - man kan altså ikke give "vennernes opdragelse" skylden...
Ok, det var nok ikke så heldig skrevet
QuoteOprindeligt indlæg af Zigiro
Hva' sker der lige for alle de pepsi light??
Hvad er der nu galt med almindelig cola?
![]()
har vænet mig til den grimme smag nu efter min søster dater en med sukkersyge
nu smager almindelig cola forkert