QuoteOprindeligt indlæg af Burger
Du har fuldstændig ret ..
- Selvfølgelig har jeg ret
(glad for du er enig )
QuoteOprindeligt indlæg af Burger
Du har fuldstændig ret ..
(glad for du er enig )
QuoteOprindeligt indlæg af Zigiro
![]()
(glad for du er enig
)
ja for satan, eller også skulle det ikke være nødvendigt med billede id.....
undskylder for eventuelle fejl, men mit hoved føles som bongotrommer..
Legimitation? Man skal da bare have nogle skægstubber, så plejer folk at være lidt ligeglade.
Men jeg har da ellers gået ind i en Fakta og brugt mit sygesikringbevis til at købe en flaske, og der var ikke billede på, lidt efter jeg var blevet 16. Godt styk tid siden dog, var skægløs dengang.
Jeg syntes det er ok at man ikke må købe tobak når man er under 16 for det ødelægger ens lunger og der er ingen grund til at man ryger.
alkohold er ok hvis det ikke er for "stærkt" slf kan man bare købe meget der ikke er så stærkt og det er vel derfor man ikke må købe alkohold
Jeg synes det er helt fint, hvis vi kan få sat en stopper, for de unges vanvittige drikkeri. Grunden til at jeg kalder det vanvittigt, er at jævnligt ser, hvordan unge mennesker (under 16), som enten laller rundt eller ter sig som Rambo eller en eller anden hjernedød rocker.
Kan ikke se hvorfor de skal have lov til at være så destruktive, som de faktisk er - enten overfor sig selv eller overfor andre.
Har også set og hørt hvordan unge går totalt druk-amok på forkellige ferie-destinationer.
Det er s.. flovt at være dansker i sådanne tilfælde.
Har kun en ting at sige: Tag jer sammen alle i unge - det er jer, der skal køre systemet videre, efter os "gamle".
Ved godt at dette sikkert vil skabe en del reaktioner - men det er altså mine erfaringer og mening om dette.
HEHE... Er lige kommet hjem fra ferie med vennerne på Rømø. Vi fik drukket 800 øl på 4 dage!
QuoteOprindeligt indlæg af DoDo
Jeg syntes det er ok at man ikke må købe tobak når man er under 16 for det ødelægger ens lunger og der er ingen grund til at man ryger.
alkohold er ok hvis det ikke er for "stærkt" slf kan man bare købe meget der ikke er så stærkt og det er vel derfor man ikke må købe alkohold
Alkohol ødelægger hjerneceller og leveren...
Men synes det er helt tåbeligt at indføre det her kort, for de fleste butikker overholder det alligevel ikke! Der er selvfølgelig Bilka, Kvickly og Fakta osv. osv. som sikkert overholder dem, men ellers bliver alle de der lokale bikse med at sælge til alle tror jeg.
-EViL --> Håber da at I var mere end 5 mennesker til at drikke alle de øl...
Hmm... Jeg synes sq det er ligemeget hvor meget man drikker... så længe alt er med måde.. Der er ingen grund til at gå i byen og bruge 600kr.- på en hovedpine, for bagefter ikke at kunne huske noget som helst..
QuoteOprindeligt indlæg af -Sandman-
Hmm... Jeg synes sq det er ligemeget hvor meget man drikker... så længe alt er med måde.. Der er ingen grund til at gå i byen og bruge 600kr.- på en hovedpine, for bagefter ikke at kunne huske noget som helst..
det er også derfor at man sidder til privat fester først.. 3 kasser slots i tyskland koster 100 kr.. skål
QuoteOprindeligt indlæg af OriGiN
det er også derfor at man sidder til privat fester først.. 3 kasser slots i tyskland koster 100 kr.. skål
3 kasser til 100 bobs Goddamnit, det er fandme snyd
QuoteOprindeligt indlæg af marquis1
3 kasser til 100 bobs
Goddamnit, det er fandme snyd
Hehe, der er faktisk fordele ved at bo i det mørke Sønderjylland.
QuoteOprindeligt indlæg af engel
Hehe, der er faktisk fordele ved at bo i det mørke Sønderjylland.
Jeps man kan os få billig sodavand
QuoteOprindeligt indlæg af marquis1
Alkohol ødelægger hjerneceller og leveren...
Men synes det er helt tåbeligt at indføre det her kort, for de fleste butikker overholder det alligevel ikke! Der er selvfølgelig Bilka, Kvickly og Fakta osv. osv. som sikkert overholder dem, men ellers bliver alle de der lokale bikse med at sælge til alle tror jeg.
-EViL --> Håber da at I var mere end 5 mennesker til at drikke alle de øl...
Vi var godt nok 10-12 stykker.
Bor heller ikke så langt fra grænsen. det er fandeme gu'er!
QuoteOprindeligt indlæg af X-Man
Jeps man kan os få billig sodavand
Yup, 3 kasser Pepsi for 89kr, det er sg* ikke at kimse af.
QuoteYup, 3 kasser Pepsi for 89kr, det er sg* ikke at kimse af.
Nej, det er dejligt.... har selv 12 rammer her siden af mig af de billige Pepsi - Desværre var der ikke mere plads i bilen pga. tasker osv.
QuoteOprindeligt indlæg af Henrik-
Nej, det er dejligt.... har selv 12 rammer her siden af mig af de billige Pepsi - Desværre var der ikke mere plads i bilen pga. tasker osv.
Hehe, sådan kan det jo gå. Men 12 rammer burde vel også række til en rum tid?
QuoteHehe, sådan kan det jo gå. Men 12 rammer burde vel også række til en rum tid?
Nej, ikke når man er cola afhængig
Men så kan man altid tage en tur med traileren
QuoteDisplay MoreOprindeligt indlæg af Henrik-
Nej, ikke når man er cola afhængig
Men så kan man altid tage en tur med traileren
Hehe god stil Sådan har jeg det også altid, men de gamle er ikke helt med på en tysklandstur hver anden uge
Hmm, Jeg mener at man burde gøre som i tyskland... Personalusweis... Det er næsten det samme som plasticsiden i de nye pas..
Et enkelt kort, der kunne gælde som billed id - sygesikring - pas (inden for eu) - og evt. kørekort (hvis der er plads )
Det ville være pisse genialt.. Så behøvede man kun 1 kort.. som man så kunne få udstedt som 16-årig gratis... HVis man ikke kan fremvise et kort, dvs at man ikke kan låne f.eks. sygesikring osv.. jamen så er der bare ingen bajsere til den unge herre den aften..
Tyskerne er faktisk slet ikke som dumme som de ser ud
Well... Syntes de skulle hæve alderen for hvornår man må have noget som helst med alkohol eller tobak at gøre til 18 år ....