weeeeee nyt kamera :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Happy^


    Hvis det er købt i danmark, så SKAL der også være dansk manual med! Det siger loven ;)


    ja det sagde min far også.. og det er det skam, ved så ikke hvor de har fået det fra :boxed: det er købt ved http://www.digital4u.dk


  • tillykke med det nye cam :D ser ud til at være et nice et du har fået dig der ;) ihvertfald bedre end mit.. :P


  • hehe min var engelsk :) så jeg har været heldig G*

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Happy^


    Hvis det er købt i danmark, så SKAL der også være dansk manual med! Det siger loven ;)


    hvis de gør en opmærksom på det er det ok :)

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2


  • Det sagde jeg jo at du ikke ville komme til. ;)
    Hvis du mangler et 128 MB compactflashkort til det, så sig til. Jeg kunne evt. sælge et af mine.


    Det kan godt være, der skal følge en DK manual med, men det er der desværre temmelig mange leverandører der sk***r højt og flot på. Du kan låne min engelske manual, hvis du foretrækker det i stedet for den tyske. ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Hans


    Det sagde jeg jo at du ikke ville komme til. ;)
    Hvis du mangler et 128 MB compactflashkort til det, så sig til. Jeg kunne evt. sælge et af mine.


    Det kan godt være, der skal følge en DK manual med, men det er der desværre temmelig mange leverandører der sk***r højt og flot på. Du kan låne min engelske manual, hvis du foretrækker det i stedet for den tyske. ;)


    mange tak hans :) men skal ha købt mig et 2.2gb microdrive her på torsdag ;) angående manual, så kunne det da godt tænkes jeg ville låne den ;)


    FlexQ - måtte slippe med 4280 kr med fragt inkluderet i prisen..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af OriGiN
    mange tak hans :) men skal ha købt mig et 2.2gb microdrive her på torsdag ;) angående manual, så kunne det da godt tænkes jeg ville låne den ;)


    2,2 GB Microdrive 8o
    Du har for mange penge... Aflever... :))


    Du kan bare kigge forbi en gang du får lyst og låne den manual. ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Hans


    2,2 GB Microdrive 8o
    Du har for mange penge... Aflever... :))


    Du kan bare kigge forbi en gang du får lyst og låne den manual. ;)


    hehe.. nej da.. :P de er faktisk billige 8o 1700-1800 kr.. kan jeg ikke stå for.. det skal købes heh.. jeg slår bare lige på tråden (msn) når det er ved at være tid, til en hyggesnak :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af OriGiN
    hehe.. nej da.. :P de er faktisk billige 8o 1700-1800 kr.. kan jeg ikke stå for.. det skal købes heh.. jeg slår bare lige på tråden (msn) når det er ved at være tid, til en hyggesnak :)


    hehe tadaa


    http://www.fujifilm.com/JSP/fu…tners/bin/S7000Manual.pdf [5Mb] :)

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • Lige et bette fif jeg vil da mene at det cam har en macro funktion så vidt jeg husker.


    Når du så tager billeder af blomster så tæt på som det ene billede så benyt den macro funktion du kan få nogle enormt fede billeder med den. Er jo lavet til at tage billeder tæt på :D

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af _WHAT_
    Lige et bette fif jeg vil da mene at det cam har en macro funktion så vidt jeg husker.


    Når du så tager billeder af blomster så tæt på som det ene billede så benyt den macro funktion du kan få nogle enormt fede billeder med den. Er jo lavet til at tage billeder tæt på :D


    Næsten rigtigt. Det har også en super macro funktion.
    Ned til en 1 cm... Vildest. 8o


    Jeg er ikke gået helt tæt på her. Det kan meget mere end det.