Naturen eller Nettet?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af FlexQ
    Jeg skal sq ud hele dagen, som i går. Min scooter er ved at blive malet(grundet første gang), jeg har pudset udstødningen ned, den skal os males. min kickstarterarm skal os lige fixes(rustet fast), og så skal mine inderkåber renses på den grove måde. alt det skal gøres færdigt i dag, og ´jeg startede i går.


    så jeg har masser at lave uden for i dag.


    men ellers skal jeg stene foran min skærm, når det hele er fixet.


    yes... lige en lille update, jeg har fået spartlet mine skjolde og givet dem første gang grunder, da spartlen skulle ud på den gamle grunder fra i går. min kickstarterarm kører bare kanon nu, og man skal slet ikek bruge vold for at få den ud mere...;P ... udstødningen er blevet malet(varmefast, self), og den er sat på igen ( den ligner en hel million:P).


    I morgen skal jeg hvis vejret bliver godt ud og have en kompressor på den for at fjerne snavs og sand.


    Jeg kan ikke komme videre før på tirsdag, for jeg har ikke mere grunder, og malingen og klarlakken skal først købes der. så jeg kommer til at være meget ude her de næste par dage.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Falsk
    jojo.. lige så meget som jeg har lyst til at mine boller kryber langt op i brystkassen af bare kulde..


    Så må det siges at være koldt hvis det sker ;)
    Har vinter badet een gang, og det blev også sidste ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DanielAndrewLowe


    Så må det siges at være koldt hvis det sker ;)
    Har vinter badet een gang, og det blev også sidste ;)


    Uuuh vinterbadning, det er eddermame noget der sætter gang i blodomløbet....., ikke sidste gang jeg har gjort det, synes det er dejligt bagefter :boxed:

  • Jeg har valgt nettet.. Solen er for skarp til mine sarte huleøjne :))

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • Helt klart naturen, den er jeg ikke blevet træt af endnu (trods min høfeber).. Jeg syns at nettet er blevet så kedeligt på det sidste, tweak er desværre heller ik så spændende som det var i starten..


    Nu sidder vi og fortæller hvad vi laver i det gode vejr, sådan var det ikke i starten :] .. Jeg ser lidt at Tweak.dk burde hedde weak.dk eller noget i den retning.


    Med andre ord jeg syns ik om udviklingen herinde men foretrækker den på den anden side af muren..

    AMD OpteronDual Core
    10x200mhz @ 10x250mhz 1,40 volt
    DFI Lanparty UT NF4 expert ---+--- 1024 mb Mushkin Redline XP4000 /2-2-2- 6 @ 3,2 volt
    Gainward 7800GTX --+-- HDA Digital X-Mystique 7.1 GOLD
    2 x Maxtor DiamondMax 10 250GB

  • Der 'er' jo andre ting at lave end at surfe tweak.dk, på nettet.. :roller:

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Dalingo
    Helt klart naturen, den er jeg ikke blevet træt af endnu (trods min høfeber).. Jeg syns at nettet er blevet så kedeligt på det sidste, tweak er desværre heller ik så spændende som det var i starten..


    Nu sidder vi og fortæller hvad vi laver i det gode vejr, sådan var det ikke i starten :] .. Jeg ser lidt at Tweak.dk burde hedde weak.dk eller noget i den retning.


    Med andre ord jeg syns ik om udviklingen herinde men foretrækker den på den anden side af muren..


    well hva laver her så, hvis du ik ka lide at være her ?( fristes til at sige, hvis du ik ka lide lugten i bageriet, så ka du bare smut et andet sted hen :]

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Dalingo
    Helt klart naturen, den er jeg ikke blevet træt af endnu (trods min høfeber).. Jeg syns at nettet er blevet så kedeligt på det sidste, tweak er desværre heller ik så spændende som det var i starten..


    Nu sidder vi og fortæller hvad vi laver i det gode vejr, sådan var det ikke i starten :] .. Jeg ser lidt at Tweak.dk burde hedde weak.dk eller noget i den retning.


    Med andre ord jeg syns ik om udviklingen herinde men foretrækker den på den anden side af muren..


    det kan du for den sags skyld ha ret i.. Tweak er ikke hva det har været.. der er for mange lamers herinde :rolleyes: Det er lidt synd

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    Valgte nettet ... Ikke forbi jeg skal sidde og fede den foran computeren, men fordi jeg skal være indenfor ... Skal have vasket op og støvsuget ... og så betrukket de sidste par blæsere jeg har liggende med det flexstrømpe. Fik kun ordnet 2 af dem i går ... Men det er jo en start.




    .... Nå, men det endte med en tur i byen og en helvedes masse bajere. Men vi var inde og se THE DAY AFTER TOMORROW inden vi røg helt til flasken.


    ... Var nu ikke den film jeg helst ville se, men det gik da ...


    Underligt nok, så er jeg rimelig frisk selvom jeg kun har sovet 3-4 timer.... Strange...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Weird Terrain
    Man har ikke brug for mere end 4 timers søvn for at være udhvilet, alt over det er egentlig bare luxus ;)


    Så har jeg det ganske fint med at være et luksusmenneske .. :D


    EDIT: Når man har knoklet 2x21 timer er det forresten ganske rart at sove mere end 4 timer ..