Hvad beskæftiger Tweakere sig med?

  • 11 i tysk? Hold da fest. Scorede mig et solidt 6 tal i tysk i folkeskolen, men okay. Tysk var åbenbart bare ikke mig. Ligger på 9 i spansk i gym, og 10 i engelsk, så egentligt underligt...


    Hvad er det med den der datafagtekniker uddanelse? Har nu set tre på to dage, som enten studerer til det, eller overvejer det.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af marquis1
    Er færdig med 9. klasse snart :) Skal på efterskole i 10.. Derefter aner jeg ikke hvad jeg vil.
    AtoM!C jeg fik 11 i tysk i mandags.. :) Første gang jeg har fået så god karakter, og var virkelig også overrasket, da jeg ikke havde forberedt mig særlig meget. Så var bare lalleglad hele dagen i går :T


    Hehe, skal siges jeg har fulgt minimalt med i hele det her år i tysk, og har ikke forberedt mig overhovedet, udover jeg har snakket lidt tysk med min mor :D


    Så er ovenud tilfreds.. Men 11, det er sku flot :)


    Hvad skal du op i torsdag så? Jeg skal op i fysik, godt nok fredag :)


  • Tak :) Jeg skal op i matematik på torsdag, og så, ja jeg er ikke helt ferm til at huske hvordan rækkefølgen er, men ved bare at det allersidste jeg skal op i er fysik/kemi :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Hans
    Tja, som de fleste sikkert ved, kom jeg ret slemt til skade i et par trafikuheld og som følge af dette, måtte jeg stoppe som elektriker og opgive tanken om alt stående arbejde p.g. af et smadret knæ.
    I øjeblikket overvejer jeg alvorligt, at starte på en teknisk designer udd., som tager 2 år og 5-11 måneder. Jeg skal bare lige have det hele til at falde i hak. ;)
    Der skulle, efter sigende, være gode muligheder for et job bagefter. :D



    hehe...så er jeg ikke den eneste trikker herinde


    :cheers: :clap:

    ------------------------------------------------------------------
    19 tommer.
    TFT. Samsung syncmaster 913N 8)
    Logitech Internet Navigator SE Tastatur
    Logitech® MX™1000 Laser Cordless Mouse
    Asus DVDx16 / CDx48,Black, ATA66
    LG Electronics, dual layer dvd brænder
    Intel pentium 4. 2,6GHz@3,2GHz
    HIS X850XT IceQ II Turbo 256MB GDDR3

    ------------------------------------------------------------------

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Red_ninja
    hehe...så er jeg ikke den eneste trikker herinde


    :cheers: :clap:


    Nope, der er et par stykker mere af slagsen her. Kan ikke lige huske hvem. ;)

  • Ikke så meget i øjeblikket,jeg måtte stoppe som butikschef i et supermarked efter 11 år :rolleyes: ,
    min ryg er mere ell mindre smadret(nr 5 lenne virvel sidder fuldstændig forskudt i forhold til de andre ;( )
    prøver dog at finde et mindre ryg krævene arbejde,men det er ikke så nemt(det kommer nok en dag) :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Hans


    Nope, der er et par stykker mere af slagsen her. Kan ikke lige huske hvem. ;)


    ok ;)

    ------------------------------------------------------------------
    19 tommer.
    TFT. Samsung syncmaster 913N 8)
    Logitech Internet Navigator SE Tastatur
    Logitech® MX™1000 Laser Cordless Mouse
    Asus DVDx16 / CDx48,Black, ATA66
    LG Electronics, dual layer dvd brænder
    Intel pentium 4. 2,6GHz@3,2GHz
    HIS X850XT IceQ II Turbo 256MB GDDR3

    ------------------------------------------------------------------

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Alaza
    Snakkede tysk med din mor? Bare det at man kan snakke må da give 8. :)


    Ja min mor snakkede tysk, og så svarede jeg temmelig gebrokkent.. Kunne egentlig heller ikke snakke tysk, flettede lidt danske og engelske ord ind i :D


    Glæder mig i øvrigt IKKE til fysik. Det skal nok gå galt :crazyeyes: Vi springer et eller andet, er jeg helt sikker på! :T

  • Jeg studerer IKM - Også kaldet International Kommunikation og Multimedie på Handels- og IngeniørHøjskolen i Herning ..


    For at tjene lidt penge ved siden af, er jeg ansat som aftenvagt på Kulturellen i Herning .. Det er et kulturelt medborgerhus hvor alle i Herning Kommune kan afholde diverse arrangementer .. Jeg passer kontor, serverer kaffe m.v., laver de computerproblemer som de folk om dagen synes er sjove at lave .. vedligeholder hjemmeside og alt muligt ..


    Har også flere gange stået som ansvarlig for diverse arrangementer på Torvet, eller som ansvarlig for et delområde under bl.a. Årets By festen 2003 og Blues og Rock festival ..


    Til sidst er jeg også frivillig leder af noget der hedder Børne og Unge Sekretariatet i Herning, som er en form for "ungeafdeling" af Kulturellen .. Der laver jeg også alt muligt, primært arrangementer som legetøjsmarked, sodavandsdiskotek og fastelavnsfest ..

  • er snart færdig med første år på gymnasiets matematiske linie :D


    har sagt mit nuværende fritidsarbejde (som fejedreng :roller: ) op pr. 17 juni, fordi det er et KEDELIGT og underbetalt arbejde imo.... Håber på at få et bedre arbejde i løbet af sommeren engang ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DarkhorZe


    Kewl :) Hvor bor du henad? Kunne være man lige dropper forbi - overvejer seriøst at få lavet en lille tusch :)


    Anyways...Jeg bliver HTX student her d. 17. juni.
    Jeg vil bruge det næste år på noget arbejde, og bagefter ved jeg så ik liige hvad jeg vil - radiograf måske :]


    Min shop ligger...


    Miks Tattoo Shop
    AbelCathrinesGade 31 kld
    1654 København .V
    Tlf : 33221317


    Fed7haS


    PS : Vi har 20% Tweak.dk Rabat til Forum Posters :)) :))

  • Hmm Burger kulturellen der kan man bare se :D


    Jeg er selv på Fermaten... tjaa dem fra Herning eller omegn ved nok godt hvad det er :D


    Et hyggeligt lille spillested, hvor jeg laver lys.


    http://www.fermaten.dk

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy


  • Tæller det også hvis kæresten skal have lavet en tatoo på anklen, hvis jeg er med? :P

  • Er næsten færdig med folkeskolen, mangler bare de sidste 4 eksaminer :clap:
    Btw. havde mundtlig matematik i dag - fik 10.. :)


    Næste år skal jeg på efterskole (10. klasse)..
    Mest fordi jeg ellers ikke ved hvad jeg skal.. Og jeg gider sgu ikk tage på gym, og finde ud af det ikke er det jeg vil alligevel

    MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

  • Jeg er lige ved at slutte 10. klasse af med nogen fantastiske resultater - det regner jeg da med.. Derefter skal jeg på Esbjerg Gymnasium - sproglig :) Derefter skal jeg sikkert nok blive journalist og hvis heldet skulle være med mig og jeg vinder over 150.000 i lotto så vil jeg på Alexandraskolen i Frederikshavn som designer - yes :)
    Ellers arbejder jeg på Sani stål, festligt sted! Der er jeg piccoline og det faktisk fedt, for jeg går bare og hører musik eller snakker med de andre - og laver lidt :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Alaza


    Tæller det også hvis kæresten skal have lavet en tatoo på anklen, hvis jeg er med? :P


    Ja hvorfor ikke :) det skal lige siges at minimums prisen for en tattoo er 500 Dkr.. og der under kan man ikke komme... så de 20% gælder først fra 600.- af... :) alså forstet på den måde at man ikke kan få en 500kr tattoo til 400... men godt kan få en 600kr til 500kr :)


    Fed7haS