Jeg skal hævne mig - men hvordan?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Kourinsu


    Det var sjovt, _WHAT_...troede ellers det var mig der havde lavet det script...der kan man bare se, hvor hurtig jeg er til at glemme... 8o


    hmm... ville rigtig gerne se udfaldet af det her ?


    Hvis du lyver WHAT og ikke har lavet det script er du efter min mening ynkelig ;) (Gad vide hvor meget der så ellers er sandt der kommer fra dig ?)


    Hvis ikke vil jeg da gerne se lidt bevis for at du rent faktisk har lavet det ?


  • LOL, det passer vidst godt rent tidsmæssigt at sige BUSTED.. :D

  • Tja... En hundelort i toiletpapir og så tænd ild i lortet... Ring på døren og løb... Idioten kommer ud... Træder det på så det går ud og har lort over det hele...


    Ellers kunne du smide noget laksative(Flydende Afføringsmiddel) i noget de spiser.. Mad, cola, bolcher, karameller whatever... (Brugte den til min sidste skoledag, brugte en kanyle til at få det i midten af karamellerne... lidt ondt men FUCKING sjovt... Og ingen tager ret meget skade af det :D


    Var det for sjov eller var det pga den ene(måske flere?) kunne li dig???


    Bestille ting var fed ;o)


    Ellers så... hvis du har deres tlf nummer kunne du få en til at lave lidt tlf fis??? Ringe og sige det er fra, Edmunds og sønner advokat firma, og de har gjort et eller adet udlovligt...(Ja den har jeg prøvet, var FANDME ikke sjov) Jeg ville gerne gøre det for dig... Hehe... Måske ringe som politiet??? APG? Eller bare nogen andre...


    Edit: Tja burger... Jeg får det bedre... Det er MEGA sundt at grine... Og nogen gange kan man grine over sådan nogen ting i flere år...


    Mig og et par venner griner stadig over det med afføringsmidlet engang imellem...

  • [quote]Oprindeligt indlæg af købkøb
    Tja... En hundelort i toiletpapir og så tænd ild i lortet... Ring på døren og løb... Idioten kommer ud... Træder det på så det går ud og har lort over det hele...[quote]


    hehe, den kender jeg lidt for godt :crazyeyes: ;)

  • ROFLE meget andet kan man vist ikke sige.. jeg kan da godt komme med historien.....


    Ham den lille grimme som har skrevet det er en jeg laver eksammensprojekt sammen med lige i øjeblikket.


    Scriptet er sådan set lavet i forbindelse med at vi skulle lave en mail system som kunne sende mails til alle der var på en liste i en database... der var så sjove ting at hente ud af det :D


    Det er altså et outcome af vores projekt som i da godt på se :D


    test.herningcentret.dk kommentarer velkommende.


    Hvis det er så gå ind på eksperten og søg efter mail under php og læs lidt så vil i finde ud af det er temmelig simpelt at lave.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Red_ninja


    Men der kræver jo en rigtig mand for at gøre den slags.....tvivler jeg på LecTer er..... :)) .... :))


    haha :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Wraper


    haha :D


    hey fuck jer mand :))


    nåh her er så de forskellige ting pigerne har sat til salg:


    -----
    Kbh. K: 3 vær., 80 m2, bt. kr 6.560, nt. kr 5.980, ub. kr 50.000, Centralt placeret ejerlejlighed tæt på rådhuspladsn, god udsigt fra 3 sal, elevator samt gratis vaskerum.ny renov, kr. 600.000
    ----
    Arne Jacobsen 7ér stole: 6 stole i formspændt krydsfinér, ny betrukket m.mørkt skind, forkromede stålrørsben mont., Model 3107, kr. 8.000
    ----
    Dell InspironTM 510m, 1400 Mhz, 512 MB ram, 80 GB, Fejlkøb, m.Intel SpeedStep Technology, ProWireless 2200 MS Windows XP 14, 1" TFT XGA LCD-skærm (1024x768), kr. 5.000
    ----
    Århus C: , 3 vær., 150 m2, indskud kr 8..000, Lækker nyistandsat lejl. i Trøjborg, vaskekælder + loftsrum. deles m.2 andre studerende, kr. 2.350
    ----
    Koncert m.Metallica i Parken d. 26 Maj.sælges pga. udlandsarbejde, kr. 500
    ----
    BMW 320 i 2.0, 5d, sølvmetal, km 75.000, 18" alufælge, alarm, c.lås, startsp., Ny synet, Minus Rust, Stort 1500 W Audio-Bahn anlæg, sænket 60 mm, Lavprofil-dæk, OZ fælge, lædersæder, kr. 20.000
    ----
    Træ: 15 Rum-meter flækket træ sælges for et symbolsk beløb pga. af hussalg. afhentning foretrækkes, kr. 50
    ----
    Region 2, Nye dvd sælges, 250 stk, titlerene indebære, Stuck on you, Reconstruction, Love Actually og master and commander, kr. 5.500
    ----
    Poul Henningsen. Pendel (Koglen) overskærm, m.mindre bule i mat hvid metal, mont. m.blade af lak. kobber. Fremstillet hos Louis Poulsen.276-278. Ø 60 cm, kr. 7.650



    ved ikke om metallica-billetten er sat for højt, kunne ikke lige finde ud af hvad normal prisen er

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GLA


    hehe, den kender jeg lidt for godt :crazyeyes: ;)


    Haha... Har lavet den 4 gange... Dog var 3 på fremmede(Ved dørfis) Hehe... Det er bare det KLASISKE og fedeste trik...


    Den men barberskrum var fed ;o)

  • jeg har et par idéer...bestil alt muligt dyrt lort på ebay - gå ind på siden edbpriser.dk og saml en kraftig og dyr computer i deres adresser - send døds-trusler via e-mail (virker hver gang!) - sælg dem på nettet som ludere...eller bare ´single piger søger trekant´ - plant en bombe i deres hjem - styrt et fly ned i deres hus - brænd det bagefter - pis på det bagefter - ....hov! vi kom vist ud på et skråplan...sorry


    du kan jo også bare...


    :crazyeyes: :crazyeyes: :camp:

  • Få fat i deres mobil/telefon numre og sæt noget i gul og gratis, det var der engang en der gjorde ved med.. Flot nok


    Yamaha Jog, kører og starter perfekt. 1000 kr.


    Nokia telefoner: flere modeller fra 200 kr.


    Der var folk der ringede konstant i 3-4 dage og indtalte beskeder og sendte sms'er MEGA LAMT.
    Den sidste der ringede var 12-13 dage efter!!!

  • Hvis en af dem har en bil hvor ruden tilfældigvis er åben, eller ikke er låst, så tag en barberskum og put i fryseren. Når den er helt frossen "skræller" du metalemballagen af og kaster den frosne klump barberskum ind i bilen og vent en halv times tid.... Great fun!


    Du ku jo også fremstille en bombe fra en af opskrifterne i anarkistens håndbog, og så simpelthen springe pigerne i luften!!! :evil:

    / OS: Win7 x64 \
    / GFX: PNY GTX570 \
    / PSU: Corsair TX750w \
    / RAM: 2x2 Gb G.Skill Trident \
    / CPU: Intel I7-920 Box-køler \
    / HDD: 240Gb Corsair Force 3 SSD \
    / Lager: 500Gb Western Digital Lagerdisk \
    / Mobo: Asus Rampage II-Extreme Bios v.2101 \

    Rettet en gang, sidst af |Mojo|Jojo| ().