http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=248067
jeg ville fanme også blive tosset!
-
-
Nah... Det ville jeg ikke, for jeg kunne ikke drømme om, at deltage i sådan en gang gylleshow. Gider heller ikke se dens slags shows. Synes de er kvalmende.
Jeg kender en, som har været sømand i mange år. Han fik engang en steg med hjem i kahytten nede sydpå. Han havde bagt på hende og kysset hende hele aftenen og hun havde været godt nærgående.
Da han så fik hende "pakket ud" var der en dims dernede, som kun skulle være der ved mænd og så var der en, der blev rasende. Han blev så sur, så han kylede hende...øhh ham i havnen. Den slags oplevelser kan man sikkert godt kan undvære. -
Nej det er så en anden side af sagen, jeg hader også alle de shows, ser faktisk ikke så meget TV da der er langt mellem de gode programmer.
Synes bare at det var ret uhyggeligt.
-
hmm så ikke lige noget show. men hinde ude i siden ser da sød nok ud
-
Oprindeligt indlæg af klf
hmm så ikke lige noget show. men hinde ude i siden ser da sød nok udhende ude i siden er så en mand.
-
hehe jeg kan ikke forestille mig at vi er på samme side
-
-
Oprindeligt indlæg af DEEF
hende ude i siden er så en mand.
Ha ha..Føj
-
hmm jeg er også lige stoppet med at drikke, hvis at det pic. at deef har lagt ud er en mand
-
hmm jeg er også lige stoppet med at drikke, hvis at det pic. at deef har lagt ud er en mandLol..ja det tror jeg vist er en god idé *G*
...bare tanken om det er en mand..giver mig kuldegysninger
-
Oprindeligt indlæg af ShakaleN
Lol..ja det tror jeg vist er en god idé *G*
...bare tanken om det er en mand..giver mig kuldegysninger
også her.... -
hmm jeg er også lige stoppet med at drikke, hvis at det pic. at deef har lagt ud er en mandSå er det man ville være glad - hvis man IKKE fik listet hånden ned i "hendes" trusser...............
-
Oprindeligt indlæg af WizzarD
Så er det man ville være glad - hvis man IKKE fik listet hånden ned i "hendes" trusser...............
Ha ha..Føj..endnu en gang
..som jeg sagde før, bare tanken.............
-
Hold kæft han ser godt ud, nåååå ikke mere om det Ha Ha,Hvordan er det lige at man vil være kvinde, der er sku da noget galt i toppen.....
Lillehamer.
-
Oprindeligt indlæg af DEEF
Nej det er så en anden side af sagen, jeg hader også alle de shows, ser faktisk ikke så meget TV da der er langt mellem de gode programmer.Synes bare at det var ret uhyggeligt.
Jeg vil give dig 100% ret, der er sjældent noget der er værd at se, så ser bare tv avisen en gang i mellem, men den er os bare fyldt med krig osv. så det gider jeg sq heller ikke se mere... =) ..
"hun" er nu ok ud, af at være en mad.=)
-
Ja det er sq ærlig talt for langt ude! Utroligt hvad de skal finde på af lorte-shows for at få lokket folk til sig. Jeg ser personligt heller ikke særlig meget tv mere, ihvertfald ikke om aftenen og alle de der shows og konkurrencer, det er kraftedme den værste gang gylle der bliver lukket ud konstant!
-
hmm... det kan da ikke være rigtigt at man skal trække dem med hjem før man finder ud af om man har fået en dårlig ??
Synes det er lidt skræmmende at lægerne efterhånden kan ændre "køn" på én så godt, at man ikke kan se forskel
-
Oprindeligt indlæg af WizzarD
Så er det man ville være glad - hvis man IKKE fik listet hånden ned i "hendes" trusser...............Ja - jeg tror nok man ville få sig et shock af rang!! jeg ville løbe skrigende væk og kaste mig ud over nærmeste afgrund *bræk smiley mangler her*