CS vs D2LOD

• Så laver han lige en koger der den kære købkøb... CS kostede ikke 350kr NEJ.

CS er og har altid været freeware produkt og er det stadig.

Det kræver en orginal Half-Life key men det er også det.

Det er rigtigt at du kan købe CS i butikker men hvis du gør dette behøver du ikke at have en normal half-life.

Grunden til at folk bliver ved med at spille CS er jo nok netop at de ikke er mellem de bedste i verden.
    Desuden indeholder spillet enorme taktiske muligheder, kobinationer og på den måde nærmest uendelig mange muligheder.

CS giver mulighed for at træne sig til skills i en grad som andre spil ikke har formået at opnå... det er ikke kun med hensyn til våben brug men også den taktiske del i spillet.

Det er et team spil og klart det stærkest hvilket der jo ikke kan hærske tvivl om... uanset om man kan lide det eller aj.

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

• Tænkt på diablo2 udkom flere år efter cs og må sige diablo2 grafik suger da nok max i startet kørte det 640x480 OMG!? (kunne ikke spille det med gf2 i starten pga fejl skulle vente på patch synd for dem der ikke havde inet til spillet) nu har de lavet det om til 800x600 wow..... :\ det eneste blizzard gjorde meget godt var de små film klip og historien det tar jeg hatten af for men det andet det tror jeg liiiiige jeg springer over men det har blizzard altid været nr1 til :) Westwood har os tit lavet noget godt
    (d2 fylder heller ikke særlig meget nej deeet)

Oprindeligt indlæg af AimRobot
    Tænkt på diablo2 udkom flere år efter cs og må sige diablo2 grafik suger da nok max i startet kørte det 640x480 OMG!? (kunne ikke spille det med gf2 i starten pga fejl skulle vente på patch synd for dem der ikke havde inet til spillet) nu har de lavet det om til 800x600 wow..... :\ det eneste blizzard gjorde meget godt var de små film klip og historien det tar jeg hatten af for men det andet det tror jeg liiiiige jeg springer over men det har blizzard altid været nr1 til :) Westwood har os tit lavet noget godt
    (d2 fylder heller ikke særlig meget nej deeet)

se hvad UT2k4 eller farcry fylder? D2LOD er like 1800mb totalt..

Dine meninger om D2 er langt fra som mine kan jeg nok se.. herregud, sys du gfx @ cs er overvældende? folk der ligger igennem mure når de dør o.s.v..? haha nej vel?

• som jeg sagde cs er 3-4 år ældre end d2 og har bedre grafik end diablo2 at cs har folk ligger igennem en mur siger kun hvor dårlig d2 så er i grafik når det er værre end cs :D 1800 mb er totalt unormalt når man ser hvad man har i diablo2 dårlig kodet
    fracry er 500 gange mere flot end cs og 1000 gange mere flot end diablo2 så må gerne fylde mere end d2
    blizzard ku få pacman til at fylde det samme som cs ^^

• Grunden til at d2 fylder så meget er nok også lidt de lange film.

Den største fejl ved D2 er måden den er kodet på.

Den understøtter ikke rigtig gfx formaterne på nær 3dfx.

Et gammelt Voodoo 3 3000 16mb kort kører det meget bedre en gf4 osv... fordi det er kodet på den måde... og det er jo temmelig skidt lavet...

Men gik vel heller ikke så meget på hvad der var bedst lavet men på hvad man spillede....

• Kan godt huske DoH :) Vi snakkede med dem af og til :)

AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

• Diablo1 var bedre lavt efter sin tid
    Jeg kørte træt af diablo2 da der ikke var andet at lave end skaffe items :( kan da huske min bar havde nogle gode bugged items ^^ noget med 800 ar crown med 600% mf armor med 70-75% damage reduce og 60% extra to life plus svært der og gav mere %to life samme med boots og warcrys :>
    JAAAA SUPAH BARBAR PK!! fik de fleste items af folk der stoppet :dance:

• Danes of Honor er flinke mennesker :)

Aimrobot, hvis du bare vil rakke ned på blizzard, så lav dog noget bedre? taber!

• Kunne være fedt med en D3 som kørte i samme havde fed gfx og var cheat sikkret ordenligt ikke som d2 :(

Har nu alligevel brugt fucking mange timer på det spil... var med til at betateste det også.

• D2 er jo et MEGET større univers end CS... For det første er der ikke "rigtig" AI i CS... Der er 9 millioner monstre i diablo... Den måde det er bygget sammen på... Det er jo et MEGA spil... Så jeg synes 1800MB er ret meget...

800x600 tja... Hvad havde du forventet... Da det udkom hakkede nogen pc'ere i det... Måske pga dårlig kodning... Men når derer 40.000 monstre på din skærm så hakker det ;o)

CS synes jeg stadig er taktisk elendigt... Hvis man ser på TFC(Også fra sierra)se DET er taktisk... ALT afhæger af holdet... Hvis man ikke samarbejder så duer det ikke... I CS kan man være 1 spiller og nakke hele det andet hold runde efter runde... Og det er ikke pga taktik... Det som du kalder "taktik" var 90% bugs i starten af spillet... Hoppe for at komme hurtigere sigte på en mærkelig måde pga sådan bevæge pistolen sig når man skød...

Det at folk faktisk STADIG spiller CS er jo LAME... Folk gik videre fra Diablo1 til diablo2.. Fra warcraft2 til warcraft3...

Men CS følger på INGEN måde IT verdenen... Det blir bare opgraderet opgraderet... Hvor meget fylder det spil efterhånden med ALLE opgraderinger og halflife???

Synes stadig folk burde rykke videre... Der er 1000 andre spil der er MEGET federe... HVER gang jeg har været på netcafé og der er kommet et nyt spil og man vil høre om folk ikke vil spille er CS spillere de ENESTE der ikke har lyst til at prøve det... De sidder bare og KOGER CS...

Men det må i/de selvom... Synes bare det spil er LANGT ude... Folk burde tage sig sammen... Det svarer til folk ikke ville køre i nye biler pga dem fra 1903 var federe... Ikke kun design men også køremæssigt...

:lame: Skal vi ikke alle installere windows 98??? :boxed:

• Din opfattelse er jo nok temmelig anderledes end MANGE andres.

Med den udvikling der er indenfor det spil på konkurence området så må du lige som også kunne se at der er noget om snakken.

Hvis du prøver at spille en CW mod et hold som ikke prøver CS for første gange ville du nok også forstå at det hele drejer sig om holdet :D

Fakta er at hvis spillet er dårligt rykker folk videre hvis det ikke er bliver de ved med at spille det....

• Man er jo nødtil at lave en 2´er når folk ikke spiller deres spil mere plus counter strike er ikke lavt af sierra ^^ kun købt
    Gamer cs og mange andre bare for det meste single player i skydespil det er feeed som farcry :P
    Doom3 i want you
    Men det mest gamed online spil i usa er stadig Ultima online inde for rolespil som JEG syns var meget sjovt

• er stadig for D2! :D

D2 er måske ikk så gammelt som CS, men det holder dig da populært, CS blir mindre og mindre spillet

• Tror faktisk der er flere der stopper med D2 end CS... du kan ikke sige at CS er i tilbage gange det er spil industriens store trækplaster... pga de vilde konkurence med mange penge....

• Det var som førnævt en "anderledes" sammenligning.

Jeg stemte CS (ikke fordi jeg er specielt go til det), for de par gange jeg har prøvet D2, har jeg kedet mig (og fået GRANDE smæk!)

CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

• nej men CS er også kun en mod ikk?

D2 er et spil, med en forgænger, en historie og mere..

CS er det samme igen og igen, kampe uden nogen ende, uden mening