Fandt undersøgelsen på nettet forleden, tænkte jeg lige ville se hvordan det gik herinde.. Jeg stemmer selv D2 da jeg sys CS kun er gået nedaf siden steam og D2 1.10 vækkede D2 meget til liv igen..
Counter-Strike vs. Diablo2: Lord of Destruction
Fandt undersøgelsen på nettet forleden, tænkte jeg lige ville se hvordan det gik herinde.. Jeg stemmer selv D2 da jeg sys CS kun er gået nedaf siden steam og D2 1.10 vækkede D2 meget til liv igen..
Counter-Strike vs. Diablo2: Lord of Destruction
Underlig sammenligning... Men stemte da CS, da det andet er for wierd imo..
Meget mærkelig sammenligning det må man da sige... det er jo to MEGET forskellige spil.
Men hva CS forever gamede rigtig meget d2 engang men alt det cheat fik mig til at droppe det.
Er lidt enig med de 2 andre omkring poll'en. Men jeg har stemt CS af den grund, at det er det spil der har formået at optage mig mest.
D2... Da det stadig kan spilles... Ville dog droppe det for Sacred...
CS er bare for folk der ikke tør gå videre... Måske pga de er blevet så gode så de ikke har lyst til at prøve noget nyt som kræver taktik og hjerne... Som så nok ville koste dem den top placering hver eneste runde... ZzZzzZ
Spillet diablo 1 års tid og lod et års tid syns de patch der kommer gør ikke nogen speciel forskell er kun træt af hver gang blizzard laver et spil går der kort tid så kommer expan de suger penge ud af folk diablo/hellfire starcraft/broodwar diablo2/lod war3AOC/war3frozen WorldofWarcraft/???
cs har jeg så spillet i 4-5 år free updates men ikke som har gjort den store forskel på det sidste kommet nogen ubruglig ting og nogle bugged os gode ting som folk overser
jeg stemmer cs
Ja og man kan da så tydeligt se at købkøb ikke er den store cs spiller eller har ret meget indblik i hvad det spil drejer sig om... men hva ham om det.
jeg har spillet LOD og cs utroligt meget, men LOD har alligevel fået mig til at blive oppe og få alt for lidt søvn... men jeg stemmer ikke da jeg ikke mener man kan sammenligne disse to spil.
men helt klart LOD er fedest.
havde _ALT_ undtagen enigma runewordet i en superrior wired fleece med over 50% ed ... ville jeg godt have haft, men droppede det da jeg ikke syntes det var sjovt mere...:) ... hvis i vil vide noget om spillet hvordan i skal sætte jeres skills osv. så skriv da endelig en pm.. bare ikke om druids og necros hader dem! ....
nåhh
out
Vælger CS da jeg synes Diablo er noget møg.
QuoteOprindeligt indlæg af AimRobot
Spillet diablo 1 års tid og lod et års tid syns de patch der kommer gør ikke nogen speciel forskell er kun træt af hver gang blizzard laver et spil går der kort tid så kommer expan de suger penge ud af folk diablo/hellfire starcraft/broodwar diablo2/lod war3AOC/war3frozen WorldofWarcraft/???
cs har jeg så spillet i 4-5 år free updates men ikke som har gjort den store forskel på det sidste kommet nogen ubruglig ting og nogle bugged os gode ting som folk overser
jeg stemmer cs
Ok... Godmorgen Aimrobot... Valve er moddernes/expansion KONGERNE... Half Life... CS er en expansion.. TFC DOD og mange flere... De har selv lavet TOTALT mange mods/expansions...
Og hvad med CS og CS-Z???
QuoteJa og man kan da så tydeligt se at købkøb ikke er den store cs spiller eller har ret meget indblik i hvad det spil drejer sig om... men hva ham om det.
Tja.. Jeg har spillet CS MEGET enda... Men så kom der et bedre spil.. Folk tør bare ikke gå videre pga nu er de "endelig" blevet gode til CS... Jamen 1 god spiller kan takle et helt hold??? Hvor lame er det... CS er bare ALT for gammelt...
Hvis blizzard prøver at tage penge fra folk så ved jeg FANDME ikke hvad du ville kalde det valve/sierra gør... Også nu med HL2...
Heheh, evig fejde mellem inkarnerede CS-spillere og folk som enten har droppet CS eller slet ikke spillet det....
Well jeg syntes heller ikk man kan sammenligne de to spil
Men jeg må indrømme jeg har stemt CS..
Af den grund at jeg simpelthen synes D2 er det værste stener spil!
Der er godt nok mange der synes det er fedt.. Så måske er det fordi jeg aldrig er kommet rigtigt ind i det..
Jeg synes bare det spil er direkte kedeligt..
CS er heller ikk lige frem mit yndlings spil..
Men til gengæld synes jeg det er skidesjovt til LAN..
Jeg ser absolut intet i at spille lidt FFA (Udover lidt Aim maps en sjælden gang ) eller Mix.. Jeg synes sgu heller ikk det er fedt at være med i en clan, hvis man ikke kender dem..
Men som sagt synes jeg fx det var skide skægt da jeg stillede op med gutterne til Basse LANS CS konkurrance..
(Vi vandt en hel kamp )
grunden til jeg tager de 2 spil er pga de nok er nogen af de 2 mest gamede online spil indefor de sidste 3 års tid
Jeg CS
Synes egentlig godt man kan sammenligne de 2 spil på forskellige punkter.. Steneriet I dem er et af dem, og de får begge en 9/10 i den liga, da begge spil er evige gentagelser..
Men hvis jeg skulle vælge et, ville det nok være CS i det lange løb, da Diablo er et spil om grådighed/nærighed og horder af endeløse stener runs..
Spiller dog begge spil, den dag i dag >_>
Jeg spillede en del CS for like 2 år siden, men jeg gad det ikk rigtig mere. Så gik jeg over til LOD, spillede det i 1 års tid, så blev det kedeligt. Sjovt nok lige efter mit acc med mine 4 level 93+ chars blev slettet.
Nu spiller jeg stortset ikke mere.
EDIT: Synes faktisk ikke nogen af dem skal have min stemme, hehe.
Mit nick stammer tilbage fra min tid med D2
Spillede i en klan der hed BOA: Brotherhood of Armageddon. En rigtig fed klan. Spillede det i nok 3 år.
Jeg har stemt CS, eftersom jeg synes det er det spil, der har mest at tilbyde den enkelte spiller, og nogle kvaliteter der er helt særegne.
KøbKøb man betaler jo ikke for cs/dod og de andre man betaler kun for halflife hvis man har betalt for mere er man en dør :\
hl2 er heller ikke expan
diablo1 er heller ikke expan til diablo2
Cs-Z koster noget med ingen hvem gidder spille det lorte spil det er værre end tetris
Hmm BOA ok nice klan det må man da sige.... kender du den danske klan der hedder DoH ??
QuoteOprindeligt indlæg af AimRobot
KøbKøb man betaler jo ikke for cs/dod og de andre man betaler kun for halflife hvis man har betalt for mere er man en dør :\
hl2 er heller ikke expan
diablo1 er heller ikke expan til diablo2
Cs-Z koster noget med ingen hvem gidder spille det lorte spil det er værre end tetris
I starten gjorde man... Kan huske da HL kostede 350,- og cs kostede 350,-... Så JO det kostede penge...
Desuden spiller ingen CS-Z pga det er skod... Det betyder bare at blizzard åbenbart (igenigen) har lavet et godt produkt ;o)
Men som ALT andet naturligt blir det kedeligt og gammelt... Derfor er CS mærkeligt... Det følger ikke naturens gang... Og SLET ikke i IT tempo...
Tror bare at de fleste CS spillere ikke TØR gå videre pga nu er de så gode og hvis de starter på noget andet ligger de ikke længere blandt de 100 bedste i verden... Eller i deres skole eller hvad fanden...