Cascadekøler FX-DK-OC del 3:

Oprindeligt indlæg af JacobHansen
    jeg havde kun regnet med en 32xx FX-53, men 3342 det er altså impresssive.

Det blir spændende at se hvad den nye cascade kan klare va? ;)

Ja, der er lagt i ovnen. Kontakten på CPU er heller ikke iorden, den har kun stået natten over. Ved et par "varmebehandlinger" hvor man starter op uden køling, og så slukker når CPU temperaturen runder 80 grader plejer at "smelte" kølepastaen, så kontakten bliver bedre. Man kan se det ved, at den bare hopper ud på skrivebordet, hvis jeg forsøger bench med en højere hastighed, den dør ikke :))

Hehe - Du mangler 26 Mhz så er du på 3400 !!

OMG!

Prøver lige igen. Men Corevolt SKAL holdes på den sikre side af 2.1 Volt for ikke at brænde bundkortet, det ville være ærgerligt, jeg har kun eet lige nu.

Sådan:
    (den er altså ikke til andet en schreenshot ved denne hastighed :rolleyes: )

• damn - Hvad så med den Pifast..

Skal du ikke ned på 35 sek 8o ? ;)

Edit: Hvad er cpu temp nu?

Der er ikke ordenlig kontakt - Når du siger det, så begynder jeg at ryste i mine bukser...

Har du noget ide overhovedet om du kan få lov at benche ved 345x eller måske 35xx med den nye? :P

damn - Hvad så med den Pifast..

Skal du ikke ned på 35 sek 8o ? ;)

Nu må du ikke stille urimelige krav Jacob LOL.

Den der du lige så på 36.84 var leveret med finpudset 64 bit OS. Windows i supertweaket tilstand og rammen i absolut hurtigste bios settings. Det er begrænset hvor meget hurtigere det bliver selv om jeg kan få presset CPU lidt højere. Fordi derved skal der slækkes på ram-timings, så kan den ikke køre 2-2-5-2-1-2 7-16 turbo, kun "standard"

Tror jeg svare på din tråd på XS, og vipper Mickey Mouse af pinden.

Vil lige være fraværende, går igang med en SuperPiM32 koger Cascaden er ved at være godt klar ;)

• Wuhuuu der er smæk på!

Keep on going Tom! :clap: :clap:

CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

• Nice, syntes det er imponerende du bare kan få den op på 3400 selv om den ikke er helt stabil deroppe...

Så kan vi andre med vores små 80mm blæsere sidde og kigge imponeret fra side linien :T

|^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

• Det ser godt ud Tom håber du for den til at køre stabilt over de 3.4XX med den nye cascadekøler.

Håber dog mest på at se dig som en af de første med et 6800ultra :))

Asus maximus v extreme
    Intel Core i7 3770k

Corsair H100
    Corsair Dominator GT 1866
    Samsung 830, 256GB
    2x Asus 7970 DIRECT-CUII
    Corsair HX 1050

Oprindeligt indlæg af Gomer Pyle
    Flot Tom :crazyeyes:

Du siger dine ram makser ud før end de gjorde med din fx51. Skiftede du ikke også bundkort?

Jo, spritnyt. Det kunne også være det?

Tænk at lave Pifast record med et "defekt" bundkort :))

Oprindeligt indlæg af w3ber
    Det ser godt ud Tom håber du for den til at køre stabilt over de 3.4XX med den nye cascadekøler.

Håber dog mest på at se dig som en af de første med et 6800ultra :))

Ja det ville være nice. Hvad er det nu det hedder "grand slam"?

• Ja, så er den færdig med at koge

Ny WR i SuperPI M32: :boxed:

22.29

Så skal jeg lige sende en japansk email så den kan komme på listen. Den tidligere rekord var med et højere clock, men lavere FSB. Jeg har fundet ud af, at hvis man stiller prioritet til "casche" istedet for "programmer" beholder den mellemresultaterne i ram, det giver 1 minut. Det er derfor Japanerne prøver at køre med 4 stk. rammoduler.

http://holicho.lib.net/pi3355/pi3355.htm

Jeg valgte 3300, fordi Cascaden tidligere har vist, at den kan klare op til 2 volt full load i server2004 64 bit.

multi skulle så være 14, fordi 13 ville give FSB 254 og det er under alle omstændigheder for meget til M32 og cas 2-5-2-2

Oprindeligt indlæg af Gomer Pyle
    Jeg ville i hvert fald undersøge det. Lyder mærkeligt hvis de ram "pludselig" ikke vil det samme.

EDIT: Damm du vælter de WR ud af ærmet nu! :D

Ja det er lidt mærkeligt, jeg har checket spændingen.
    kører med 3.6 volt på PSU for at kunne kommer over ramvolt på 3.25 Den plejede at skulle have 3.30 for at klare 2-5-2-2 over 240. Ellers var det kun 2-6-2-2 :rolleyes:

• Nice nok, og et tillykke indtil videre....... bare forsæt i samme stil :))

|^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm