Tja... Fatter bare ikk hvad de mener med at en 512 koster 300kr i sverige... Kender svenskere der har 10mbit/10mbit for 400kr/måned...

Lol... DK nr. 1...
-
-
Oprindeligt indlæg af købkøb
Danmark nr 1:DTja... Fatter bare ikk hvad de mener med at en 512 koster 300kr i sverige... Kender svenskere der har 10mbit/10mbit for 400kr/måned...
det er nok fordi det er forskel på bredbånd og fiber?
og fiber i sverige er 10mbit 395skr/mdr og 100mbit er 695skr/mdr (fiber)
-
Oprindeligt indlæg af Wraper
det er nok fordi det er forskel på bredbånd og fiber?
Nå ja... OfC... Tænkte ikk lige over der stod ADSL da de reklamerer over det hele i DK bredbånd bredbånd... Hehe man glemmer det nærmest og tror på løgnen
Men underligt at DK ligger foran sverige...
-
ADSL2 er der lige blevet lukket op for i sverige dvs... 24mbit til 449kr pr mnd.
De har lige lukket op for det og det tilbydes til 32% af den svenske befolkning.
-
Oprindeligt indlæg af _WHAT_
ADSL2 er der lige blevet lukket op for i sverige dvs... 24mbit til 449kr pr mnd.De har lige lukket op for det og det tilbydes til 32% af den svenske befolkning.
Så føler man sig lidt som en idiot når man betaler 530 for en 2Mbit.
Er det ikke typisk dansk at vi skal pumpes for den 5 øre inden der sker noget nyt. Vi kommer sikkert ikke op på 4Mbit til den brede befolkning, før om et par år og det er sq for dårligt.
TDC burde fratages deres "monopol" på kablerne, så der kunne andre komme igang med at tilbyde ADSL til ordentlige priser IMO. -
Danmark nr 1:DTja... Fatter bare ikk hvad de mener med at en 512 koster 300kr i sverige... Kender svenskere der har 10mbit/10mbit for 400kr/måned...
nu er det der ses på det ikke priser og sådan. Men hvor gode landene er til at udbrede serviceses som kan tilgås online.
-
Da jeg havde svensk 10/10mbit fra bredbåndsbolaget i en periode på ca 3 år, sluttede sidste måned, gav jeg 299 pr måned. Var der intet galt i
Nu sidder jeg på noget skørt 34mbit.. delt.. savner min goe gamle IP213.113.10.221
-
Ja syns os det er galt m de linier.. Men hva fanden... Det kommerjo nok :D!
-
det ej jo også klart billigere at bore en fiber med i den svenske granit undergrund, end det er at "sparke" lidt i den danske muld og smide nogle kabler.
-
Oprindeligt indlæg af Wraper
Kunne faktisk være ret nice at bo i Malmö -
100mbit er de syge i skalden..... det får vi jo aldrig her hjemme i danmark... om 80 år har vi stadig 2mbit dog bare på tilbud til 419 fordi 4 mbit snart "kommer"