Jeres kæreste eje?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Hans
    Har du 13 Ampere sikringer i ? ;)


    Kan jeg ikke lige huske, men ved at det ikke er nok til at trække den sammen med resten ... ;)


    Så skal der nok en "større" sikring i ... Så må jeg se om jeg kan finde sådan en i løbet af ferien hvis jeg husker det. Det er en gammel type ... :)) *G*

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    Kan jeg ikke lige huske, men ved at det ikke er nok til at trække den sammen med resten ... ;)


    Så skal der nok en "større" sikring i ... Så må jeg se om jeg kan finde sådan en i løbet af ferien hvis jeg husker det. Det er en gammel type ... :)) *G*


    En gammel type må så være en DZ sikring. Tvivler på, at de kan fås i 13 A ? Har skiftet hele min el-tavle ud, da de elendige gamle sikringer sprang, hver gang jeg startede min kompostkværn. Det gør de ikke med de nye sikringer i (D01) og så var jeg ikke helt vild med, at der ikke var HFI relæ på. Det er der nu. ;)
    Før i tiden var det 10 A man maks måtte sætte foran 1,5 mm2 kabler. I dag er det 13 A. ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Wolf_of_dk


    hvor stækt render sådan en ?(


    I øjeblikket cirka 70-75 men optrækket er for sygt :T Skal lige indstilles lidt ..
    FlexQ > den skal males hvidt stel og metallic lilla snarrest :P

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Hans
    En gammel type må så være en DZ sikring. Tvivler på, at de kan fås i 13 A ? Har skiftet hele min el-tavle ud, da de elendige gamle sikringer sprang, hver gang jeg startede min kompostkværn. Det gør de ikke med de nye sikringer i (D01) og så var jeg ikke helt vild med, at der ikke var HFI relæ på. Det er der nu. ;)
    Før i tiden var det 10 A man maks måtte sætte foran 1,5 mm2 kabler. I dag er det 13 A. ;)


    Dont know .... Før min tid... *G* :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af tRuz
    Den lille fætter her :]


    Den er dog blevet ret tyk efterhånden, men det er nu osse ret så sejt :clap:


    [Blocked Image: http://www.angels-corner.dk/Lunii.jpg]


    Mega cute :D Ønsker mig også en kat :) hehe. Men min mor er vist allergisk ;(

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af CarStone


    Mega cute :D Ønsker mig også en kat :) hehe. Men min mor er vist allergisk ;(


    Min storebror er osse allergisk, men han bor ikke hjemme mere - aah :) hehe

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af X-Man
    Mit kæreste eje må helt klart være min Kadett [...]


    Hvorfor undrer det mig ikke. :))

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af X-Man
    Mit kæreste eje må helt klart være min Kadett, selv om kæresten påstår det er hendes hehehe, men på registrings papirerne står der bare mit navn :T


    Go L-Ron Harald Go L-Ron :T ej spøj til side, kan sige den er fed nok, har set den for real ;)

  • Skuer mit øje ikke en denon 2803 på et af billederne... det tror jeg nok de gør... fed er den må man sige ikke nogen grund til jeg smider billede af min så :)


    Men anlæg... og min hund må vel være det vigtigste :)


    Det med nogen siger bankkonto... den er jeg sgu ikke så glad for den er for det meste tom og kedelig :(

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af X-Man


    Fordi du ved den er lækker og kører godt :T


    en opel kadett er aldrig lækker... det er der ingen opel der er..... ad bad :ban:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Zigiro


    Så må du jo hellere give os et par specs om den :D


    Opel Kadett E med en 1.6sv motor, med KN luft filter, og SuperSprint sportudstødning, er sænket 40mm,blir måske fjernet igen inden syn næste år.
    Sony headunit, højtelere og sub 8o
    0-100km/t>>>> Hmmm ALT for lang tid :T


    Vil meget gerne ha mig en Opel Kadett E GSI med en 2,0 16v motor, på et tidspunkt, og så ha smidt turbo på svinet, det er nok min realistiske ønske bil lige nu....