Jeres kæreste eje?


  • Mangler der ikke også nogen kasser med Futurama ?( ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af kimsdipchips


    blev den så fixet til en pris normale også kan betale?( ;)


    he he tja fik jo en motor der kun havde løbet 60 istedet for den anden på 130 og det betalte jeg 5000 for.


    Så betalte han selv 5000 og momsen, så jeg kan vidst ikke klage ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Aerial


    he he fedt hundenavn :)) *S*


    Den er fandme også sej, den er meget underlig, laver nogle underlige ting ind i mellem, men jeg er fandme glad for den, og hader at den skal forlade mig om 8-12år behandler den som var den mit barn...


    Har desværre ikke noget billede af den (digitalt)...


    :)

    Intel Haswell 4770
    MSI Z87 G45
    Kingston 16GB DDR1600
    Gigabyte GTX770
    OZC 256GB SSD
    OZC 850W
    Intel Stock køler
    Zalman GS1000 Black
    Asus 24" TFT

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Aerial
    og nu kommer der et "passende" anlæg i d. 26.04 - glæder mig som et lille barn :clap:


    Det bliver helt vildt og næsten umuligt at udtale dit nye navn så...
    E'l auto del sheikos olios del brutos disco bum bum. ;)

  • Tja overclocking er der sku ikke tid til nu det gode vejr kommer. Spiller Lineage2 og kører på min "knallert".
    En 1996 aprilia rs250.
    2 Cylindret 250ccm sjov. Målt til 58.8hk på baghjulet, det er som at kører med turbo hehe. Den er kanon let at lave wheelies og stoopies på. Må lige fået taget et par billeder af det.
    Den jeg har er vejet små 12-14 kg ned, så tørvægten ligger omkring de 128kg.
    0-100 ca 4 sekunder, topfarten 210+.
    Kører 150 i næsten alle overhalinger eftersom den render det i 3. gear hehe.
    Den er skabt til de små snoede veje vi har her ude på landet. :]

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Hans


    Det bliver helt vildt og næsten umuligt at udtale dit nye navn så...
    E'l auto del sheikos olios del brutos disco bum bum. ;)


    LoL - Hvad er der nu galt med "Midget From Hell" ?( 8o :))

  • Quote

    he he yeps :D


    og nu kommer der et "passende" anlæg i d. 26.04 - glæder mig som et lille barn :clap:



    Nu har du sikkert bestilt allerede - MEN check lige den biks der ligger lige ved Valby bakke. På Roskildevej - samme side som MC shoppen - De har fandeme styr på sagerne - og sælger dig det du skal bruge - ikke det der er flest penge i for dem..... :clap: :clap: - og så monterer de hele svineriet - så det sidder og lyder perfekt... :dance: