Jeres kæreste eje?


  • Hvad kan jeg sige, jeg er vel ikke så materalistisk anlagt :crazyeyes: , men hvis jeg skal sige noget bliver det vel mit værktøj. Ikke fordi det er noget specielt, jeg kan bare godt lí elektriske geringsave, braco nøgler, topnøglesæt, stiksave o.s.v.
    Jeg er vel lidt :lame: :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Wraper


    dvs du bil opkalde den efter dens ejer? :))


    nej min bil ska ik hedde spasser :roller: men min hund ska... og jeg er ik spasser.. det er smerte der er det.. søren "spasser" smerte.. :crazyeyes: men han har jo så mange navne.. kært barn har mange navne, skizofrent barn har endnu flere :boxed:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af OriGiN


    nej min bil ska ik hedde spasser :roller: men min hund ska... og jeg er ik spasser.. det er smerte der er det.. søren "spasser" smerte.. :crazyeyes:


    Tak oribori, du har lige overbevist mig!


    Du ER mere underlig end mig :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Wraper


    Tak oribori, du har lige overbevist mig!


    Du ER mere underlig end mig :D


    det har jeg altid været ... :crazyeyes: No tv no beer makes homer something something..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af OriGiN


    det har jeg altid været ... :crazyeyes: No tv no beer makes homer something something..


    for min skyld må du godt være unormal, BARE LAD MINE KØER VÆRE I FRED!!! :cheers:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Wraper


    for min skyld må du godt være unormal, BARE LAD MINE KØER VÆRE I FRED!!! :cheers:


    Jeg lader aldrig dine køer være i fred.. det er mine... my own.. my preciouuusss .. my loved ones

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af OriGiN


    nej min bil ska ik hedde spasser :roller: men min hund ska... og jeg er ik spasser.. det er smerte der er det.. søren "spasser" smerte.. :crazyeyes: men han har jo så mange navne.. kært barn har mange navne, skizofrent barn har endnu flere :boxed:


    true true mate, alle mine øgenavne er sq heller ikk lige søde ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af OriGiN


    Jeg lader aldrig dine køer være i fred.. det er mine... my own.. my preciouuusss .. my loved ones


    Jeg sender mazen efter dig hvis du ikk opføre dig ordentligt :P


    ellers gemmer jeg dem ved min kæreste, hende ved du ikk hvor bor :D


    og forresten.. Efter det LAN (dig mig og S) havde, hvor den blev fyret rundt i lokalet, TABTE DEN ET ØJE!! :| den er til rep. nu ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Wraper
    Jeg sender mazen efter dig hvis du ikk opføre dig ordentligt :P


    ellers gemmer jeg dem ved min kæreste, hende ved du ikk hvor bor :D


    og forresten.. Efter det LAN (dig mig og S) havde, hvor den blev fyret rundt i lokalet, TABTE DEN ET ØJE!! :| den er til rep. nu ;)


    ja og den fik hul i røven... DET var ik min skyld.. det var engollh's :P

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af CarStone


    Det ville være en mindre invistering af lave noget timer sjov på den, ind at anskaffe sig en kæreste :T hehe.


    Synes nu et par af mine kærester, har været ”billigere” end en timer….. :evil:

    P4 2800mhz 800fsb På intel D865GLC.
    Sapphire X800GT
    4 X 512 mb DDR400
    Øvrigt: nec 2510, 19" 970p, zippy tastatur, antec 1000 amg kabinet

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af OriGiN


    :clap: :clap: :clap: :clap: min elskede ko :D kom i mine arme
    Ja... den stakkels ko :(


    AHEM! Det er MIN ko!!!!!


    Engel r teh vold-ko-boller

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af OriGiN


    Må jeg ik købe den? :D


    Jo, du kan købe mine 512DDR og mit GF FX5900XT.. eller bare en af delene :D

  • Quote

    Hvad kan jeg sige, jeg er vel ikke så materalistisk anlagt :crazyeyes: , men hvis jeg skal sige noget bliver det vel mit værktøj. Ikke fordi det er noget specielt, jeg kan bare godt lí elektriske geringsave, braco nøgler, topnøglesæt, stiksave o.s.v.
    Jeg er vel lidt :lame: :D



    Det er da fair nok - jeg ville sgu hellere undvære en arm end min datter - men han spurgte jo efter en genstand.... ;) - Normalt ville jeg sige min Opel Vectra - meeeeeeeeeeen med den opførsel den lægger for dagen pt - såååååååååååå er det sgutte den...... ;) ;) - Btw : Værktøj er altid "dejligt" - især kvalitets værktøj.... :crazyeyes:

  • det må jo nok være min scooter!
    den køre snildt 120km/t :clap: ...så ja lidt tunet er den jo nok!!!

    ------------------------------------------------------------------
    19 tommer.
    TFT. Samsung syncmaster 913N 8)
    Logitech Internet Navigator SE Tastatur
    Logitech® MX™1000 Laser Cordless Mouse
    Asus DVDx16 / CDx48,Black, ATA66
    LG Electronics, dual layer dvd brænder
    Intel pentium 4. 2,6GHz@3,2GHz
    HIS X850XT IceQ II Turbo 256MB GDDR3

    ------------------------------------------------------------------