Tweak.dk Delidding projekt med Delid.dk + GIVEAWAY

• [Blocked Image: http://www.tweak.dk/images/2018/review/3265/large_front.png]

Delidding fylder en del i billedet blandt nørder, overclockere og andet hardware godtfolk fra samme skuffe, og faktum er, at det rent faktisk er muligt at sænke temperaturen på visse processorer ved hjælp af omtalte Delidding. Vi har stillet Rasmus fra delid.dk, og tager toppen af tre processorer, og tester resultaterne.

Læs Delidding projekt med Delid.dk - Vores processorer tager overfrakken af HER

Edit: OBS!!!!

Hej alle sammen!

Det er naturligvis super lækkert at I også kommenterer her inde på Tweak.dk men bare for at undgå nogen misforståelser så bliver der trukket lod imellem de kommentarer som kommer på selve videoen på YouTube.

Så spring ind forbi YouTube og drop en kommentar der for at være med i lodtrækningen og Rasmus' gode service :thumbsup:

I kan springe direkte her:

https://youtu.be/3mopNsJ-L3s

• Det kunne være man skulle begive sig derud, når der skal skiftes CPU. :dance:

ROG Strix B450-F•R5 3600X
    16GB Corsair 3200MHz•Sapphire Nitro+ RX 590 8GB•
    500GB Samsung 970 EVO Plus•5TB HDDs

Fractal Design Define R6•Seasonic Focus+ 650 Gold

Mit nickname på hwt.dk samt hol.dk er TPultra

• Jeg har ihvertfald nydt godt af den 8700K og 2200G vi fik deliddet i videoen. 8700K'eren er markant mere rolig, og kan snildt nå et 5.0Ghz overclock. 2200G'eren kom i et lille ITX kabinet, hvor køling var begrænset, og den røg da også en 12C ned under pres :D

Cyberduck
    | Lian Li PC-O11 | ASRock Taichi Z370 | Intel 8700K @5.2GHZ | 2x8GB Trident RGB @3200 Mhz | Zotac RTX2080 | Be Quiet Dark Power Pro 11 650W | 1x500GB NVME, 2x500GB SSD | 2TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK, Alphacool og Enermax |

• Nu har jeg sværmet om delidding suppen i flere måneder, uden at kunne bestemme mig.. Jeg kunne jo faktisk bare tage mig sammen og vinde denne lodtrækning.. :)

• Kunne være fedt at upgrade fra 3930k til en delidded 8700k :p

Kabinet: Antec Twelve Hundred
    Cpu: Q9650 3.0 Ghz @ 4.0 Ghz
    Ram: Mushkin 4x 2GB 1066 Mhz
    Grafikkort: Club 3D Radeon HD 4870 X2 (2 GB)
    Harddisk Raid: 2x Samsung 640 GB HD642JJ
    Harddisk: Samsung 1 TB HD103UJ
    Skræm: Samsung SyncMaster 245B (Sort)
    Strømforsyning: Cooler Master Silent Pro M 700w
    CPU Køler: XIGMATEK HDT-S1283 CPU Cooler
    Bindkort: Gigabyte GA-EP45C-DS3R
    Diskdrev: Samsung WriteMaster SE-S224Q
    Operativsystem: Windows 7 ultimate

• Sweet video nice arbejde Mr. Tweak ;)

Fedt i lige går i detajlen og tager det step by step. Min egen 8700k ville nyde godt af sådan et delid - Cobber IHS ser sku da blæret ud xD

• Hej alle sammen!

Det er naturligvis super lækkert at I også kommenterer her inde på Tweak.dk men bare for at undgå nogen misforståelser så bliver der trukket lod imellem de kommentarer som kommer på selve videoen på YouTube.

Så spring ind forbi YouTube og drop en kommentar der for at være med i lodtrækningen og Rasmus' gode service :thumbsup:

I kan springe direkte her:

https://youtu.be/3mopNsJ-L3s

Cyberpunk 2077 Build:

AMD Ryzen 7 3700X
    MSI MEG X570 Godlike
    Corsair Dominator Platinum RGB 32GB
    ASUS ROG Strix RTX 2080Ti OC
    Corsair MP510 M.2 NVMe (960GB)

3x 500 GB 2,5" SSD

Corsair HydroX Custom loop.

• Jamen min 8700k skriger jo efter at blive delidded i denne sommer varme... Lækker test det ser jo rigtigt nemt ud, bare ikke ligeså nemt som bare at vinde denne i stede for :9xo

• Jeg kunne virkelig godt bruge sådan et delid, så nu krydser jeg fingre. Ellers ryger den nok til Søborg alligevel :)

En 8600k som ligger på 85-89 max temps under en Noctua NH-L9i er bare ikke ok :(