Af ren nysgerrighed, hvor skal folk tilbringe sommerferien 2018?
Personligt står den på Sjælland og efterfølgende en uge i sommerhus, hvilket stiller høje krav og forventninger til det danske sommervejr.
Måske skal en af jer til sydens varme lande?
Af ren nysgerrighed, hvor skal folk tilbringe sommerferien 2018?
Personligt står den på Sjælland og efterfølgende en uge i sommerhus, hvilket stiller høje krav og forventninger til det danske sommervejr.
Måske skal en af jer til sydens varme lande?
uh en kort tur til bornholm
og en eller to uger i holland
Hjemme på stolen foran computeren Se det er en perfekt ferie
Måske en weekend-tur til Langeland.
Ellers ingenting.
hahahah dog ikke familie besøg tror sgu ikke svigermor syntes det er en specielt fed ide XD
Hjem til de "gamle" på Ærø, og ellers ingen planer
udover en uge på mallorca til september!
Begge steder er super skønne
En uge til Tyrkiet i juli og en uge på jagt i Sverige til august
Min sommerferie er snart slut , 3 uger i Californien og Las vegas.
SMLDK
Min sommerferie er snart slut , 3 uger i Californien og Las vegas.
SMLDK
Lyder også som en fed ferie
3 uger hjemme på sjælland
Feriesystemet på min arbejdsplads gør, at jeg først har ferie de første tre uger af sep i år. Konen og ungerne har ferie fra på mandag. Jeg har ikke planlagt noget, men overvejer at male stuen.....
Feriesystemet på min arbejdsplads gør, at jeg først har ferie de første tre uger af sep i år. Konen og ungerne har ferie fra på mandag. Jeg har ikke planlagt noget, men overvejer at male stuen.....
der burde være en "like" knap på Tweak, det der er den bedste kommentar so far!
Jeg har først ferie i august, men min kone og børn har ferie lige om lidt, så måske de tager et sted hend ~ "ferie" til mig også
SÅ hvis det bliver en realitet, så får jeg måske tid til at starte selve byggeriet af mit nye skøre projekt
vi kører til Slovenien i 10 dage
Super fedt sted!
Jeg tager med min søn på 2,5 år på ferie sammen med mine forældre i deres sommerhus ved vestkysten i den første uge, men min kone arbejder og de 2 store bonusbørn er på ferie hos deres far.
De 2 sidste uger af vores ferie, skal vi alle være sammen, og har ikke planlagt det store. Det bliver nok til en række endagsture. Alt sammen i dejlige Danmark