Indlæg af Simon Köslich

    Denne tråd er oprettet for at dele gode tilbud med andre på Black Friday, Cybermonday og alt der skulle have med dagene at gøre.


    Her er vi ikke interesseret i hvor mange procent man kan spare hos den enkelte forhandler, men generelt lave priser og gode scoops.
    Hvis du f.eks. finder en harddisk hvor en forhandler annoncerer med en besparelse på 40%, men den "kun" ligger 3% under den normale markedspris hos andre forhandlere, så er det ikke et tilbud der er værd at dele.
    Tjek evt. prisudviklingen på Pricerunner ;)


    Al kritik om Black Friday som kommerciel forbrugsfælde henvises til andetsteds :)


    Brug gerne følgende format:

    • Hvad hedder varen
    • Hvad koster den
    • Link til forhandler


    Værsgo' at fyre løs :D

    Det undrede mig faktisk også, især med tanken på, at der højest sandsynligt er en RGB LED indbygget, siden logoet jo rent faktisk skifter farve alt efter status.



    Jeg tror dog også det netop er årsagen til, at man ikke kan skifte. For sådan her betyder rød, blå og grøn altid det samme ;)


    Det er dog blot en teori :)

    Den vil jeg da gerne være med på. Selvom jeg ikke ved præcist hvor grænsen går mellem gadget og almindeligt computer hardware eller blot smartphone?


    Hvad er dit seneste køb af gadget? Huawei Mate 10 Pro (ville ønske den ikke kun var ét år gammel, så jeg med god samvittighed kunne skifte den ud til en Mate 20 Pro)
    Hvad er din bedste gadget? Google Chromecast (fatter ikke at jeg har kunnet leve uden, den gør mange ting SÅ meget nemmere)
    Hvad er din mindst brugte gadget? 20000 mAh powerbank (det er ikke længere nødvendigt med et 4000 mAh batteri i min smartphone)


    Hvad bliver dit næste køb/ ønske af gadget? Google Home Hub (desværre ser det ikke ud til at den kommer til DK i nærmeste fremtid)


    *edit - tæller LEGO med ? I så fald har jeg senest købt LEGO® Architecture LEGO® House 21037

    Jeg er ikke helt enig med udsagnet om DXRacers "dårlige" kvalitet.
    Har selv en ældre D-Serie stol, som jeg, som gammel møbelhandler, vil mene ligger i den bedre ende af kvalitetsskalaen.
    Det kan selvfølgelig være, at deres billigere udgaver er ringere, hvilket jeg også vil formode er tilfældet, da prisen jo også er en del lavere.


    Jeg skal dog lige skynde mig at sige, at jeg var så uheldig at mit stel knækkede, hvilket i øvrigt kan ske for selv de bedste, men problemet var at jeg havde et kæmpe bøvl med at få tilsendt et nyt sæde. Det er så sket nu her, og jeg er endnu engang meget glad for min stol. Deres kundeservice er til gengæld til at lukke op og sk... i.

    Lad os da bare genåbne en gammel tråd ja :D
    Personligt sværger jeg til Logitechs trådløse mus med PMW3366 optical sensor. Så jeg har pt. en G900 mens min kæreste har en G403.
    Den er virkelig epic i brug, og batteriet holder over 30 timer. Når batteriet så er fladt, smider jeg bare kabel i, og bruger den som kablet mus.
    Så hvis jeg skal anbefale en mus, så vil det være enten G900, G403, G703 eller G903, som alle har samme sensor. De to sidstnævnte understøtter desuden også Logitechs opladning via induktion, Powerplay, hvis man vel og mærke køber en meget dyr musemåtte ved siden af ;)

    En anden ret relevant ting, som jeg lige kom i tanke om, er at bede dig om at vente en enkelt eller et par uger med at købe maskinen.
    Grunden til dette er, at Nvidia fremviser nye grafikkort på mandag, og priserne på de "ældre" modeller, såsom GTX 1070, 1070Ti osv. kan risikere at styrtdykke i pris. Det ser lige nu ud til, at et GTX 2080 kommer til at koste lige så meget som et GTX 1080Ti, hvilket vil resultere i et prisfald på det, som så igen resulterer i et prisfald på et 1080, 1070Ti og 1070, og i sidste ende måske også et 1060.
    Desuden er der nok en del entusiaster der måske vil sælge deres "gamle" grafikkort, og dermed presse prisen yderligere.


    Det er med andre ord dumt at købe nyt lige nu.

    Hej Psych0


    Det ser helt fint ud.
    Vær dog lige opmærksom på, at du har valgt en SSHD som lagerdisk. Den lille smule ekstra hastighed, som du kan være heldig at få ud af "SSHD" delen, er i min optik ikke det værd. Derfor ville jeg enten spare lidt penge på den del og købe en Seagate Barracuda 1TB eller smide en 50er mere oveni, og købe 2TB modellen af samme navn. https://www.komplett.dk/produc…ate-barracuda-1tb-35-hdd#


    Jeg vil helt klart gå med de 16GB ram, som du nu har valgt, da fremtidige spil som Battlefield 5, allerede nu skriver i deres systemkrav, at de anbefaler 12GB ram.


    Med hensyn til at spare de sidste par kroner, så overvej at købe lidt forskellige steder. Lav eventuelt en søgning på pricerunner eller EDBpriser (den eksisterer stadig), da det ikke er usandsynligt at du kan spare omkring 500,- ved at købe forskellige steder, husk dog lige at tjekke med de ekstra fragtomkostninger.


    B.J. Trading, Compumail og Computersalg er som regel lidt billigere end komplett, proshop og co., så dem bruger jeg personligt ret meget, og har aldrig oplevet problemer hos dem.

    Haha, nej hende skal jeg have for mig selv ;)


    Det er også mig en kæmpe gåde.
    Teorien er lige nu, at en kunde evt. har købt den, tændt den og efterfølgende fortryder. Power har så fået den tilbage igen, og forsøgt at gendanne til fabriksindstillinger, hvilket mislykkedes og så efterfølgende bare har kørt en helt ny Windows på.


    Bliver nok bare ikke svært at sælge til hr og fru Danmark, der når de får at vide, at de "kun" skal betale 500,- for noget der normalt ville koste 1000,-, slet ikke kan styre sig, og ser det som om de har vundet i et lotteri.