Destiny 2

  • Heej


    Jeg og nogle venner har været inde i early access beta for Destiny 2 og nøjh hvor er det fedt. Spillet udkommer d.24/10 og vi regner med at lave en clan som vil være åben for alle. Så hvis der er andre der har planer om at spille Destiny 2, så tilføj mig da lige på battlenet, så kan vi snakkes ved :D.


    Mit battletag er: Psych02tm#2313


    // Psych0


  • Super god post!
    Tweak.dk har jo sit eget Twitch team, og jeg er på jagt efter en key til holdet. Helt sikkert et must have spil!!

  • Har lige oprettet en clan på Bungie.com for pc, som hedder Danish Knights og clan tag "DK". Søg endelig om at blive medlem så vi kan få nogle fede rewards for at gennemføre ting i spillet som clan, når det kommer d.24/10.


    //Psych0

  • Kan ikke find din clan :(


    Neolite#2805

    Har lige oprettet en clan på Bungie.com for pc, som hedder Danish Knights og clan tag "DK". Søg endelig om at blive medlem så vi kan få nogle fede rewards for at gennemføre ting i spillet som clan, når det kommer d.24/10.

    //Psych0

    Har lige oprettet en clan på Bungie.com for pc, som hedder Danish Knights og clan tag "DK". Søg endelig om at blive medlem så vi kan få nogle fede rewards for at gennemføre ting i spillet som clan, når det kommer d.24/10.

    //Psych0

  • Jeg kan ikke rigtig vurdere spillet, er det bare en ren grind-fest eller er det faktisk sjovt at spille det? Tænker mest PVE. Mange syntes rigtig godt om det gamle mange andre syntes det ikke var godt. Dog er mange ret enige om Destiny2 ser godt ud. Og det kunne da være fint med en looter shooter erstatning inden Anthem :)

    .-.Samsung CF791
    .-.RX5700XT
    .-.1700x NH-D15
    .-.Asus X370 Prime-Pro
    .-.16Gb RipjawsV
    .-.1050W X-series

    .-.Crucial P1 1Tb, Samsung 850 256Gb, Seagate 1Tb

  • Jeg spillet det på ps4 og syntes det var et super fedt spil, eneste ulempe var at der ikke var mange af mine venner der spillede. Så hvis der skulle Raides var det ofte med nogle som var med for første gang og så tog det lang tid. Der er helt sikker en grind-fest i spillet, men tror det bliver super fedt mens man grinder :D. D1 var fedt så af hvad der er kommet ud indtil videre så tror jeg at D2 bliver endnu federe.


    // Psych0

  • Jeg spillet det på ps4 og syntes det var et super fedt spil, eneste ulempe var at der ikke var mange af mine venner der spillede. Så hvis der skulle Raides var det ofte med nogle som var med for første gang og så tog det lang tid. Der er helt sikker en grind-fest i spillet, men tror det bliver super fedt mens man grinder :D. D1 var fedt så af hvad der er kommet ud indtil videre så tror jeg at D2 bliver endnu federe.


    // Psych0


    :goodpost:


    Altså jeg kunne godt lide spil som Borderlands og the division så er helt med på en grindfest. Tilgengæld spiller jeg som regelt ikke med andre, så hvis det er lidt af et krav at spille med sine buddies ser det ikke helt godt ud :/

    .-.Samsung CF791
    .-.RX5700XT
    .-.1700x NH-D15
    .-.Asus X370 Prime-Pro
    .-.16Gb RipjawsV
    .-.1050W X-series

    .-.Crucial P1 1Tb, Samsung 850 256Gb, Seagate 1Tb

  • :goodpost:


    Altså jeg kunne godt lide spil som Borderlands og the division så er helt med på en grindfest. Tilgengæld spiller jeg som regelt ikke med andre, så hvis det er lidt af et krav at spille med sine buddies ser det ikke helt godt ud :/

    Det er helt fint, du må spille som du vil, der er ikke nogle krav til hvordan du vil spille spillet. Dog er der game mods some Strikes, Nightfall, Raids og crucible, som kræver man er 3-6 spiller på et fireteam for at spille det. Så story kan du sagtens spille alene, men end game bliver du matched med andre :D. Så her er det federe at være et hold der kan kommunikere end at spille med en der ikke har en mic og ikke kan forklares hvordan spillet skal spilles. Tror mig har flere gange haft nye spiller igennem SIVA raid i D1, som ikke havde været igennem før. Det kunne tage op til 6 timer, hvor hvis man gjorde det med nogle der kendte til raided, kunne det gøre på under det halve. Så i starten kan du sagtens spille selv, men end game bliver du nærmest forced til at spille med andre :D.


    // Psych0

  • Kan det tage 3 timer for et raid!? ohh wow haha, nu lyder det faktisk mere spændende xD

    .-.Samsung CF791
    .-.RX5700XT
    .-.1700x NH-D15
    .-.Asus X370 Prime-Pro
    .-.16Gb RipjawsV
    .-.1050W X-series

    .-.Crucial P1 1Tb, Samsung 850 256Gb, Seagate 1Tb

  • Har haft snipet nogle streams på twitch for at se hvor lang tid det tager at komme i lvl 20. Lirik fra Twitch nævnte at det havde taget ham og en makker 13-14 timer fra lvl 1-20, men de var stadig kun power level 220, så de manglede stadig 80 PL. Det skulle efter sigende gå hurtigt til og med 260, med her efter er måden at få bedre loot begrænset. Dette skyldes blandt andet at grøn og blå loot ikke er højere PL. Så herfra skal man igennem nightfall, striks, raids, crucible og andet for at komme i maks PL.


    // Psych0

  • Ja og halvdelen af den tid i raid gik på at folk totalt failede på jumping puzzles :P


    Jep... Uhyggeligt så mange gange folk faldt i døden i den Strike mission der var i betaen. For ikke at nævne mine området, hvor folk hele tiden løb ind i maskinen. ^^

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Jep... Uhyggeligt så mange gange folk faldt i døden i den Strike mission der var i betaen. For ikke at nævne mine området, hvor folk hele tiden løb ind i maskinen. ^^

    Jeg spillede heldigvis betaen den første dag med ham jeg spillede D1 med. Så vi kunne sagtens gennemføre selvom vi havde en 3. mand der hoppede i døden, ikke kunne skyde, døde til strik bossen og alt det andet i løbet af en strike. Men er altid frisk på at hjælpe folk igennem, hvis de er villig til at modtage råd.


    // Psych0

  • Heey folkens


    Så er der dælme ikke særlig lang tid til at Destiny 2 kommer til PC !!!! (i morgen tirsdag kl.19) !!!!


    En ven og jeg har lavet en clan på bungie og hvis der er nogle der gerne vil joine skal i være meget velkommen.


    Vi hedder Danish Knights og vores clantag er derfor DK.


    Vi har intet krav til hvem du er, blot at du vil opføre dig ordentlig i vores lille clan.


    Vi håber på at kunne få nogle gode timer sammen.


    // Psych0

  • Fedt initiativ! Jeg er stadig lidt i tvivl om jeg ender med at hoppe med på bølgen :boxed:

    Cyberpunk 2077 Build:


    AMD Ryzen 7 3700X
    MSI MEG X570 Godlike
    Corsair Dominator Platinum RGB 32GB
    ASUS ROG Strix RTX 2080Ti OC
    Corsair MP510 M.2 NVMe (960GB)

    3x 500 GB 2,5" SSD


    Corsair HydroX Custom loop.