Hvilke spil til sommerferien

  • Jeg har nyfunden kærlighed til GTA V online, så det satser jeg på at lægge en del tid i.. Hvis nogen er i samme båd, så prik til mig :)


    Derudover er jeg stadig ret pjattet med Rocket League.. World of Warcraft får også lidt opmærksomhed..

    Intel Core i7-9700k | Gigabyte Z390 Aorus Pro | MSI Geforce RTX 2070 Gaming Z | HyperX Fury 16gb 3200mhz | Samsung 850 EVO 250GB | Samsung 860 EVO 500GB | WD Desktop Blue 1TB | NZXT Kraken X42 | Corsair RM1000X

  • The Witcher III ... newer ending story for mig :razz: Der er sååå ufattelig mange timers spil i skidtet og så lidt tid til at spille det at det bliver til flere sommerferier, tror jeg, før jeg kommer igennem. Elsker spillet! Ikke kun fordi at det er mine landsmænd der har lavet det. 4K er så smukt at jeg kan bare stå op på en bakketop og nyde udsigten :T :D

    ASUS P6X58D-E + Xeon X5675 @ 4400 mHz

    MSI 1080Ti Armor OC ed

    12 gb Kingston Hyper X

    Samsung 840 Evo 120GB + WD 500 3ABYX

    28" Samsung U28D590D

    CreativeSB Audigy 4 ~ Logitech Z-2300 ~ Kingston Hyper X

    1000W Corsair ~ LianLi PC-P60 Armorsuit

  • Jeg plejer at bruge tiden på Singleplayer spil der har en lang runtime. Farcry, Witcher. Den slags spil. Og ellers står den nok på noget LAN med drengene, hvilket typisk involverer Starcraft 2's Arcadesystem med en masse random sjove maps, SWAT 4 (GET YOUR HANDS UP, POP POP) og lign. coop spil. :)

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Altså for mig står den på Diablo 3 Necromancer hele ferien tror jeg.


    Hvis man mangler gode singleplayer spil at spille, så har jeg lige lavet en personlig top 5, som man måske kan hente noget inspiration fra.


    • Horizon Zero Dawn (PS4) - Fantastisk spil, minder lidt om en blanding af The Witcher og FarCry
    • Middle Earth: Shadow of Mordor (PC) - Anmelderrost spil med godt gameplay til under 5€ (Steam). Desuden er efterfølgeren Middle Earth: Shadow of War på vej, så det er måske værd at få prøvet kræfter med det her inden.
    • Prey (PC) - Sjovt first-person-shooter puzzle horror spil, der godt kunne minde om noget som skulle have været Half-Life 3.
    • The Last Guardian (PS4) - Anderledes men virkelig imponerende og flot puzzle game.
    • Crash Bandicoot N. Sane Trilogy (PS4) - En gammel klassiker der går helt tilbage til mange af os inkarnerede gamers barndom. Crash Bandicoot har fået et remaster, som man helt sikkert ikke må gå glip af. Fungerer også godt som underholdning til familiens yngre publikum.


    Honorable Mentions:


    • Battlefield 1 (PC) - Flot men meget kort singleplayer del, som dog efterfølges af mange timers multiplayer sjov på slagmarken.
    • The Legend Of Zelda: Breath Of The Wild (Nintendo Switch) - Anmelderrost spil til den nye Nintendo Switch konsol. Fordelen her er, at Switchen kan tages med som underholdning under de lange bilkøer når turen går sydpå.
    • PLAYERUNKNOWN'S BATTLEGROUNDS (PC) - Et af de mest spillede multiplayer spil på Steam lige nu. Sindsygt populært, og risiko for mange timers sjov med vennerne.


    En stor del af de ovenstående spil bliver eller er blevet spillet af tweak.dk's dygtige streaming hold TeamTweak (twitch.tv/teamtweak), så tjek os ud :)


    //Igel

  • Lige nu står den Ghost Recon Wildlands! :-)
    Et fedt spil i CO-OP.


    Herudover har jeg lige købt Middle Earth: Shadow of Mordor via Steam, hvilket jeg glæder mig til at prøve.


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • 1. Ghost recon wildlands


    2. Fallout 4


    3. AC Revelations


    Mvh
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.

  • Uh Fallout 4 er dælme også et dejligt spil.. Måtte dog ragequitte efter mit 500 timers savegame fik pest og medførte CTD...

    Intel Core i7-9700k | Gigabyte Z390 Aorus Pro | MSI Geforce RTX 2070 Gaming Z | HyperX Fury 16gb 3200mhz | Samsung 850 EVO 250GB | Samsung 860 EVO 500GB | WD Desktop Blue 1TB | NZXT Kraken X42 | Corsair RM1000X

  • Personligt er jeg stor fan af WoT, men det er vidst mere end et sommer projekt :P Samt ekstremt svært at komme ind i, men når først man har skaffet sig et udvalg af kampvogne så er det utrolig sjovt! Dog er det svært at holde ens økonomi kørende efter tier 8, uden premium konto til 75 om måneden.

    .-.Samsung CF791
    .-.RX5700XT
    .-.1700x NH-D15
    .-.Asus X370 Prime-Pro
    .-.16Gb RipjawsV
    .-.1050W X-series

    .-.Crucial P1 1Tb, Samsung 850 256Gb, Seagate 1Tb