Lækker bærbar, men enten er den "ubrugt" eller "brugt".. Din overskrift er lidt misvisende..
Indlæg af thjen87
-
-
Grid 2 er gratis på Steam
-
Du kan nok finde et brugt 1060 til omkring 1000-1500 kroner, som vil kunne trække spil som dem du nævner uden problemer.. Men i det prisleje kan du finde et nyt gtx 1660, som er stærkere..
-
Ja, super guide!
-
Det er selvfølgelig en måneds tid siden du efterspurgte kabinetter hos folk, men jeg har lige sat dette til salg:
-
-
Jeg savner Ezio-titlerne... Historien har bare været i øst og vest siden dengang...
Ikke desto mindre har jeg hængt ved og spillet samtlige udgivelser siden, i forhåbning om at de kommer på rette spor igen..
Hænger også i Odyssey pt, men kan ikke tage mig sammen til at færdiggøre den.. Den fanger mig ikke ligeså meget som Origins gjorde.. -
Jeg har sat mit mITX kabinet til salg, da jeg har købt mig et nyt kabinet.
Det er super pænt, stilrent og rigtig godt indrettet, så selv større grafikkort kan være der, trods størrelsen. Fra røgfrit hjem.Byd, hvis det kunne have interesse
Tænker HBO 450 kroner. -
Ja den pc de har på tilbud ligenu til 5.595 kroner ser fin ud..
Din knægt vil blive glad for et 1060 6gb grafikkort.. Lignu er det måske kun Fortnite han spiller, men pludselig kommer de andre måske mere krævende spil på banen, og så er han forberedt
Tilføj eventuelt en 1tb harddisk til 349kr for noget mere lagerplads.. Spil fylder en del idag..
Hvis pengene er til det kan I også kigge på ekstra ram, men 8gb er umiddelbart fint nok..Men hvis du har styr på at installere Windows og drivere selv, så vil jeg anbefale at fravælge Windows derinde, da det koster 799 kroner..
Man kan købe en licens på Kinguin.net for 200 kroner som fungerer fint.. -
Hvor i landet befinder det sig?
-
120gb SSD burde være ok til Windows.. Jeg kører selv med 250gb til Windows og et par mindre spil, og så en 1 TB HDD derudover..
Så har jeg dog lige tilkøbt en 500gb SSD, da min HDD blev fyldt op..... -
Tak skal du have
-
Hej Tweak
Hvor blev konkurrencen af på jeres MSI GTX 1070ti? Er det bare mig der er blind?
-
Hvor i landet befinder de sig?
-
-
Jeg har dem stadigvæk liggende, hvis nogen skulle gå rundt og lede
-
Hej tweak
Jeg har lidt tid spekuleret over, om jeg mon burde opgradere nogle dele..
Den bruges primært til gaming af alle slags spil, også AAA titler..
Jeg kan stadig være med på high settings, ultra på visse titler, men ville jo selvfølgelig synes det kunne være skægt at ligge på en stabil ultra igen med gode fps..Jeg har følgende specs, som jeg kører sammen med en 24" på 60 hz (der måske også burde udskiftes):
MSI H87i AC mITX
Intel Core i5-4570 3.2ghz
HyperX Fury Black 16gb 1600mhz
Sapphire Radeon R9 290 Tri-X 4gb OC
Samsung 850 EVO 250gb SSD
WD Desktop Blue 1TB SATA
Corsair CX600MHåber I kan give jeres bud med på vejen!
Tak -
Assassins Creed Origins
Shadow of War
Wolfenstein The New Colossus -
Fulgte den med købet af noget hardware? I så fald, er der så ikke noget med, at den skal benyttes på samme pc?
Hvis ikke, så byder jeg 110 kroner.. -
Elsker min nvme m. 2, men det er noget man kan tage i opløbet. Hvis trådstarters vælger intel og 1070-1080 serien, har jeg lige fået mail fra Asus, om man kan få 100euro tilbage ved køb af bundkort og omtalte gpu fra asus, ved udvalgte forhandlere. Lagde mærke til proshop og komplette var på listen.
Men kan det svare sig at gøre brug af den cashback-kampagne, når der er snak om, at priserne muligvis dykker indenfor nærmere fremtid?