Cities (In Motion): Skylines

  • Andre der nyder det nye Skylines? Har siddet i bedste Sim City manér hele nætter og bare bygget og bygget. :D


    Utroligt som et lille Finsk studie på 7-13 ansatte kan udkonkurrere en gigant som EA på hjemmebanen. Bevares der er da nogle fejl og mangler, men allerede nu er Skylines et langt bedre spil end Simcity 2013 har formået i den tid det har været ude. :/


    Et par nøglefeatures til dem er ikke har hørt om det:


    • Større landområder end Simcity
      (Du har et grid af bydele du kan købe og udvide på - Der er en begrænsing på 9 felter i det hele officielt, men der er mods der låser op for dette)
    • Simuleret Vand - Vandstrømme simuleres så at du kan have rendende floder og åer langs landskabet. Du kan sågar dæmme op for strømmen og tørlægge områder ved hjælp af dæmninger...og oversvømme din by :D
    • Steam Workshop - Der er allerede et ton af små mods til spillet på Workshop. Alt lige fra nye bygninger, ejendomme, bykort til ændringer i interfacet
    • Nem import af 3D Modeller - Og en "asset manager" hvor du selv kan lave ejendomme fra en database af objekter til gavn og pynt


    Er selv godt i gang med at bygge på et kort baseret på Aalborg's geografi. Sjovt at lege med den "tredje forbindelse" ^^

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Det er genialt godt lavet.
    Det lider dog ligesom simcity med traffikken.


    og stygt stort kort.. Det er hammer godt.

    Kabinet: NanoXia Deep Silence 1

    Mobo: ASrock Z77 Pro3

    CPU: Intel I7-3770k

    CPU køling: CM Evo 212, 2xSP120

    Ram: Corsair Dominator Platinum 16gb 1600 mhz

    PSU: Corsair HX 850

    GPU: Sapphire Tech. R9 290 Tri-x OC
    Lydkort: Creative SB X-FI Titanium Fatality

  • Det er genialt godt lavet.
    Det lider dog ligesom simcity med traffikken.


    og stygt stort kort.. Det er hammer godt.


    Trafikproblemer er i mine øjne sjovt at sidde og bikse med.


    Jeg har selv brugt 15+ timer på spillet allerede og synes stadig det er sjovt. Langt bedre end Simcity

    AMD Ryzen 5 5600X / MSI MPG-X570 Gaming Pro Carbon WIFI / Asus GTX 780 DirectCU II / ARCTIC Liquid Freezer II 240 / Sandisk Extreme Pro 480GB / Seagate 500GB 7200RPM / Phanteks Enthoo Luxe / EVGA Supernova G2 850W / SupremeFX / G.Skill RipjawsV DDR4-3200 C14 - 16GB

  • Elskede det nye simcity selvom det også havde sine fejl, men det her ser da godt nok noget sjovere ud, det er røget på wishlisten, og skal købes så snart pengene lige tillader det, sådan ca omkring den første :D


    Tak for tippet :D

  • Har lige et par småmods som kan hjælpe en del (og som nok snart bliver indbygget i spillet)


    http://steamcommunity.com/shar…filedetails/?id=408664516


    Envejs opgradering - Lader dig opgradere envejs veje til og fra envejs.
    Tree Brush - Lader dig male træer i byen istedet for at sætte dem enkeltvis.
    12/24 Timers ur - Vi kender vist alle den der med at kigge på uret kl.5 om morgenen ;)
    Traffic Report Tool - Ligesom det gamle Query tool i Simcity. Du kan se traffikkens destination.
    Ingen "filmkorns" effekt - Kan ikke slåes fra i options normalt.
    Achievements med mods slået til - Det ér jo et singleplayer spil. Hvem snyder du? :P

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Jeg har overvejet at købe det..
    Glæder mig til et review på Tweak :)

    Intel Core i7-9700k | Gigabyte Z390 Aorus Pro | MSI Geforce RTX 2070 Gaming Z | HyperX Fury 16gb 3200mhz | Samsung 850 EVO 250GB | Samsung 860 EVO 500GB | WD Desktop Blue 1TB | NZXT Kraken X42 | Corsair RM1000X

  • prøvede det selv kort, at jeg er elendig til at bygge min by er en ting, men sjovt er det :D

    .-.Samsung CF791
    .-.RX5700XT
    .-.1700x NH-D15
    .-.Asus X370 Prime-Pro
    .-.16Gb RipjawsV
    .-.1050W X-series

    .-.Crucial P1 1Tb, Samsung 850 256Gb, Seagate 1Tb

  • En af de ting jeg virkelig manglede i SimCity var muligheden for at bygge på et større område. Det leverer Cities: Skylines.
    Desvære er der ingen multiplayer i Cities: Skylines, hvilket ærgrer mig da jeg har brugt mange timer i SimCity sammen med venner.


    Cities: Skylines er dog stadig et rigtig godt spil hvis man sidder og spiller alene. Det kan stærkt anbefales.

  • De har sagt at hvis nok folk vil had multiplayer er der mulighed for det.

    AMD Ryzen 5 5600X / MSI MPG-X570 Gaming Pro Carbon WIFI / Asus GTX 780 DirectCU II / ARCTIC Liquid Freezer II 240 / Sandisk Extreme Pro 480GB / Seagate 500GB 7200RPM / Phanteks Enthoo Luxe / EVGA Supernova G2 850W / SupremeFX / G.Skill RipjawsV DDR4-3200 C14 - 16GB

  • Deeet er det nemlig :D


    Spillet havde en gigantisk manual - fyldt med masser af historisk information og andre godter.

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |