Indlæg af NearBy?

    Hej. Jeg træner 3-5 gange ugenligt og bruger Jabra Sport Pace.
    Jeg bruger dem til løb, cykel og alm fitness.


    De sidder godt og fast.
    Lyden er rigtig fin.
    Pris venlige.


    Og mest af alt, ikke beats som bare er bass og så skod lyd.


    Du kan jo evt. prøve dem fra Elgiganten og returnere dem hvis det ikke lige var dig :-)

    Hej.


    Hvad kører du af CPU køling?


    Personligt ville jeg sætte en bagerst, for at trække den varme luft ud..
    Om det er et krav, kan det jo ikke være, for så virker det ulogisk at Corsair direkte undlader at sælge den med..


    Men som du kan se på største delen af billeder viser de den med en lille vandkøler som de så bruger som "exhaust" køler.. :-)

    Trustpilot er i min optik som tidligere sælger/konsulent for forskellige virksomheder, at det er ubrugeligt da sagen ALTID vil blive set ensidigt, uanset om virksomheden der modtager kritikken så svarer på det.


    Trustpilot kan bruge 1 sted.... og det er til helt små firmaer som ser shady ud, men levere ordenligt.


    For større virksomheder er det bare en pestilent..
    Trustpilot er i min optik utroværdigt - det samme gælder for facebook anmeldelser.
    og som HerrMansen siger, kan du kun give ét all time review.....


    Derudover mener jeg, at for at kunne skrive derinde, burde du som minimum kunne oplyse et orderID eller ligne, som Trustpilot så må få bekræftet.. alt andet er utroværdigt..

    Hvor i landet bor du?


    Elgiganten åbner i Svendborg d. 6/5 kl. 7 ... det er nok værd at købe der, såfremt du bor "i nærheden" :-)


    F.eks bor du i kolding er det stadig en fair deal at kører derned :-)

    Hej folkens


    Jeg sælger mit gamle HW.
    Fælles for alt er, de er fra nov 09'



    Intel i7-920
    Rev D0
    OC: 3.85 Ghz
    LGA 1366
    Medfølger intel stock


    MP: 300 kr.




    Asus P6T
    LGA 1366
    X58


    MP: 200 kr.


    WD Raptor
    300 GB (270GB effektivt)
    15.000 RPM


    MP 100kr.



    Alt kan afhentes i køge eller valby.
    Kan også levere i omegn af begge steder, mod betaling.

    Altså for det første har proshop forkert billede på SP120 modellen... Men derudover er forskellen at SP er statisk tryk, altså kontinuerligt luft tryk der køler.. Hvor imod at AF er air flow eller luft størm :-)


    AF skal bruges til at flytte luften i kabinettet
    SP skal bruges på radiator til at køle


    Derudover kan de tilføjes at quiet edition af SP120 er virkelig behagelige at bruge, da de stort set er lydløse :-)

    Hej folkens.


    Jeg er kommet fremtil at jeg ønsker at skifte min Corsair H100i ud... og jeg ønsker derfor noget air cooling, som ikke har coilwhine ;-)


    Jeg har 4 stk. SP120 som jeg tænker kan bruges på en ny air cooler (jeg er obs på der kun kan sidde to på, oftest)




    Hvad vil i mene ville være et godt køb?


    Tænker 200-500 kr :)



    På forhånd tak.

    Lenovoen er maginalt bedre på grafikkort.. Men har en fordel i sin WIFI (da den kører dual-band), webcam(720p i forhold til VGA) og skærmopløsning (opløsningen er dog en lille udfordring ved mere krævende spil - men ved daglig brug en fordel - full hd mod hd ready-ish)


    Så hvis du vil ofre de sidste 300 kr. - så tag lenovo :)

    Ram er fint som det ser ud ud.. Gå efter noget 970 hos nvidia eller R9 380-90 hos AMD.
    Nvidia er nok at foretrækker da de fleste nyere bil spil oftest er nvidia understøttet



    Så kan du ikke gå helt galt.