jeg skal ind og springe på torsag i vordingborg. Nogen der har nogen bud på hvordan jeg klarer mig uden computer indtil jeg er hjemme på første weekend fredag nat???

Ind og springe
-
-
Jeps... Lad være med at samle sæben op hvis du taber den i badet... *G*
-
prøv det lokale KFUM hjem. der er der sikkert pc'er med inet opkobling som du kan låne for billige penge. sådan er det i hvert fald i haderslev. jeg bruger dem dog ikke da jeg ikke bor mere end 1000m fra kassernen
-
hehe... drik en masse cola og sov al den tid hvor du ikke skal lave noget specielt, så går det nok. Ikke fordi at jeg har været inde, men det kommer nu nok!
..
-
Hvad skal du i Vordinghul?
-
Oprindeligt indlæg af K32A
Hvad skal du i Vordinghul?Tillader at svare mig på hans vegne. Han skal ind og "hygge" sig i Militæret.
-
Oprindeligt indlæg af GrillRotten
Jeps... Lad være med at samle sæben op hvis du taber den i badet... *G*LOL
-
Oprindeligt indlæg af GrillRotten
Jeps... Lad være med at samle sæben op hvis du taber den i badet... *G*Er det egne erfaringer
ej en bærbar kan nok tage det værste af "smerten"
-
hvad kan jeg sige 36.601
-
Oprindeligt indlæg af SilverShadow
Tillader at svare mig på hans vegne. Han skal ind og "hygge" sig i Militæret.
Han mener om han ska i mili i Vordinghul = Vordingbog aka Vordingbronx - nederen by haha
-
Du bliver revet rundt den første uge, så du får dårligt tid til at tænke på din pc!
Men glæd dig... Det er sjovest bagefter når man har været det hele igennem og kan fortælle alle om "Den gang jeg var i militæret..."
Var selv inde og trak kabler i 9 mdr. på Sjælsmark...
EDIT: Stavekontrol...
-
Jeg var inde i 2 uger i en alder af 25, så efter 2 dage synes jeg ikke rigtig det var mig plus der var sket nogen ting i mit liv som gjorde jeg ikke rigtig havde overskud til og være derinde, så jeg meldte mig som militær nægter....
-
Ja jeg slap heldigvis - trak fri-nummer
Er glad for at jeg ikke skulle hundses rundt med af en eller anden lille magtsyg løjtnant eller sergent, som sikkert havde mindreværds-komplekser. Det var ihf. hvad jeg oplevede, en gang jeg var i praktik i en uge på Høvelte Kaserne. Efter den oplevelse var jeg helt sikker på at jeg ville være "nægter".
Men var som nævnt tidligere, så trak jeg fri-nummer -
Oprindeligt indlæg af Avartar
hvad kan jeg sige 36.601
var den første inde, og trak også frinrdejligt
-
Tjaa skulle have været ind havde fået tog billet og dato og det hele.
Så havde jeg ondt i ryggen som jeg så tit har gik til læge for at få den knækket som jeg har gjort så mange gange.
Min egen læge er syg.. afløseren siger det ser da lidt skidt ud på sygehuset med dig... klik klik klik... du har skæv ryg ring til mili og sig det.
Billeder sendt...
Kort efter med posten vi gidder ikke se dig alligevel fritaget for al tjeneste.
Sådan kan det gå jeg kom ikke ind og gør mig nu heller ikke så meget
-
Jeg kan slet ikke huske hvordan jeg overlevede.
Da jeg ver inde og springe, var der bestemt ikke noget der hed PC'er på KFUM hjemmet.
Så det var en kold tyrker 5 dage om ugen. Men den gang var jeg nu heller ikke helt så afhængig som i dag, og der var ikke noget der hed Tweak.dk.
-
Jeg blev kasseret til Session i sin tid, da jeg i 97´ flækkede min venstre knæskal og var derfor uegnet til værnepligt (meen kan nu godt hvis det er) men skulle trække nummer alligevel og trak derefter Frinummer, så var der ligesom ikke noget tvivl om hvorvidt jeg skulle ind og springe eller ej... Så det slap jeg heldigvis for.
-
hehe ja da jeg skulle ind og trække nummer for 10 år siden,blev det heldigvis frinummer
-
jeg trak også fri nummer. men så meldte jeg mig bare frivillig. og nu hart jeg tegnet en K35 kontrakt med dem
-
hov hov kan i så tale pænt om militæret det er faktisk mega skægt, men skal bare ikke have en negativ holdning til det fra starten!