Computer køb/Ny gaming computer

  • God aften tweakers!


    Ville gerne have nogle informationer omkring en ny gaming computer. :)
    Jeg søger en computer som kan spille spil som AC unity, BF4, Watch dog, Skyrim på ultra, og andre spil i disse genre. Jeg har selv bygget min egen computer for 7-8 år siden, så det skal helst ikke være noget man selv skal samle.


    Som sagt ville jeg gerne have en mulighed for at køre disse spil og evt med mods som øger grafik osv. på gode fps.
    Det jeg primat vil bruge den nye computer til er gaming, det er ikke til skolebrug. Har selv kigget inde på sharkgaming.dk, men syntes det er svært at finde en sublime computer. Når alt det nye hardware der er i dem ikke siger mig noget.


    Mine kriterier er som sagt:
    - god og stabil computer
    - SKAL bruges på tv med en kontroller
    - til en fornuftig pris, MAKS 6500 (selvfølgelig hvis man kan få et bedre tilbud med et par 100 ekstra så er det fint)
    - kan godt lig geforce grafikkort, men ikke et must


    (det er kun selve computer. Mus, skærm osv har jeg selv) :9xo


    På forhånd tak.

  • Det bliver sgu en umulighed, selvfølgelig skal der jo lige spørges til hvilken opløsning, som der skal spilles i.


    Spiller du i 1920x1080, så okay, så kan det nok lige gå an, men det er heftige spil som du har liniet op, på et relativt skrabet budget. Bare WD og BF4 med alt på ultra, så koster GFX lige omkring ½ delen af dit budget og i visse tilfælde er det ikke engang nok.


    Men du kan kigge lidt her og det er stadigvæk kun i den øvre ende og ikke den højeste.


    Mvh
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.

  • Det gør de bestemt ikke, men til gengæld falder de nuværende generationer i pris, når der lanceres nyt :-)
    Men med dine krav og budget vil jeg mene, at du skal overveje som minimum brugt GFX. For din nuværende plan er umulig. Du forlanger jo top-dollar highend maskine for det halve af prisen.

  • AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.

  • Har kigge lidt på den til 6.199kr, hvad er forskellen i ydeevne i forhold til den lidt billigere? Og har du selv erfaring med topdata.
    Er det evt muligt at indsætte en ssd harddisk i den istedet føler tit det er det som er et problem i forhold til de nyere computer, de mangler tit en ssd? :)