Indlæg af thorbjornskak

    Ja jeg kunne også læse mig til at ddr3 frem for ddr4 ikke ville gavne mig meget i gaming. Medmindre jeg redigere videoer samtidig. Hvilket jeg ikke gør! :p


    Kom til at tænke på at en opdatering fra 8gb til 16gb. Er det ikke overkill i forhold til gaming og standard browsing osv?
    Tænker umildbart at smide pengene i et nyt grafikkort i stedet?
    Min PSU kan godt køre flere blæsere, samt sådan en custom kontroller der? Nu tænker jeg selvfølgelig på om lortet brænder sammen? :D

    Det er smart med sådan en splitter der!
    Custom blæser lyder også som en plan. Hvad kan et Custom blæser være for en art?


    Mit budget er ikke alt for vigtigt vil bare gerne kunne køre blandt andet the witcher 3 på ultra og det nye bf1 med over 60fps. Skal selvfølgelig ikke være et kort til 5000kroner.


    Har i et billigt alternativ i forhold til bundkort, så jeg kan køre DDR4 ram i stedet for DDR3 som jeg har nu. Selvfølgelig hvis den upgrade ville kunne betale sig.
    Ram koster jo ikke alverden. :)

    Jeg står i den situation at jeg gerne vil opgradere min computer. Da min viden om computer hardware er faldet drastisk igennem de seneste år.
    Søger jeg nu herind for at få lidt hjælp. Jeg er på udkig efter en evt. opgradering af mit system.
    Nuværende system.
    Processer: Intel Core i5-4950
    Ram: HyperX fury DDR3 8GB
    Grafikkort: Geforce gtx 770 directcu ii oc 2gb
    PSU: Xfx pro 550W core edition
    bundkort: B85M-G Socket-1150


    Jeg er træt af at mit bundkort kun har 2, 4pin blæser indgange. Ville gerne kunne kontrollere 3-4 blæsere i et nyt kabinet jeg skal have fundet mig.


    jeg tænker umildbart selv, at mit "problem" er grafikkort, ram og bundkort?


    Skulle man fokuserer på noget andet end standard køling af ens CPU?


    PS. Hvis i har et fedt kabinet med en god mulighed for air flow i, i tankerne så skrev det endelig i kommentaren.


    Vh :9xo :rules:

    Jeg står i den situation, at jeg ville høre dem der ved noget mere omkring specs angående hardware osv. end mig selv!


    Derfor spørger jeg jer!



    Udfra mit nuværende system, hvad kunne så være godt at opgraderer. Tænker selv at det der begynder at halte er min CPU og GPU? Har forresten overclocket min GPU med dens standard program som medfølger. Dog køre den ikke som jeg godt kunne tænke mig, i forhold til ydeevne.


    Skifter snart min harddisk til en SSD (samsung evo 250GB)!


    Angående spil så handler det om f.eks. Fallout 4, AC unity/syndicate, The division, Skyrim med ENB og lignende store titler som jeg gerne ville køre 50-60+ fps max out eller deromkring.


    Nuværende specs:


    Intel(R) Core(TM) i5-4590 CPU @ 3.30GHz



    NVIDIA GeForce GTX 770 2.0 Dedicated Video RAM



    BUNDKORT: ASUS B85M-G

    RAM: FURY HYPER X 8GB


    Harddisk SATA 1000GB


    Microsoft Windows 7 Ultimate 64-bit
    :9xo

    Ja det var i det jeg tænkte. Men kæft det er svært at finde en computer man er tilfreds med!
    Ved selvfølgelig godt at man ikke kan få High end for de mønte jeg kaster med. Men alligevel som sagt er det allervigtigste spil for mig spil som AC unity og den slags vil jeg gerne kunne spille på et 42-50 tommer tv med omkring de 60fps. Hvordan ser det ud hvis jeg selv skulle samle den, hvor meget mere ville jeg kunne få ud af det? 😊

    Har hørt i en video at pga hardwaren der er i en ps4 så vel den ikke kunne følge med på markedet efter blot 2 år, da den køre på 30fps og det er ikke reelt i forhold til de nye spil der kommer? Kan det passe at den ikke kan følge med og bare ender i glemmebogen. Selvfølgelig bare en video og holder mig stadig kritisk, derfor spørgsmålene :)

    Har kigge lidt på den til 6.199kr, hvad er forskellen i ydeevne i forhold til den lidt billigere? Og har du selv erfaring med topdata.
    Er det evt muligt at indsætte en ssd harddisk i den istedet føler tit det er det som er et problem i forhold til de nyere computer, de mangler tit en ssd? :)

    God aften tweakers!


    Ville gerne have nogle informationer omkring en ny gaming computer. :)
    Jeg søger en computer som kan spille spil som AC unity, BF4, Watch dog, Skyrim på ultra, og andre spil i disse genre. Jeg har selv bygget min egen computer for 7-8 år siden, så det skal helst ikke være noget man selv skal samle.


    Som sagt ville jeg gerne have en mulighed for at køre disse spil og evt med mods som øger grafik osv. på gode fps.
    Det jeg primat vil bruge den nye computer til er gaming, det er ikke til skolebrug. Har selv kigget inde på sharkgaming.dk, men syntes det er svært at finde en sublime computer. Når alt det nye hardware der er i dem ikke siger mig noget.


    Mine kriterier er som sagt:
    - god og stabil computer
    - SKAL bruges på tv med en kontroller
    - til en fornuftig pris, MAKS 6500 (selvfølgelig hvis man kan få et bedre tilbud med et par 100 ekstra så er det fint)
    - kan godt lig geforce grafikkort, men ikke et must


    (det er kun selve computer. Mus, skærm osv har jeg selv) :9xo


    På forhånd tak.