Det får mine maskiner lov til
Indlæg af Michael Hermansen
-
-
Tak
Det er jo ikke dig, der har lavet den, din amøbe.. Props til Kenneth aka Ronin2300 for arbejdet
-
[Blocked Image: http://www.tweak.dk/images/2019/review/3453/large_front.png]
Traeger Pro 575 pillegrillen er igennem mølleriet, og derfor er det blevet tid til at se på anden del af vores samarbejde med Backyard Living. Vi skal nemlig have kigget Napoleon Rogue 425 All Black, som også bliver kaldt for grill-batmobilen.
-
Umiddelbart lader det til, at vores kodegeni har fundet fejlen i vores reklameserver. Det halve af crewet kunne også fremkalde fejlen, men indtil videre er det ikke længere muligt. Giv endelig lyd fra jer, hvis det fortsætter
Opdatering: Forumet blev opdateret den 2. april, og i den forbindelse røg et JavaScript med ind, der var skyld i fejlen. Scriptet er fjernet, og serveren er scannet igennem. Tak for headsup og undskyld de ulejligheder, det har måttet medføre.
-
Man kunne jo begynde med at læse denne artikel om hvordan man gør på Ryzen platformen, da alt er forklaret i detaljer.
Mvh
SamLæse 13 sider for at lære lidt om at overclocke sine RAM på Ryzen platformen? Det tænker jeg umiddelbart ikke, at jeg på nogen som helst orker Det er simpelthen aaaaaaaaalt for langhåret
Som Anders skriver, så kommer man langt ved at aktivere XMP profilen og ellers tweake sit system en lille smule, så det kører tilfredsstillende.
-
[Blocked Image: http://www.tweak.dk/images/2019/review/3421/large_front.png]
Det er efterhånden ved at være nogle år siden vi sidst hilste på et produkt fra danske Argon Audio. Faktisk skal vi helt tilbage til 2016, hvor vi så på deres Octave 5A aktive højttalere. Vi skriver nu 2019, og det er blevet tid til at se på endnu et sæt aktive højttalere fra netop Argon Audio. Vi ser nærmere på ALTO 5 ACTIVE.
-
Et skævt klistermærke er satme ikke ligegyldigt, hvis man gerne vil sælge sit produkt. I dag fik vi nyt udstyr på arbejde, hvor klistermærket sad på hovedet. Det er sgu amatøragtigt. Den slags skal være i orden. Dali står for dansk kvalitet. Så kan man ikke aflevere sådan noget
"It's all in the detail!"
-
Alternativet er Danmarks mest affotograferede lavalampe. Så foretrækker jeg alligevel en sød lille Ikea plante 😂
[Blocked Image: http://www.tweak.dk/images/uploads/2019_03/screenshot_20190313174154.jpg]
-
Det helt store spørgsmål er, hvornår du kunne tænke dig at starte som anmelder?
-
Jeg anser dit opslag som en direkte ansøgning til at blive anmelder, Berleburg 👍
-
Det gør det også, og det er lidt det, der imponerer mig så meget. Til de penge, og med den ydeevne, så er det jo et fantastisk kort til en entrylevel maskine, der skal gøre sønnike glad i mange år Det er også meget fint deromkring, og jeg ville da klart tage et 2060 fremfor et 1070.
-
Under forudsætning af at du ikke har et beslag, eller kan få det tilsendt fra Noctua, så skal du. Men til gengæld kan du spare en del penge, og en ny budgetkøler vil ikke sprænge budgettet
-
Hold budgettet nede med en Ryzen 5 2600(X) og et passende mATX bundkort med AM4. Ryzen er rigtig genialt til en gamer maskine, og så kan du sætte det resterende til side til indkøb af GFX senere
-
undre mig lidt over hvad man skal bruge et USB 3.1 interface til på et grafikkort!?
Det er til VR
-
Her er et sæt helt almindelige Value DDR3 RAM fra Corsair, der kan være en fin løsning til dig. Det handler ikke mindst om at finde en forhandler, der stadig har nye DDR3 RAM på lager. DDR4 er totalt mainstream den dag i dag, og DDR3 er ved at blive mere og mere udfaset i takt med, at den ældre hardware dør ud. Så i en nær fremtid bliver det kun brugtmarkedet, der kan redde dig.
-
Hvad skete der for RTX 2080 TI i Deus Ex benchmark? Den burde score højest. En fejl i testen?
Ja, det var en fejl i testen, og resultaterne skulle faktisk ikke have været med i grafen. Men tak, fordi du var opmærksom på det Det er altid dejligt med vågne læsere.
-
jeg takker mange gange , det løste mit problem lige at kører det program .
Feeeeeeeeeeeedt Glædelig jul og godt nytår til dig
-
Et sted at starte er i hvert fald, at du kan prøve dig frem med at køre Display Driver Uninstaller, som sikrer dig, at alle stumper af de gamle drivere bliver fjernet inklusiv nøgler i registreringsdatabasen Hvilken PCIe port sidder det tilbageværende kort i?
-
Glædelig jul, dwmc Jeg håber, at din har været mindst lige så god som min egen. Så er du i hvert fald ikke ringe stillet.
-
Udover at din PSU er helt vanvittigt overskruet i forhold til dit build, så ser det rigtig fornuftigt ud. Men nu siger man jo, at en PSU skal være tilpasset ens system, og du har brug for noget i omegnen af 750 watt. En PSU kører ikke bare på lavere niveau, fordi man kun tilkobler udstyr, som suger halvdelen af dens evne. Til gengæld vil en masse strøm gå tabt i spolerne i form af varme, når du kobler sådan en atomreaktor på et system, der slet ikke kan bruge det