Dr Pepper - Kloak- eller sodavand?

  • de 10 kr jeg brugte på det #"&/#¤)!#%¤%/ (/"¤ er de værste 10 kr jeg ever har givet ud, det smager da godt nok som en blanding af kloakvand og det afføring der kommer fra de fluer der bor i selvdøde gnuers næsebor! FY FØJ! ---> Smiley der brækker sig <---

  • Jeg har hørt nogle af mine venner sige at det er forskelligt hvordan det smager hver gang, en gang syntes de at det smagte af kanel en anden gang smagte det af bøf og en tredje gang smagte det af kartofffel :rolleyes: :T ..


    Det begynder og ligne lidt de der lo2 karameller eller sådan noget fra Harry Potter ! :))

    Core i7 920 @ 4.2 GHz
    Corsair XMS3 3x 2GB DDR3-1600 Ram
    2x GeForce GTX295
    EVGA X58 Classified 3x SLI
    2x VelociRaptor 150 GB @ RAID 0
    Corsair HX1000 PSU
    Corsair 800D Kabinet

  • Man får næsten lyst til at købe en for at få et klamt grin :))

    Core i7 920 @ 4.2 GHz
    Corsair XMS3 3x 2GB DDR3-1600 Ram
    2x GeForce GTX295
    EVGA X58 Classified 3x SLI
    2x VelociRaptor 150 GB @ RAID 0
    Corsair HX1000 PSU
    Corsair 800D Kabinet

  • I USA/Canada, har de noget som hedder Root Beer (mener jeg det staves), et forsøg på at lave en soft drink, som smager hen ad øl. Dr. Pepper er mere i den boldgade, end det er cola. :crazyeyes:


    Smager afskyligt, men amerikaner elsker at bilde sig selv ind at de drikker øl, når de ser football.

    Asus P8P67 pro | Intel core i7 2600k | 2 x Gigabyte Geforce GTX 460 OC 1GB | Corsair 2 x 4GB DDR3 Vengeance
    80GB Intel X25 SSD, 2 x 320 GB Seagate 2700.7 | Coolermaster Cooldrive 4, Fan Controll
    Lian li Kabinet | Dell UltraSharp U2410, Samsung Syncmaster 226BW | Sony MDR-V700DJ Headphones
    Logitech: Internet Navigator Keys, VX mouse, Freedom 2.4 Joystick


  • Jeg købte faktisk en Dr. Pepper for nyligt.


    Den lugter og smager som Ris a'lamande.
    Eller nærmere som mandel essens.
    En meget spøjs oplevelse, men det smager da ikke som andre sodavand. :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af MJO
    Jeg købte faktisk en Dr. Pepper for nyligt.


    Den lugter og smager som Ris a'lamande.
    Eller nærmere som mandel essens.
    En meget spøjs oplevelse, men det smager da ikke som andre sodavand. :)


    Hmmm...man fristes til at spørge Hva faen er det for en ris a la mande DU plejer at spise??! 8o :boxed:


    ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Zigiro


    Hmmm...man fristes til at spørge Hva faen er det for en ris a la mande DU plejer at spise??! 8o :boxed:


    ;)


    Nu vi er ved ris a la mande,nogen der har prøvet det emd naturris(brune ris)?Det ser afskyeligt ud......

  • Ja det smager ikke godt, Pepsi og CocaCola er meget, meget bedre, dog sværger jeg mest til Pepsi, men så prøv at gætte hvilken der er ældst af de 3 ;)

    Intel Haswell 4770
    MSI Z87 G45
    Kingston 16GB DDR1600
    Gigabyte GTX770
    OZC 256GB SSD
    OZC 850W
    Intel Stock køler
    Zalman GS1000 Black
    Asus 24" TFT

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Zigiro


    Hmmm...man fristes til at spørge Hva faen er det for en ris a la mande DU plejer at spise??! 8o :boxed:


    ;)


    Øhh, det var en hjemmelavet med mandel essens.
    Men hvis den variant du spiser, ikke indeholder mandel essens vil den heller ikke lugte/smage på samme måde.


    Men faktum er at Dr. Pepper lugter og smager af mandel essens.
    Prøv evt. selv at snuse til stadset.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af MJO


    Øhh, det var en hjemmelavet med mandel essens.
    Men hvis den variant du spiser, ikke indeholder mandel essens vil den heller ikke lugte/smage på samme måde.


    Men faktum er at Dr. Pepper lugter og smager af mandel essens.
    Prøv evt. selv at snuse til stadset.


    Okay, har bare aldrig hørt om at putte mandelessens i :boxed:


    Nu har jeg ikke noget imod mandler, men jeg tror ikke jeg ville bryde mig om essens fra dem i ris a la mande, der er nok mandler i i forevejen ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af sam


    Nu vi er ved ris a la mande,nogen der har prøvet det emd naturris(brune ris)?Det ser afskyeligt ud......


    Jeg kan lige forestille mig det, føj da. :rolleyes:

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • en af mine kammerater købte en i går og spurgte mig om jeg ikek ville smage, jeg takkede pænt nej, men efter 30 mins intenst plageri om at jeg skulle smage gik jeg med til det, og igen. Hvis jeg havde en gård med svin på, så vill ejeg ikke engang give dem det, ikke engang bruge det som gylle! det er da godt nok noget værre pis. Og jeg tror sq at alle dem der siger det smager godt, de er betalt i store summer for at sige det!


    PUHA AD DA! -->SMiley der brækker sig <---

  • hmmm.. kvalmende mandelsmag, så er der vist heller ikke mere at sige :O


    Synes aldrig at jeg for mere end en ned af gangen, ellers for jeg kvalme :P

  • Jeg eeeeeeeeeeelsker Dr. Pepper, siden jeg var i USA for første gang i 1996 blev jeg helt vild drikken!


    Har gået og ventet SÅ lang tid til den kom i Danmark...


    Nu venter jeg bare på Mountain Dew Totaaaaalt sukkerchock :drink: :crazyeyes:


    tankabbot


  • Hehe... Root Beer og Dr. Pepper må de squ beholde for dem selv :tongue: -Men Mountain Dew skal helt klart importeres lige NU!!!! -smager himmel!!! :crazyeyes:

  • Dr. Pepper styrer... Måske har den en anelse af mandelessens, men jeg synes nu den smager af kirsebær! Prøv at tænke på kirsebær når i drikker det... Jeg synes det er sorfdrink nr.1... Det er bare et problem når der ikke er nogen invandrer-butik på midtfyn, og man kun kan købe halvliters på tankstationer! Desuden er de dyre... Dr. Pepper er endelig en forandring på softdrink markedet.


    PS: Hvad er Mountain Dew? Har hørt lidt om det, men ved ikke helt hvad det er...