Bedste mus

  • Jeg har haft så mange mus nu, de går alle sammen i stykker. Har været forelsket i pasformen på Mionix mus, har haft knap 4-5 af dem nu, før eller siden bliver sensoren mærkelig og bevæger sig uvilkårligt. Ved at lave små konstante bevægelser fra side til side går den længere og længere op ad og generelt har jeg en følelse af, den ikke går hen hvor den burde.
    Har haft lignende problemer med de 2 Roccat kones jeg har haft, det samme har de 3 jeg kender, som også havde kones, de går også bare i stykker med tiden.


    Synes virkelig det er for dårligt, at de mus er så upålidelige, når de stemples som kvalitet og den pris man betaler.
    Nu vil jeg gerne vide, hvilken mus bruger i, som ikke bare går i stykker?

  • Tak for svaret, desværre er naga udelukket for mig :/ Tror ikke jeg ville få brugt alle de knapper i siden. Eller synes du, at de er meget nyttige? Er næsten lige begyndt at spille LoL, kan være det var en fordel der

  • Har lige som MichaelH osse en forkærlighed for Razors mus. Jeg har haft dem i flere udgaver lige siden de kom frem med boomslang for mange år siden.
    Jeg har aldrig haft problemer med at nogen af dem er gået i stykker endnu og jeg bruger selv deres Deathadder , som jeg har brugt daglig siden i 2010 og den funker ganske fint endnu.


    Tag du ud i elgiganten og præv dig frem, for at finde en mus, som passer lige i din hånd og som har de knapper, som du finder nødvendigt.


    Mvh
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.

  • Logitech G500S. Jeg kunne sådan set stadig bruge min gamle G5 (forgængeren til forgængeren til forgængeren til G500S) i dag, hvis det ikke var fordi jeg vil have flere knapper osv.


    Jeg kan selvfølgelig ikke garantere at G500S er lige så holdbar, men G5 var i hvert fald helt vildt langtidsholdbar.

  • SteelSeries Sensei - virker bare altid :)



    Razer, logitech og Roccat er i min bog discount produkter.
    Det skal dog siges jeg er lidt farvet af at arbejde med produkterne i 4 år.
    Der hvor jeg var kom der alt for ofte razer produkter tilbage der var skadet efter blot 6 måneder.
    Roccat virker bare super billigt at holde på.
    og logitech laver fine kontor produkter.. Gaming har de ikke lavet siden 2009..



    Jeg blev dog overrasket over kvaliteten/følelsen der ligger hos Corsair - Det bygger dog kun på et kort 20 minutters forbrug.


    Jeg hælder til SteelSeries da jeg kender dem, de er danske og har god service på deres produkter i danmark.

    Kabinet: NanoXia Deep Silence 1

    Mobo: ASrock Z77 Pro3

    CPU: Intel I7-3770k

    CPU køling: CM Evo 212, 2xSP120

    Ram: Corsair Dominator Platinum 16gb 1600 mhz

    PSU: Corsair HX 850

    GPU: Sapphire Tech. R9 290 Tri-x OC
    Lydkort: Creative SB X-FI Titanium Fatality

  • Jeg ved godt, at mange ser Razer som værende discount. Men nogen gange tror jeg, at det er ligesom den modvind Skoda havde. De lavede skodbiler længe og oppede sig så. Men de kæmpede længe mod et dårligt ry. Gør, som der bliver nævnt. Tag ud og prøv dig frem :-)

  • Logitech er musenes Nokia. Holder forevigt.


    Steelseries er bling og meget dårlig kvalitet.



    Hvor i alverden får du det fra?

    Steelseries bling bling?
    Har du set er roccat produkt? Der er mere lys end der er plastik?

    Kabinet: NanoXia Deep Silence 1

    Mobo: ASrock Z77 Pro3

    CPU: Intel I7-3770k

    CPU køling: CM Evo 212, 2xSP120

    Ram: Corsair Dominator Platinum 16gb 1600 mhz

    PSU: Corsair HX 850

    GPU: Sapphire Tech. R9 290 Tri-x OC
    Lydkort: Creative SB X-FI Titanium Fatality

  • Jeg har selv en Roccat Kone XTD mus og jeg selv super glad for den, er lidt over et år gamlet og jeg bruger den som hverdags mus så det kan være op til 12 timer om dagen jeg bruger den og den er ikke stået af endnu selvom den dog har set bedre dage.

  • Har en razer deathadder liggende, den nye version, og den har sådan set virket upåklageligt i den tid jeg brugte den. Ikke en eneste fejl, hvilket jeg plejer at have så let med at finde. Synes bare den er meget stor og mangler dpi switch. Vil ikke betale for en mamba, der går penge til at den er trådløs, hvilket jeg ikke vil bruge. Vil bare have dpi skifter. Deres andre mus er helt forkerte i form efter min mening.


    Steelseries er jeg ikke meget for. Kan godt lide siberia, men alt andet som deres mus fx ligner bare helt normale mus. Ikke nogen speciel pasform i grebet eller noget, men et prisskilt på ca. 500 kroner. Der synes jeg ikke man får hvad man betaler for.


    Kan godt lide Roccat design og sådan, men det er 5 Kones, der er gået i stykker sammenlagt, plus min musemåtte derfra, sådan en rigtig dyr nano en, havde det med at smutte langsomt fra bordet. Ikke meget skridsikker.


    Mionix virker tydeligvis heller ikke, for der har jeg haft næsten lige så mange NAOS som kones.


    Så er der pludselig ikke mange mærker tilbage. Mangler Logitech, men synes ikke nogen ser ud til at passe til min hånd. Specielt ikke den G500s, som jeg har haft mulighed for at prøve. Den virkede for stor og klodset til mig.


    Det er de fleste af de store gamer brands jeg har været igennem, så er virkelig skuffet over, at de ikke virker bedre, pris og ry taget i betragtning

  • Jeg må sige jeg har lagt mærke til mange mus i dag som de kalder for "Gamer mouse" er til overpris og alt for tekniske bygget op, så de holder typisk ikke mere end 2-3år eller mindre alt efter hvor meget i spiller!... jeg er gået mere den anden vej og vælger mere simple mus i sted for de kan holde til mere synes jeg, jeg har f.eks en Microsoft Comfort mouse 6000, den er billlig og dejlig størrelse, hvis den går i stykker hvilket den vil gøre så køber jeg bare en ny... :goodpost:

  • har prøvet en del forskellige efterhånden og min Logitech G500 er en af dem der har holdt fint til mine nogle gange hårde Gaming bevægelser :D og har en del knapper og fin teknik, samt en fin pris

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • hehe er gået tilbage til min gamle g500 hvor jeg har skiftet ledning på. selve musen er virkelig kram menledningen er lidt det svage led ved den. :-) men vil nok altid sværge til logitech :-D