Fik I gode gaver

  • ikke skidt med sådan en overraskelse :)


    fik penge til at købe en computer. som jeg så gjorde i midten af december :-9


    igår fik jeg en kogebog, en stor støbejerns gryde, en søbedispenser (fra min 4 årige knægt) og en schol of rock plakat signeret af jack black :-) så jeg brokker mig ikke :-)

  • Jeg fik en masse gode ting. Heriblandt en Kingston SSD ;) Så nu er jeg endelig med på SSD-vognen. Bliver skønt at prøve! Især fordi min nuværende harddisk laver "click-of-death" lyde, så tør knapt nok formatere eller defragmentere den ;)

    CPU: i5-6600k @ 4.2GHz
    GPU: GTX 1060 6GB
    RAM: 16GB DDR4 HyperX
    MOBO: Asus Z170i Pro Gaming
    SSD: Samsung 750 Evo 500GB
    Kabinet: Mini ITX Sugo SG13

  • En Scanpan CTX gryde, et par Adidas Superstar 2 i hvid, en Pioneer bilradio, en vandkaraffel fra Eva Solo med brunt læderindtræk, et hæve/sænke skrivebord, diverse gavekort og penge til en faldskærm.
    Ganske god høst.

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

  • Tror vigtigst af alt har jeg fået en hund i julegave :) Ellers så er der også kommet to keramiske pander og en brødkniv fra scanpan - og så en bunke af tøj og sokker :) og så to sæsoner af tv-serien Numbers

  • Havde også en rigtigt god dag jeg fik
    to gavekort til Aarhus by på 350 kroner
    200 kroner
    Skoletaske
    Det var fra min fars familie skal hjem til min mor i morgen så må jeg se hvad jeg får der, men en ting ved jeg at jeg får og det er en xbox 360

  • Quote

    Ahh på den led så er det vel et læder betræk eller læder hylster ?


    :) den er faktisk lidt fed :-)


    Potato/potato.
    Den er rimelig nice hvis jeg slev skal sige det.



    Sent from my iPad using Tapatalk

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

  • Min bedste gave var klart det første bind i Valhalla sagaen - Havde helt glemt hvor fed den serie var. :)

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • genoptryk eller original?


    Det nye? genoptryk med 3 bind i et med masser af baggrund om serien og myterne. Tror faktisk jeg bliver nødt til at hoppe ned og købe de 4 sidste snart så jeg har hele samlingen i samme optryk 8o

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Jeg fik:
    Lego Star Wars X-Wing Fighter (Mega fed gave :D)
    Penge
    Call of duty ghosts
    Splinter Cell Blacklist
    Red 1
    End of Watch
    Ncis Sæson 9
    En sweatshirt
    Vinterløbe sæt, med refleks.


    Jeg er ihvertfald godt tilfreds med årets udbytte!

    Mobo: ASUS Z87-A, Socket-1150 CPU: Intel Core i5-4670K 3.4GHz
    RAM:Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 8GB CL9 GFX: Sapphire Radeon TRI-X R9 290 4GB "OC"
    OS SSD: Samsung 840 EVO 250GB SSD 2: Samsung 850 EVO 500GB
    Lager: 3 TB WD Black
    PSU: Corsair HX750W

  • Det nye? genoptryk med 3 bind i et med masser af baggrund om serien og myterne. Tror faktisk jeg bliver nødt til at hoppe ned og købe de 4 sidste snart så jeg har hele samlingen i samme optryk 8o




    hehe tegneserier er en forfærdelig dyr hobby.
    er selv stoppet med at gå i tegneserie butikker for jeg køber mig fattig hver gang :)

  • Jotak - Venter stadigvæk på at Gammelpot en dag bliver genoptrykt. De få kopier der er tilbage af det eneste oplag koster en halv arm i dag hos samlere. :(

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |