Yndlings game developer? (PC)

  • Hvilken game developer kan I bedst lide? 24

    1. Blizzard Entertainment (8) 33%
    2. Valve corporation (4) 17%
    3. Crytek (3) 13%
    4. Ubisoft (3) 13%
    5. Activision (3) 13%
    6. Riot Games (2) 8%
    7. bethesda (1) 4%
    8. DICE (0) 0%
    9. Paradox (0) 0%
    10. Andet firma (0) 0%
    11. Creative assembly (0) 0%
    12. WB Games (0) 0%
    13. 3DO (0) 0%
    14. Runic Games (0) 0%
    15. Futuremark (0) 0%
    16. E.A. Games (0) 0%
    17. S2 Games (0) 0%
    18. Obsidian (0) 0%

    Hej Tweakers.


    Hvilke game developers er I mest til, hvis I skulle vælge én? Tænk over det firma, der har lavet de spil I bedst kan lide, og de spil I ser mest frem til


    Personligt er jeg stor fan af Blizzard Entertainment. Da jeg var ganske ung spillede jeg Warcraft 2 på Playstation 1 og senere på computer da jeg fik Battle.net edition.


    Senere blev det masser af Warcraft III (RoC&TFT) som jeg stadig spiller den dag i dag.


    World of Warcraft spillede jeg til og med Wrath of the Lich King, og nu er jeg godt i gang med Hearthstone, som jeg synes er super fedt. Jeg har også spillet jævnt meget Diablo III, og jeg regner med at købe expansion også.


    Heroes of the Storm ser jeg også rigtig meget frem til, så der er slet ingen tvivl: Blizzard Entertainment


    P.S. hvis der mangler én på listen, så bare skriv den her, så adder jeg den (Jeg har helt sikkert glemt nogle store og gode firmaer, men kan jo ikke lige huske alle:D)

    CPU: i5-6600k @ 4.2GHz
    GPU: GTX 1060 6GB
    RAM: 16GB DDR4 HyperX
    MOBO: Asus Z170i Pro Gaming
    SSD: Samsung 750 Evo 500GB
    Kabinet: Mini ITX Sugo SG13

    Rettet 9 gange, sidst af p3t3r ().

  • bethesda har også lavet rigtig mange fede spil :-9


    men må sige at jeg vil gerne ønske flere udviklere som riot!
    de gør sgu et fantastisk stykke arbejde for at imødekomme deres community :-)

  • Kan vi få smidt DICE på? og creative assembly. Men selv har jeg ikke nogen yndlings developer da jeg gamer så mange forskellige spil at jeg ikke spille det samme spil hverdag. Dog gamer jeg LOL, Batman arkham origins og BF4 meget lige nu.

    AMD Ryzen 5 5600X / MSI MPG-X570 Gaming Pro Carbon WIFI / Asus GTX 780 DirectCU II / ARCTIC Liquid Freezer II 240 / Sandisk Extreme Pro 480GB / Seagate 500GB 7200RPM / Phanteks Enthoo Luxe / EVGA Supernova G2 850W / SupremeFX / G.Skill RipjawsV DDR4-3200 C14 - 16GB

  • bethesda har også lavet rigtig mange fede spil :-9

    Så er Bethesda tilføjet. ;)

    Kan vi få smidt DICE på? og creative assembly. Men selv har jeg ikke nogen yndlings developer da jeg gamer så mange forskellige spil at jeg ikke spille det samme spil hverdag. Dog gamer jeg LOL, Batman arkham origins og BF4 meget lige nu.

    DICE og Creative Assembly er tilføjet.

    CPU: i5-6600k @ 4.2GHz
    GPU: GTX 1060 6GB
    RAM: 16GB DDR4 HyperX
    MOBO: Asus Z170i Pro Gaming
    SSD: Samsung 750 Evo 500GB
    Kabinet: Mini ITX Sugo SG13

  • Pfft... du glemte "Andre" :P


    Pt. spiller jeg en hel del spil fra Paradox Interactive - Er så også beta tester på flere af deres titler, så det er vel lidt åbenlyst ^^

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Så vidt jeg ved eksistere 3DO ikke længere, og har ikke gjort i ca. 10 år?


    Ja de gik konkurs i 2003. Jeg blev helt paf da jeg så dem på listen - blast from the past! :love:


    Før i tiden kunne jeg godt have stemt på Blizzard (før de solgte deres sjæl til djævlen), Crytek (ditto) eller Valve (de laver jo knap nok spil længere, de har travlt med alt muligt andet).
    Personligt ville jeg nok stemme på Paradox eller Obsidian hvis de var på listen, men i mangel af bedre tager jeg Bethesda.

  • Jeg stemte Valve. De opdaterer deres spil jævnligt og spytter ikke nye spil ud år efter år (i samme serie som COD og BF nu også gør), som så mange andre gør. Lige pt. spiller jeg også kun CS.GO og DOTA 2, så det runder meget godt ud i hvorfor jeg vælger dem :)
    En to'er ville være Bethesda, udelukkende for Elder Scrolls serien.

    "Du skal aldrig file en diamant flod, hvis din hest åd et kloster" - Philip Larsen, 2009.

  • Det er svært at vælge imellem dem..
    Bethesda må blive mit valg, da jeg er stor fan af deres måde at udvikle spil på..


    Blizzard er nok min nummer 2 :)

    Intel Core i7-9700k | Gigabyte Z390 Aorus Pro | MSI Geforce RTX 2070 Gaming Z | HyperX Fury 16gb 3200mhz | Samsung 850 EVO 250GB | Samsung 860 EVO 500GB | WD Desktop Blue 1TB | NZXT Kraken X42 | Corsair RM1000X

  • Så vidt jeg ved eksistere 3DO ikke længere, og har ikke gjort i ca. 10 år?

    Nej det er ærgerligt ;) Men derfor kan de i princippet stadig være ens yndlings developer :D

    Pfft... du glemte "Andre" :P


    Pt. spiller jeg en hel del spil fra Paradox Interactive - Er så også beta tester på flere af deres titler, så det er vel lidt åbenlyst ^^

    "Andre" er tilføjet, ligesom Paradox og Obsidian

    CPU: i5-6600k @ 4.2GHz
    GPU: GTX 1060 6GB
    RAM: 16GB DDR4 HyperX
    MOBO: Asus Z170i Pro Gaming
    SSD: Samsung 750 Evo 500GB
    Kabinet: Mini ITX Sugo SG13