S: Varelager med gaming udstyr

  • Hej Tweak.


    Jeg bliver nødt til at lukke min webshop - http://webonnet.dk - grundet elevplads, så tiden ikke længere er der til at drive denne.
    Jeg skal derfor skille mig af med mit resterende varelager der består af alt dette gaming gear.
    Jeg vil derfor høre, om der er nogle, der kunne være interesserede i at overtage varelageret?
    Der er tale om alle varerne, der er på lager på nuværende tidspunkt, på webshoppen.
    Hvis en nærmere og detaljeret produktliste ønskes, så skriv en privat besked eller spørg her i tråden.
    Der er også mulighed for at købe enkelte varer til en god pris, da jeg har sat tilbudspriser på alle varerne i webshoppen - så de svarer til indkøbspriser.

  • Ej come on, jeg har købt at mit grej ved dig, og så lukker du bare. ):
    - Nå, det er sgu en skam. Jeg vil lige tage en tænker over det.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af JadleHF
    Ej come on, jeg har købt at mit grej ved dig, og så lukker du bare. ):
    - Nå, det er sgu en skam. Jeg vil lige tage en tænker over det.


    Det er jeg glad for at høre, at du har.
    Men ja, det bliver jeg desværre nødt til - beklager.
    Jeg synes dog, at nu når du har været en trofast kunde gennem hele forløbet, at du så skal tage et kig på de resterende tilbud, der er tilbage, så kan du gøre dig et godt, sidste køb - samtidig med at du støtter mig. :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af toke10
    du siger det er lagersalg sååe ville lige høre om du var intra i en god handle på et steelseries headset (neckband) til billige penge ?


    Ja, det er udsalg af mit restlager.
    Som udgangspunkt kan jeg ikke sælge dig det headset billigere end den nuværende pris, da prisen på nuværende tidspunkt allerede er sat ned til indkøbspris. Så det er billigt i forvejen. :)

  • Din butik ser faktisk meget professionel ud, i forhold til mange af de større butikker som ligger på edbpriser. (Jeg kigger b.la. på jér BJTrading :ph34r:)


    Håber sgu du får solgt hele "gesjæften" til en interesseret iværksætter - ville være en skam at lukke det hele og sælge alting til ladvognspriser til de gribbe der allerede har sæt tænderne i din tråd på HOL :roller: :))

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af toke10
    sorry to say, men der er da ikk meget fidus i 12% fortjeneste på et headset -.-


    Well, prisen er fastsat efter indkøbspris - så jeg kan ikke tilbyde det billigere.
    Jeg synes også selv, at det i forvejen er en fin rabat, som du har mulighed for at benytte eller lade være. :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af HerrMansen
    Din butik ser faktisk meget professionel ud, i forhold til mange af de større butikker som ligger på edbpriser. (Jeg kigger b.la. på jér BJTrading :ph34r:)


    Håber sgu du får solgt hele "gesjæften" til en interesseret iværksætter - ville være en skam at lukke det hele og sælge alting til ladvognspriser til de gribbe der allerede har sæt tænderne i din tråd på HOL :roller: :))


    Mange tak for de fine ord. Det er også et lækkert webshopsystem - helt sikkert!
    Og ja, jeg håber også, at jeg kan komme af med det hele, enten enkeltvis hvis der ikke er en interesseret køber til at aftage hele lageret.
    Så jeg synes i hvert fald også selv, at de tilbudspriser jeg har fastsat er en god besparelse. :)

  • jamen du har da helt ret i at det er gode besparelse :) og jah superfedt websalg system du bruger kan jeg evt. få navnet på det ? men det jeg mener er bare at hvis du sammenligner dit lagersalg med andre butikkers lagersalg vil man oftes kunne finde tilbud på helt op til 75-80% af normal pris og eksempelvis steelseries neckband koster (set edbpriser) 516 kr i normal pris. 80 % fratrækkes og i hurtig hovederegning bliver det vel omkring 110 kr. kan godt forstå du ikk vil miste de penge du nu engang må have ude og flyve, men tror du ville få svært ved at sælge det enkelvis :S ellers held og lykke :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af toke10
    jamen du har da helt ret i at det er gode besparelse :) og jah superfedt websalg system du bruger kan jeg evt. få navnet på det ? men det jeg mener er bare at hvis du sammenligner dit lagersalg med andre butikkers lagersalg vil man oftes kunne finde tilbud på helt op til 75-80% af normal pris og eksempelvis steelseries neckband koster (set edbpriser) 516 kr i normal pris. 80 % fratrækkes og i hurtig hovederegning bliver det vel omkring 110 kr. kan godt forstå du ikk vil miste de penge du nu engang må have ude og flyve, men tror du ville få svært ved at sælge det enkelvis :S ellers held og lykke :)


    Lad mig høre, hvad du selv mener er fair, at du bør give for headsettet så? Så må vi jo se, om vi kan blive enige.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af toke10
    jamen det var nok noget mere i stil med 300 kr inkl fragt men måske er det bare mig der er helt hen i vejret :)


    Hahaha.. Jeg kan godt li du tror det er en gavebod. Ej, undskyld. Men det er jo i forvejen en fair pris han forlanger, og produktet er jo helt nyt. Der er jo ikke tale om en brugt vare her. :oops: :offtopic:

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af toke10
    jamen det var nok noget mere i stil med 300 kr inkl fragt men måske er det bare mig der er helt hen i vejret :)


    Okay, det kan jeg sige med det samme, at det kan ikke blive muligt.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af gaming-king


    Hahaha.. Jeg kan godt li du tror det er en gavebod. Ej, undskyld. Men det er jo i forvejen en fair pris han forlanger, og produktet er jo helt nyt. Der er jo ikke tale om en brugt vare her. :oops: :offtopic:


    You said it! :clap:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af toke10
    jamen det var nok noget mere i stil med 300 kr inkl fragt men måske er det bare mig der er helt hen i vejret :)


    Er ret sikker på du er samme bruger som ham der brokker sig på HOL.
    Vil du ikke betale for produkterne, så find et andet sted. Længere er den jo ikke. Hvorfor pokker skulle opretter sætte penge til.