Indlæg af toke10

    ja som du siger er det meget individuelt. jeg kan nok ikk helt forklare hvad jeg syntes er fedt. men vil da prøve, kan bedste lide hvis ørebøfferne er sådan flade, så de ikk ligner man har tenisbolde på ørene. generelt må det gerne være småt men det skal designes så det lover mere end det er, altså gerne pralende dog uden vildt mange pang farver. og metal er næsten altid fedt.


    hvis vi snakker in-ear så må de gerne være i pang farver

    må indrømme jeg ikk er så meget for designet, desvære jeg tror også jeg leder efter nogle som ikk er fra de helt store mærker da de holder prisen i vejret og de mindre mærke er billigere med nærmest samme kvallitet. :)

    hej tweaker's xD


    jeg har fornyligt smadret det ene side af mine super billige kopi earplugs fra kina xD
    så nu vil jeg gerne have noget nyt, men denne gang noget af en højere kvalitet. jeg ville være meget glad hvis i kunne hjælpe mig på vej.


    hvis jeg sådan hurtigt skal udspecificere hva jeg leder efter så ser det Ca. sådan ud:


    Earplugs eller hørebøffer(ikk de helt store)
    Fedt design.
    lyden må gerne være af høj kvalitet, foretrækker dyb bass men gerne stadig med detaljeret lyd.
    prisen skal være lige fra 200 - 400 plus minus lidt :)


    jeg har selv kigget lidt og er kommet frem til - Jays a JAYS Three til 340 kr inkl. forsendelse.
    http://www.pricerunner.dk/pi/9…a-JAYS-Three-Produkt-Info


    hva siger i ?

    hej tweak'ers


    min bærbar kunne ikk tåle det vand jeg tabte ned i den:clap:
    så nu søger jeg ny.
    krav:
    helst core i5
    et grafik kort der er nogenlunde så godt som Nvidea GT 450m
    4 gb ram DDRII eller III


    jeg bruger den til studie også computerspil som LoL, CSS, MW, BC2 og vil gerne kunne spille de nye battlefield
    jeg har omkring 5000 og lidt mere hvis det er et godt tilbud ;)

    hey jeg går lidt og leger med tanken om en ny computer (stationær) og ville bare høre om
    der var nogle af jer der måske havde en ide til hvilket budget jeg skal ligge.


    krav:
    den skal kunne trække RIFT, det nye Battlefield der kommer og andre spil som f.eks. blackops.
    det skal den helst kunne trække i høj/ultra graffik.


    også skal den være billig! xD


    hvad tror i jeg skal regne med at komme af med hvis det skal være nyt eller Brugt :)
    og hvis i har nogle specifikke maskiner er i velkommen til at smide et link til dem :D

    den er købt fra razerzone.com
    den befinder sig på midtfyn (Ringe)


    jeg ved ikk om jeg kan finde kvitt men hvis du er meget intra kan jeg lede imorgen da den ikk befinder sig på min adr.
    ellers vil jeg pakke den og lede efter kvitt torsdag.

    hey :) jeg har sådan en razer naga 1.0 liggende.
    billederne kommer nok torsdag eller kan mailes.


    defekten er at højre knappen er i stykker, det der er sket er den er knækket af nedunder. jeg går udfra det kan laves gider bare ikk arbejde i det, da jeg har købt ny mus, og et lille hul i stoffet om ledningen har dog ingen betydning.


    den er købt fra razerszone.com - http://store.razerzone.com/sto…18900/categoryId.35208800


    oktober 2009.


    jeg har original emballage stadig og muligvis også kvitt. så man kan jo prøve at rode i noget garanti hvis man vil. :boxed:


    ingen HBO - alle bud er velkommen :)


    jeg beholder mig selvfølgelig retten til alt :D

    Quote

    Oprindeligt indlæg af TheOriginalTB


    Den er det værd som en køber vil give - indtil videre er det 1200.. Hvis der ikke er nogle der vil give mere, er den ikke mere værd ;)


    Ooooh snap :D


    - jeg vil vurdere den til ca 1500-2500.- det ville jeg gerne betale for den :) hvis jeg lige havde pengene :D