Indlæg af amizphy

    Har du en god idé til en simpel app, du synes der mangler?
    Det kunne være en app, der er nyttig altid at have ved hånden på sin smartphone i hverdagen. Så hvis du føler, at der mangler en app, som kunne være nyttig altid at have med på farten, må du endelig skrive.
    Jeg har selv lagt hovedet i blød, og er kommet på nogle ideer, men jeg er interesseret i at høre, om jeg kan blive inspireret af nogle af jeres ideer - som I godt kunne tænke jer der fandtes en app til.


    Jeg er selv tilhænger af, at det skal være en informations-app, hvor man kan få noget nyttig info, som man lige står og har brug for på farten.


    Men byd endelig ind. :9xo

    Ja det er helt muligt - den er dog ikke lige så god som en réelt NAS.


    Du kan enten gøre det via Windows, hvis den skal bruges til andet end bare NAS, eller installere et réelt NAS operativsystem.

    Er det rigtigt? Fedt! Jamen den skal formentlig også bruges som almindelig bærbar en gang imellem, så det skal være en løsning via Windows (XP), da den skal bruges på det styresystem.
    Hvordan vil det fungere? Skal det sættes op eller hentes der et program?

    Jeg kom til at tænke på, om der måske var en, der havde lidt mere forstand på dette end jeg selv, og som muligvis endda har prøvet det. Nu skal I høre. Er det muligt, at bruge min lille MSI notebook som en slags NAS eller lignende? Altså hvis jeg nu kobler den på mit trådløse netværk via min router (med netværkskabel). Kan den så bruges som en slags backup-server? Altså kan jeg tilgå den på en eller anden måde via en hvilken som helst computer med internetadgang? Hvis man på en måde selvfølgelig kan lave en "wake-up LAN", så den vågner op, når man skal bruge den, vil det være helt ideelt. Er det muligt på nogen måde?


    Hej Tweak.


    Jeg har en 250 GB SATA 2.5" 5400 rpm harddisk siddende i min Macbook Pro som jeg gerne vil have udskiftet med en SSD harddisk.
    Jeg ønsker derfor at sælge denne.
    Det er en Toshiba MK2555GSXF harddisk. Den sidder i min Macbook Pro 2010-model så den er ikke særlig gammel og virker 100%.


    Pris: 300,- inkl. forsendelse som forsikret pakke.


    Jeg har en SATA harddisk liggende fra Fujitsu på 250 GB, som jeg lige har taget ud af min Macbook Pro 2010-model, som den er født med. Prisen er 300 kr. inkl. forsendelse som forsikret pakke. Kunne det have interesse?

    Hvem kan fortælle mig, hvad forskellen på disse 2 fladskærms TV er?
    http://www.pricerunner.dk[...]
    &
    http://www.pricerunner.dk[...]
    Som I kan se, er der tale om 2 Samsung fjernsyn, som jeg ikke kan se hvor forskellen ligger udover prisen på dem.
    I og med at det ene hedder UE40D5004 og det andet hedder UE40D5005 vil mit umiddelbare gæt være, at det ene blot er en nyere model end det andet?
    Men jeg har bare ikke kunnet spotte de store og mærkbare forskelle ved at kigge på produktinformationerne.
    Så hvis der er nogle, der har meget forstand på det, som kan hjælpe med at rådgive om det stort set kun er prisen der er til forskel på 2 modeller, og om det i så fald er pengene værd, vil det være perfekt.

    ved ikke med hensyn til baseband, men hvis det står på de sites så kan det godt passe.


    jeg har JB'et iphone 4 ios5 og iOS 5.0.1. Og det virker fint, men det er bare tethered. Dvs at hvis den slukker go du så tænder den op igen så virker nogle ting ikke og ikke cydia osv.
    Så skal man boot den tethered.. Kan jeg sagtens overleve med ved at have de nye iOS 5 features.

    Okay - så ved jeg da, at det er muligt at jailbreake iOS 5.0 som min er på. Problemet er så bare, om jeg også kan få den unlocket. Men hvilken metode har du brugt til at jailbreake? For så er jeg da sikker på, at den løsning vil virke - så har jeg bare tænkt mig at bruge den for at være sikker.

    Hej Tweak.


    Er her nogle guruer på området jailbreak og unlock, der kan svare mig på, om jeg kan jailbreake og unlocke min iPhone 4 på iOS 5.0? Den er fra Tyskland og er låst til t-mobile. Jeg vil meget gerne have gang i min iPhone, så er det muligt at jailbreake og unlocke når jeg har opdateret den til 5.0? Jeg har indtil videre fundet følgende link til jailbreak: www.jailbreaknation.com[...] og følgende link til unlock: gdeluxe.com/unlock-iphone-4-5-05-1-with-ultrasn0w/ – Men vil det virke uden problemer? Er der ikke noget med, at man skal have den rigtige baseband, eller hvordan og hvorledes? Hvis der er en, der kan forklare mig det, så jeg forstår det, vil det være perfekt, da jeg er rimelig forvirret på dette punkt.


    På forhånd tak!

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Baloo


    :pokey: Når han har 4500 for dem begge tror du så han sælger en for 2000 kr? Hvor dum har man lov at være. Sorry for OT Bubbi men jeg kunne ikke lade vær med den slags nonsens. :cheers:


    Det kunne jo sagtens være, at det tidligere bud ikke længere var aktuelt, så ville det jo være dumt at lade være at byde. Men du er jo en inkompetent idiot der burde undlade at kommentere, da du slet ikke bidrager med noget relevans.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Bubbi
    Har modtaget et bud på 4500,- pp for begge telefoner.


    2000,- i en hurtig handel for den der virker 100%, så betaler jeg selv forsendelsen som forsikret pakke?

    Hej Tweak.


    Jeg har en 250 GB SATA 2.5" 5400 rpm harddisk siddende i min Macbook Pro som jeg gerne vil have udskiftet med en SSD harddisk.
    Jeg ønsker derfor at sælge denne.
    Det er en Toshiba MK2555GSXF harddisk. Den sidder i min Macbook Pro 2010-model så den er ikke særlig gammel og virker 100%.


    Hvad kan den indbringe, og kunne nogen være interesseret?