Glæder mig meget til der kommer mere info den første, men følger også meget med på en youtube kanel hvor de viser nogle godter
Hvor mange andre BF freaks venter i spændt på nyheder :D?
Glæder mig meget til der kommer mere info den første, men følger også meget med på en youtube kanel hvor de viser nogle godter
Hvor mange andre BF freaks venter i spændt på nyheder :D?
Venter også spændt
Jeg holder MEGET øje!
Bliver spændende at se om de kommer med trailers eller lign, til GDC!
jep venter spændt
har lige opgraderet pc'en for nyligt så den er klar i5-2500k, 8gb ram og et gtx580.. så er jeg klar battlefield 3
og senere diablo 3
+1 huge fan and gamer..
Battlefield har altid været mit ynglings War game.. men desværre så er jeg bange for at de ødelægge 3'eren med alt muligt man kan købe ingame, som så mange andre gør - og ja, der er flere penge i det, men jeg synes det ødelægge spilgenren.
Men jeg venter da spændt på at se hvad de kan tilbyde..
http://www.gamestar.de/spiele/…_04_11,45612,2321096.html
Kunne godt se udtil der kommer nogle nyheder meget snart
ARGH!
http://www.ea.com/battlefield3/videos/gameplay-debut
holy shit, hvis det er gameplay grafikken
Jeg venter spændt på Betaen (har key)
QuoteOprindeligt indlæg af w00tage
Jeg venter spændt på Betaen (har key)
Hvordan faen har du allerede fået en key!?
jeg har også en beta key..
QuoteOprindeligt indlæg af !wfdi
jeg har også en beta key..
How the hell... Så er i vidst de eneste to på nettet som har fortalt dette
Ligger med det ene øje åbent, når jeg sover
Hvordan har i fået en beta key ?
Går helt klart også efter Battlefield 3 i stedet for Modern Warfare 3, især når at de genbruger den samme engine igen uden at ændre det store..
Så hellere Frostbite 2.0, bliver også godt med DirectX 11
QuoteOprindeligt indlæg af X3N4T3
Hvordan har i fået en beta key?
Går helt klart også efter Battlefield 3 i stedet for Modern Warfare 3, især når at de genbruger den samme engine igen uden at ændre det store..
Så hellere Frostbite 2.0, bliver også godt med DirectX 11
Den fulgte med MOH Black Ops.
Synes det er fuldstændigt hul i hovedet at man skal købe MOH for at få BF3 key. ikke engang pre-purchase af spillet giver.
Blot 1 af de ting som gør jeg holder mig fra Battlefield serien. Lidt det samme med COD da det er det samme gang på gang der kommer ud.
Jeg ejer dog BF BC2 og synes det er et fedt spil, men de har allerede kasseret spillet til fordel for BF3, så de får ikke mere støtte herfra.
QuoteOprindeligt indlæg af !wfdi
Den fulgte med MOH Black Ops.
MoH Tier1, men ja, hvis du køber det fysiske medie så kommer der en beta key med
ej hvor er den 12 mins reveal godt nok plat, kæft jeg er skuffet over så lidt info man får og at de bare viser lidt imellem... THATS IT, come on DICE -.-
Nu er min pc også ved at være klar til at spille det
Glæder mig også helt enormt!
Er begyndt at spille Bad Company 2 online, og det er da ikke toppen af poppen men god tidsfordriv - forventer bedre af BattleField 3 - det er længe ventet!
Rock on dice! :hb: