Det absolut bedste tastatur?

  • Kom med jeres bud på det absolut bedste tastatur. Knock yourselves out! Argumenter gerne.


    @ INGEN LOGITECH

  • vil godt lige høre dit argument for ingen Logitech?

    Asus Maximus V Gene - Intel i5 2500k @ 4,5GHz + Corsair H150i
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB (16GB) - Gigabyte geforce GTX970 G1 4GB
    750GB Samsung Spinpoint f2 - Corsair hx620
    3TB Seagate barracuda - 250GB Samsung 840 pro
    Fractal Design Define R5 Black
    Logitech G502 og G710+
    2x Dell u2713hm

  • Vil også godt høre dit argument for at udelukke Logitech.


    At komme med bud på det bedste tastatur er umuligt, da jeg jo ikke har prøvet alle tastaturer, men det tastatur jeg har nu er i hvertfald fremragende. Hvilket det er vil jeg holde for mig selv da du åbenbart ikke er interesseret i Logitech :pokey:


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Sorry men jeg vil bare sige at dette tastatur efter min mening er noget af det mest behagelige som der findes og skrive på:


    http://www.edbpriser.dk/Produc…nated+Keyboard&pid=471826


    Ja det er logitech, men synes din indtil videre ubegundede had til Logitech er latterlig.


    Jeg er ikke logitech-fanboy, har gennem de sidste 15 års næsten uafbrugt uddannelse fået skrevet en hel del, har på samme tid gamet alt fra Qauke, CS, WOW you name it og skrevet utallige opgaver og her er jeg igen og igen vendt tilbage til logitech simpelhen fordi jeg har synes de har været gode og behagelige tastaturer til en fair pris.


    men så igen det er en smags sag som med mus, men dumt at udelukke et mærke vil jeg sige. :S

    If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P


    Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW

  • Jeg må også sige Logitech Illuminated selv om du ikke gider Logitech. Det er altså en af de bedste tastaturer på markedet.


    Jeg har dog også ret gode erfaringer med Microsofts Reclusa tastatur.


    Det er rigtig behageligt at skrive på og det har en rigtig god håndleds støtte eneste problem er nok størrelsen det fylder godt på skrivebordet.

  • Tråden omhandler hvilket gamertastatur der er ultimativt bedst (til FPS spil hvilket jeg glemte at nævne).


    Grunden til at jeg fravælger Logitech er sagen uvedkommende. Det handler ikke om hvad jeg synes om Logitech, hvorfor jeg synes det, hvad i synes, hvorfor i synes det og hvorfor jeg skal synes det samme som jer.


    Har i nogle bud, for ellers så står valget umiddelbart mellem et Razer Lycosa, Saitek Cyborg eller et Microsoft X6

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ThyzoN
    Tråden omhandler hvilket gamertastatur der er ultimativt bedst (til FPS spil hvilket jeg glemte at nævne).


    Grunden til at jeg fravælger Logitech er sagen uvedkommende. Det handler ikke om hvad jeg synes om Logitech, hvorfor jeg synes det, hvad i synes, hvorfor i synes det og hvorfor jeg skal synes det samme som jer.


    Har i nogle bud, for ellers så står valget umiddelbart mellem et Razer Lycosa, Saitek Cyborg eller et Microsoft X6


    Jeg har ejet sådan et Saitek Cyborg tastatur og jeg vil anbefale at du holder dig langt væk fra det.


    Det er pisse ringe lavet og det jeg købte holdt kun en uge også var det færdigt, hvorfor det gik i stykker fandt jeg aldrig ud af.


    Men det Microsoft X6 tastatur er virkelig lækkert og dejligt at bruge :)

  • Vi skal komme med vores bud...?


    Eller, det skal vi så ikke, vi skal komme med erfaringer om 3 tastaturer ud af nærmest uendelige muligheder.


    Kunne være du skulle have skrevet det fra start af...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ThyzoN
    Tråden omhandler hvilket gamertastatur der er ultimativt bedst (til FPS spil hvilket jeg glemte at nævne).


    Grunden til at jeg fravælger Logitech er sagen uvedkommende. Det handler ikke om hvad jeg synes om Logitech, hvorfor jeg synes det, hvad i synes, hvorfor i synes det og hvorfor jeg skal synes det samme som jer.


    Har i nogle bud, for ellers så står valget umiddelbart mellem et Razer Lycosa, Saitek Cyborg eller et Microsoft X6


    Lidt svært og sige hvad man syns der er bedste når min mening lægger i Logitech G15v1 (blå) som jeg nu har haft gennem 5år og mener ikke der er nogle tastertur der slår det lige pt.

    Asus Maximus V Gene - Intel i5 2500k @ 4,5GHz + Corsair H150i
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB (16GB) - Gigabyte geforce GTX970 G1 4GB
    750GB Samsung Spinpoint f2 - Corsair hx620
    3TB Seagate barracuda - 250GB Samsung 840 pro
    Fractal Design Define R5 Black
    Logitech G502 og G710+
    2x Dell u2713hm

  • som jeg starter med at læse tråden skal vi komme med vores forslag på det bedste tastatur efter vores mening, og jeg vil som mange andre sige næsten ALT fra Logitech er NICE...og jeg kunne på ingen måde finde på at vælge andet da jeg kun har dårlige erfaringer med andre mærker fx Microsoft, Razer osv osv...


    men som tråden bliver lagt ud bagefter af trådopretter skal vi altså kun kunne give vores mening om de 3 hakkebrædder han altså har valgt sig ud...lidt underligt syntes jeg...



    men grunden til folk vælger Logitech er nok bare fordi at Logitech bare er sindsygt gode til at lave nogle virkelig behagelig og gode tastaturer man kan bruge til alt...

  • For øjeblikket har jeg et Razor Arctosa keyboard, magen til Lycosa bare uden lys i. Det spiller bare og har virket for mig i omkring 1 år nu, der har aldrig været problemer med det.


    Som Rasmus66, så brugte jeg før et Microsoft Sidewinder x6 hvilket jeg ganske som ham var overud tilfreds med, men det er et stort keyboard, som fylder.


    Logitech har jeg aldrig været heldig med, de gange hvor jeg har prøvet dem er de som regel gået i stykker inden for et år, så ganske som dig så er det ikke et firma, som jeg har lyst til at støtte, da deres produkter er middelmådige i mine øjne, ganske som Corsair...aldrig mere.


    Jeg vælger mine ting ud fra funktionalitet og ikke design, da udseendet som sådan ikke har noget som helst med hvordan produktet fungerer og der må jeg sige at Razor har overrasket mig ved at lave et produkt, som har stor holdbarhed, stabile drivere og som bare virker. Det er bestemt ikke det sidste Razor keyboard, som jeg har ejet, dog skulle jeg lige bruge omkring en uge til at vænne mig til at det er meget mindre end Sidewinder x6, jeg havde før, fingerene skulle lige stilles ind.


    Vil jeg endelig have design, så kigger jeg bare på mine JBL creature III højtalere, de er som skabt til en Ipod :crazyeyes:, eller mit Lian-Li kabinet.


    Razor's produkter fungerer uanset om det er min mus eller mit keyboard, det spiller for mig, og virker helt efter forventningerne.


    Mvh
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ThyzoN
    Tråden omhandler hvilket gamertastatur der er ultimativt bedst (til FPS spil hvilket jeg glemte at nævne).


    Grunden til at jeg fravælger Logitech er sagen uvedkommende. Det handler ikke om hvad jeg synes om Logitech, hvorfor jeg synes det, hvad i synes, hvorfor i synes det og hvorfor jeg skal synes det samme som jer.


    Har i nogle bud, for ellers så står valget umiddelbart mellem et Razer Lycosa, Saitek Cyborg eller et Microsoft X6


    Dejlig positivt opkast du smider.


    Det er jo komplet umuligt for andre at vurdere for dig, hvilket er det bedste til dig. Det er jo 100% personlig smag.


    Jeg er helt enig i Logitech Illuminated

  • Det er nemlig helt rigtige det du siger - Ingen kan vurdere hvad der er bedst for mig.
    Til gengæld, så kan de fortælle hvad der er bedst for dem selv og hvorfor. De kan også fortælle hvad de har set af nyheder osv. osv. osv.
    Jeg beder ikke folk om at gøre umulige ting (i så fald, så ville det ikke være at finde mit yndlingstastatur).
    Jeg har 100 % lov til at blive sur over at folk ikke fatter én simpel besked (NO FUCKING LOGITECH). Hvis jeg bad en person anbefale et vegetarmåltid til mig og han så foreslår noget med bacon, så er det samme situation - Opgaven er misforstået og vi skal ikke bruge 6 måneder på at diskutere hvorfor jeg vil have mig et måltid uden bacon.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ThyzoN
    Det er nemlig helt rigtige det du siger - Ingen kan vurdere hvad der er bedst for mig.
    Til gengæld, så kan de fortælle hvad der er bedst for dem selv og hvorfor. De kan også fortælle hvad de har set af nyheder osv. osv. osv.
    Jeg beder ikke folk om at gøre umulige ting (i så fald, så ville det ikke være at finde mit yndlingstastatur).
    Jeg har 100 % lov til at blive sur over at folk ikke fatter én simpel besked (NO FUCKING LOGITECH). Hvis jeg bad en person anbefale et vegetarmåltid til mig og han så foreslår noget med bacon, så er det samme situation - Opgaven er misforstået og vi skal ikke bruge 6 måneder på at diskutere hvorfor jeg vil have mig et måltid uden bacon.


    Det er nemlig helt rigtige det du siger - Ingen kan vurdere hvad der er bedst for mig.
    Til gengæld, så kan de fortælle hvad der er bedst for dem selv og hvorfor. De kan også fortælle hvad de har set af nyheder osv. osv. osv.


    Du tænder da lodret af over egne fumlerier!


    Dvs, hvis brugerne finder Logitech bedst, så skal de holde sig af vejlede dig.


    Så hvis jeg synes Logitech er det bedste jeg har haft, så skal eg finde på et andet fordi du ikke kan lide producenten på trods af du ikke har argumenteret for det.


    Grow up

  • Logitech.. bare for at genere trådopretter.
    de laver fremragende keyboards, til fornuftige priser.

    Intel Q6600@3600
    Asus P5K
    4 GB Corsair XMS2 PC-6400
    XFX HD5850
    Samsung T220
    Corsair HX 620W

  • Logitech diNovo Edge - uden tvivl. Quality e quality! :9xo Fåes ikke bedre. Man får ikke bedre kvalitet. Byggekvaliteten er den bedste, og jeg har endnu aldrig følt det ikke ligger godt til fingrene.


    (Der står ikke noget om det skal være gamertastatur i den første post.)

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

    Rettet en gang, sidst af gaming-king ().

  • Enermax Aurora..


    Bedste tastatur nogensinde kommet ud fra en fabrik. Fantastisk byggekvalitet (ét stykke laserskåret børstet aluminium).


    Dell's gamle PS/2 tastaturer var faktisk også udmærkede.

  • har nu også kun erfaring med logitech havde et fra logitech som blev 7 år gammel helt tilbage men kan ikke huske hvad det hed. nu har jeg et g15 som absolut ikke fejler noget. larmer i tasterne og software gav mig problemer med afpilning i windows media player men ellers er det et meget solidt og holdbart tastatur som bare virker.. kunne heller ikke overveje andet som logitech.

    Cpu: Intel Core I7 2600K
    Bundkort: Asus P8P67 Deluxe Rev. 3B
    GFX: ASUS GTX 1060
    Ram: 2x4GB G.skill Ripjaws x 1600Mhz
    HDD System: OCZ Vertex 3 HDD Lager: 2X 2TB Seagate Barracuda Green
    Køler: Corsair Hydro Series H50
    kabinet: Antech Nine Hundred Two
    PSU: Corsair TX-750W
    Skærm: Samsung Syncmaster P2450HD
    Logitech Performance MX/Logitech G1

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af basseger
    har nu også kun erfaring med logitech havde et fra logitech som blev 7 år gammel helt tilbage men kan ikke huske hvad det hed. nu har jeg et g15 som absolut ikke fejler noget. larmer i tasterne og software gav mig problemer med afpilning i windows media player men ellers er det et meget solidt og holdbart tastatur som bare virker.. kunne heller ikke overveje andet som logitech.


    shyyyyyyyy - vi må ikke sige LOGITECH :-)