jeg sq ligeglad jeg skal have det alligevel
Medal of Honor
-
-
Fuck det, man køber alligevel ikke sådan et spil pga single player delen
-
Oprindeligt indlæg af Phoque
Han er en færdig mand
Sådan forstår jeg det ihvertfald, på "deres ordvalg" osvJamen det da sandt nok..
QuoteOprindeligt indlæg af SSDfreak
Om ikke andet, så har alle, som endnu ikke har prøvet spillet fået afslutning af JerKan kun tilbyde dig samme trøst som jst;
Nap en
[Blocked Image: http://www.hjv.dk/HHV/TFRS/HHD%20NORDVESTFYN/HVK%20ODENSE%20HAVN/Billedbibliotek/Tudekiks.jpg] -
Oprindeligt indlæg af Mr. White
Jamen det da sandt nok..
Kan kun tilbyde dig samme trøst som jst;
Nap en
[Blocked Image: http://www.hjv.dk/HHV/TFRS/HHD%20NORDVESTFYN/HVK%20ODENSE%20HAVN/Billedbibliotek/Tudekiks.jpg]nåååh bette ven. Må du være sent oppe i dag? Får du så lørdags slik sammen med din lillesøster
-
Oprindeligt indlæg af SSDfreak
nåååh bette ven. Må du være sent oppe i dag? Får du så lørdags slik sammen med din lillesøster
Hvornår får du besøg af ældreplejen? De må satme have pisset på din sukkermad!
-
Oprindeligt indlæg af SSDfreak
nåååh bette ven. Må du være sent oppe i dag? Får du så lørdags slik sammen med din lillesøsterHusk at drikke massere af vand, når du tuder så meget.
QuoteOprindeligt indlæg af Phoque
Hvornår får du besøg af ældreplejen? De må satme have pisset på din sukkermad!Oh snap!
0 - 1 til Phogue!
-
børnehaven er kommet på besøg og kaster med mudder !!!!
tag jer nu lidt sammen, sjovt det tit skal ende i sådanne kedelige mudderkastnings samtaler på sitet, jeg har ikk været inde her så længe bevares men tonen er godt nok ændret end del fra da jeg startede med at skriver herinde...
-
Oprindeligt indlæg af BPM
børnehaven er kommet på besøg og kaster med mudder !!!!tag jer nu lidt sammen, sjovt det tit skal ende i sådanne kedelige mudderkastnings samtaler på sitet, jeg har ikk været inde her så længe bevares men tonen er godt nok ændret end del fra da jeg startede med at skriver herinde...
+1
Det er ret trist -
Jeg har osse investeret i spillet og sidder tilbage med lidt blandede meninger om det.
Jeg kan simpelthen ikke finde ud af og det bare er et ½ dårligt forsøg på at lave en succes for "få" penge eller direkte et spinoff af BFBC2, en skrabet udgave så at sige.Singleplayerdelen er for kort og en anelse dårligt bygget op set i forhold til BFBC2. Multiplayer har jeg ikke rigtig prøvet endnu, men den del kan da forhåbentlig kun være bedre, ellers er spillet ganske som et intilligent missil, fire and forget.
Mvh
Sam -
Drop nu det mudderkastning. Hvis ikke man har relevante indslag, så lader man være med at skrive.
Har været her i nogen tid, og størstedelen af tide. Taler folk pænt til hinanden, men nogle gange trænger småligheder og barnagtige kommentarer altså igennem.Ssd og Mr White fik vist allerede en advarsel i et andet indlæg tidligere på ugen - og det dækker sjovt nok også fremtidige indlæg, at man holder det sobert og i en ordenlig tone.
Angående spillet
Det har sine højdepunkter, men det virker desværre lidt rodet og slutningen var faktisk ret forudsigelig. Man kan lugte den allerede halvt inde i sidste mission
Jeg savnede dog intensiteten fra Mw 1 og 2 eller den skæve humor fra Bc2. Det falder lidt til jorden som et trist miskmask i forsøget på at tage det bedste fra to verdener. -
Oprindeligt indlæg af Renegger
Drop nu det mudderkastning. Hvis ikke man har relevante indslag, så lader man være med at skrive.
Har været her i nogen tid, og størstedelen af tide. Taler folk pænt til hinanden, men nogle gange trænger småligheder og barnagtige kommentarer altså igennem.Ssd og Mr White fik vist allerede en advarsel i et andet indlæg tidligere på ugen - og det dækker sjovt nok også fremtidige indlæg, at man holder det sobert og i en ordenlig tone.
Netop, og derfor er der nu sendt PMs!
-
Jeg er MEGET enig med Ebo & Renneger.
Synes faktisk den grafiske del af spillet er rigtig god (BF2BC Rip-Off
), og lyddelen er osse fin.
Jeg sidder osse med en lidt tam følelse... Spillet var fint, og alligevel.... Der manglede noget...Well, nu må vi vente og se om de spytter en Add-On ud
Edit: MultiPlayer delen er ok, dog slet slet ikke så god og intens som BF2BC.
-
Oprindeligt indlæg af Renegger
Drop nu det mudderkastning. Hvis ikke man har relevante indslag, så lader man være med at skrive. Har været her i nogen tid, og størstedelen af tide. Taler folk pænt til hinanden, men nogle gange trænger småligheder og barnagtige kommentarer altså igennem. Ssd og Mr White fik vist allerede en advarsel i et andet indlæg tidligere på ugen - og det dækker sjovt nok også fremtidige indlæg, at man holder det sobert og i en ordenlig tone.Angående spillet
Det har sine højdepunkter, men det virker desværre lidt rodet og slutningen var faktisk ret forudsigelig. Man kan lugte den allerede halvt inde i sidste mission
Jeg savnede dog intensiteten fra Mw 1 og 2 eller den skæve humor fra Bc2. Det falder lidt til jorden som et trist miskmask i forsøget på at tage det bedste fra to verdener.
Sådan er det når man befinder sig i en børnehave.
Nu er det jo ikke Treyarch der har lavet MoH og nu er det jo ikke et Ratchet & Clank, men et spil der forsøger at vise at det der har foregåret og stadig foregår i mellemøsten ikke er sjovt eller skal laves som en parodi på "Not Another Teen Movie"..
Hvis du savner intensitet, så lad være med at spille på Easy..