Medal of Honor

• Hej Guys ;)

Jeg har lag probs med det nye Medal of Honor både i multiplayer, men også i singleplayer. I begge er jeg lidt usikker om hvordan det egentlig foregår, men jeg er nået frem til at jeg på en måde skal varme spillet op. Dvs. at jeg lige skal spille en bane i singleplayer på meget lav opløsning og med lag, og så kan jeg gå til High når jeg har spillet et stykke tid og spille uden noget lag. Mærkeligt?! Har nogen en løsning? Ellers så håber jeg at de kommende patches løser mit prob.

Jeg kører med Zotac 460 GTX og AMD Phenom II X2 3Ghz

Jeg vil bare høre om der er andre der har nogenlunde samme problem?

Mvh. Pesn

CPU: AMD Phenom II X2 unlocket til X4 3 Ghz
    Motherboard: ASUS M4A785TD-V EVO
    Grafikkort: Zotac Geforce 460 GTX 1Gb
    Ram: 4Gb Kingston Valueram 1333 Ghz ca.
    HDD: 640Gb WD et eller andet og en 35Gb gammel Raptor

Rettet en gang, sidst af Pesn ().

• jeg læste mig frem til at folk også oplevede det på Xbox360, men kan desværre ikke give nogen løsning eller andet, men det var noget i stil med at man bla. løb videre, når man var blevet skudt, og så døde lidt efter.

• Tak for svaret :)

Jeg læste også noget med, at der var nogle der også fik lag på pc, men det var vist i multiplayer. Jeg har ikke fundet noget om at der er nogle der har noget lag i singleplayer ligesom mig :(

Det er lidt ærgeligt, fordi jeg havde lige købt nyt grafikkort til det, og så fungere spillet bare ikke ordenligt. ARGH!

• Der er håb, de udkommer med patch til spillet, der skulle fixe en del ting.

http://www.medalofhonor.com/node/2081

og for de dovne

• Takker;) Har prøvet på at finde den da de skrev ingame at der kom en ny patch og at man skulle gå ind på http://www.medalofhonor.com for mere info, men der var ingenting da jeg kom derind selvfølgelig. Men nu kan jeg så se den, TAK:D

• Har fundet min løsning. Jeg skulle bare bruge directx softwaren som lå på den disc som kom med grafikkortet. Men jeg har ellers været inde på microsofts hjemmeside for at få det nyeste, men det virkede åbenbart ikke. Men hvor er Medal of Honor fedt når det altså virker.

Oprindeligt indlæg af Pesn
    Har fundet min løsning. Jeg skulle bare bruge directx softwaren som lå på den disc som kom med grafikkortet. Men jeg har ellers været inde på microsofts hjemmeside for at få det nyeste, men det virkede åbenbart ikke. Men hvor er Medal of Honor fedt når det altså virker.

Enig, dog en noget underlig afslutning på Single Player delen :S

Oprindeligt indlæg af jst

Enig, dog en noget underlig afslutning på Single Player delen :S

Jeg vil nu ikke mene den er underlig, men sørgelig...

De Operators som har været "supervisors" har sikkert ikke haft lyst til at tale mere om det, efter en af deres "kolleger" er død.

• Synes spillet var ganske udemærket og undgik heldigvis de fejl med udødelige gunnere, som andre jeg kender, er stødt på :)

Ville gerne have haft lidt mere mulighed for at styre ens person(er) mere til sidst.

Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

Oprindeligt indlæg af Phoque

De Operators som har været "supervisors" har sikkert ikke haft lyst til at tale mere om det, efter en af deres "kolleger" er død.

Altså, du leder efter dine Seal venner, får en Predator til at smadre et MG Nest, stormer ind i hulen, sparker døren ind, og så...... SLUT ???? WTF :rolleyes:

• nooo nu slutningen ødelagt for mig JST :) og jeg har ikke engang købt spillet endnu...

nååeh hva faen jeg kunne jo bare holde næsen væk fra indlægget, men ud over det er lige så nice som beta'en var

Oprindeligt indlæg af jst

Altså, du leder efter dine Seal venner, får en Predator til at smadre et MG Nest, stormer ind i hulen, sparker døren ind, og så...... SLUT ???? WTF :rolleyes:

Tja... Det ligger måske lidt op til DLC's osv :)

• Synes nogle udgivere er LIDT for glade for det DLC, men måske er vi PC-spillere lidt forkælede på det område :D

Er vild med XBLA og de muligheder det giver, men på PCen kan det næsten kun laves ligeså godt via Steam.

Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

• Advarsel! Spoiler!

Oprindeligt indlæg af Phoque

Synes da ikke at der er nogen decideret indikation om at Rabbit dør til sidst?
    Bevares, manden er ilde tilredt og sejler ind og ud af bevidsthed, men man ender da i helikopteren hvor humøret ser liidt mere positivt ud.

Eller er der bare noget jeg missede? :)

Desuden en skam singleplayer delen er så kort.. Synes det er trist at man ikke kan lave længere historier end det og tilsvarende i Call of Duty, når f.eks. Need For Speed og Assassins Creed singleplayer er meeeget længere og der er mere at lave uden en internet forbindelse.
    Ved godt Assassins Creed ikke er multiplayer (indtil Brotherhood) men det har NFS været i noget tid efterhånden.

Måske er det bare mig. :)

Shuttle SG45H7 :: Asus VW22U
    Intel Core 2 Quad Q9550
    4x1 gb A-data PC6400 DDR2
    XFX Radeon HD 5850 Black Edition
    500W Cooled x Fractal Design
    WD VelociRaptor @ SQD2.5

Rettet en gang, sidst af Mr. White ().

• Han er en færdig mand :P
    Sådan forstår jeg det ihvertfald, på "deres ordvalg" osv :)

Oprindeligt indlæg af SSDfreak

Om ikke andet, så har alle, som endnu ikke har prøvet spillet fået afslutning af Jer

Jeg tvivler... Tror ikke alle sidder og kigger på dette forum ;)