Indlæg af Cas123


    og det tager kun 3-4 timer at hente det andre steder, jeg har da set at de filer som steam har kan du hente andre steder, og hvis man har købt spillet er der intet galt i det :cheers:

    Quote

    Noget kunne tyde på, at vi vil få 'mobile artillery' i BF3, altså 'artilleri kampvogne' på dansk, som denne lille fætter:


    Ahhh, det hedder nu Selvkørende Artilleri, ikke artilleri kampvogn ;)


    men ellers som sagt før så super post :clap:


    Jeg vil sige at det kommer hurtigt, jeg var heller ikke i topform, men heller ikke i verdens dårligste, men det kommer hurtigt, men det skader ikke at du tager lidt mavebøjninger, armstræk, kropshævninger & løber lidt, jo bedre form du er i jo nemmere bliver det ;)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Slammand
    Du får nok også behov for et par gode løbesko, for forsvarets udleverede kondisko er ikke fem flade værd.


    Du skal også kunne barbere tæt, ellers hedder det tørbarbering under stueeftersyn ;)


    Både og, det komemr an på om han er en af dem der får det nye FUT tøj, hvis man får det gamle røde sæt så er jeg enig, men forsvaret har været ude og bruge penge, og alle os fastpersonel, har fået nyt idrætstøj, og for engangs skyld er det noget der virker, ved dog ikke helt præcist hvad værnepligtige får i deres "pakke" men os fastansatte har fået
    Træningsdragt (bukser & jakke)
    løbe tights
    lange løbe tights
    T-Shirt svedtrans.
    Lang Tynd trøje svedtrans.
    Shorts
    Sokker (tynde løbe)
    New Balance Løbesko (tilpasset efter fodtype)
    Indendørssko (ukendt mærke)


    som bonus info kan jeg så os fortælle at fiberpels, termobukser, det hvide undertøj(bukser trøje), hvide underbukser, grønne t-shirts, kampskjorten, er blevet skiftet ud med noget sort undertøj, trøjer & bukser.


    og så OT så vil jeg lige nævne at barbermaskine er det bedste, da hvis du fejler barbering er nemmer at starte den op end at tørbarbere.

    Få styr på at lægge tøj sammen,
    når du møder dine værelseskammerater, få styr på hvordan det skal foregå, rengøring, skabe(de skal alle være ens)
    få gået støvlerne til hurtig, evt, ta dem med hjem i weekenden, og bruge dem lidt, og husk nu at pudse støvler hver dag, i starten, gør støvlen "blødere" ergo mere behagelig,
    hvis du kan få tilsnusket dig noget elektrikertape er det guld værd, når du skal have styr på stropper mm. på basis og rygsæk.
    En god soldat sover når han kan, 20 min hvil, betyder 20 min søvn :ph34r:
    makeupfjerner/ren sæbe/barberskum, er godt når der skal fjernes sløring, husk nu kun koldt vand.
    lad vær med at drikke dig i hegnet om torsdagen, for fredag er der morgenløb(ikke alle kaserner/HBU hold)
    der er sikkert meget mere men hvad jeg lige kan komme i tanke om nu :cheers:


    Edit: få købt dig et armbåndsur, behøver ikke koste alverden, men det er en fordel hvis det kan, vise tiden i mørke, og har et stopur. evt noget alarm, så man kan vågne igen ;)

    det virker til det ja, men om det fungere på samme måde med det endelige spil er der dog ikke nogle der ved endnu, men det svare til du starter battlefield heroes / battlefieldfree2play det er den bedste måde at forklare hvordan du starter BF3 lige pt.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af gaming-king


    Og du kan jo sagtens få dig en lille stationær med et mATX bundkort (må jeg her anbefale ASUS Maximus IV Gene-Z) Det behøver ikke fylde alverden..


    som skrevet tidl. så har jeg ikke noget godt sted at stille den, har kun et spisebord og et sofa bord, ville gerne, men bliver først om 4+ år når jeg flytter til noget større, men den Vision virker da okay, eneste jeg lige har er at med styresystem så ender man alligevel på 10.400
    og så kan man da ligesågodt smide den sidste tudse i og få ASUS G74Sx TZ099V, som er det større, I7, 3gb video hukommelse, for ikke at nævne Bluray, det må da være den tudse værd ved så ikke om selve grafikkortet er dårligere eller bedre..

    jeg gik ind på min EAkonto og satte BFBC2 som yndlingsspil, og så fik jeg en mail, dog kan min gamle bærbar ikke trække det godt nok :D


    så nu jeg på jagt efter ny bærbar :ph34r:

    hmm, nu misbruger jeg min egen tråd, da jeg har kigget ldit igen, men mit problem er jeg ikke rigtig har fulgt med på markedet, så igen hvis en lidt mere kyndig en jeg selv kunne sige for og imod jeg har pt kigget frem og tilbage og fundet frem til 4 styk der er meget ens (og lidt dyre) hælder mest til ASUS G74Sx TZ099V skal dog være sikker i min sag det det er mange penge at smide på en bærbar.





    Quote

    Oprindeligt indlæg af HerrMansen
    Er du sikker på at det er en slæbbar du vil købe? Har selv en 17,3 tommers maskine, som maks kører en time på batteri i Windows 7 uden programmer. Disse store bærbare er absolut ikke bygget til at blive brugt på farten, men rettere at kunne blive flyttet nemt.


    Mine 20 ører ;)


    Den står stortset stationært på stuebordet, desværre, kan det ikke betale sig med en stationær grundet pladsen den ville tage(ville ikke se pænt ud). og det skal være muligt at pakke den væk :)


    men jeg takker for jeres svar og leder videre efter en gaming bærbar, til en fornuftig pris :)

    Goddag, jeg har brug for en kyndig person til at sige mig om dette er et godt tilbud


    jeg bruger den som multimedieplatform, dvs film plus musik, og så spiller jeg spil på den, så den skal helst kunne trække nye spil evt os være klar til BF3 :)


    http://www.bilka.dk/Elektronik…30%28Purchase_Other_DS%29


    og til de dovne


    Ja, nu står jeg med det populære spørgsmål som i sikkert har fået 1000 gange før,
    jeg søger en bærbar til at kunne trække de nyere spil på, budgettet er på ca 10.000 gør ikke noget at den er lidt over men helst ikke for meget, Det skal være bærbar da jeg ikke har plads i lejligheden til en stationær, den vil altid have strømkabel i, og vil stortset aldrig være andre steder end i lejligheden.
    Har selv kigget de forskellige tråde igennem, og fundet frem til 3 styk to Asus og en MSI


    ASUS G73SW TZ134V
    http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=4671275


    ASUS G73JW TY209V
    http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=4413334


    MSI GX660 622NE
    http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=4667733


    men hvis i har bedre forslag er jeg klar på at lytte, hvis i skal bruge flere oplysninger siger i til.

    jeg mener at jeg har set det i biltema, men ellers kan man os prøve at ringe til en elektriker, eller din internetudbyder