Køb af Gaming bærbar

  • Hey, jeg skal ud og købe en ny god gaming bærbar den skal kunne spille alle de nyeste spil, og skal kunne holde i 1-2 timer i normal brug (normal brug: kun høre musik og surfe net)


    Jeg ville bare høre har i nogen forslag?


    Jeg har 17,000kr jeg kan bruge på den


    Tak på forhånd


  • Hvad er alle de nyeste spil?


    Forslag:


    http://novabook.dk/note_gladiatorv3.html


    http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=4266133


    http://www.edbpriser.dk/Produc…q=asus&sp=all&pid=4226654


    http://www1.euro.dell.com/dk/da/hjemmet/B%C3%A6rbare-pc'er/laptop-alienware-m17x/pd.aspx?refid=laptop-alienware-m17x&cs=dkdhs1&s=dhs


    http://www.fcomputer.dk/Baerba…266NE_15,6_Full_HD_WIN7HP

  • Der er ingen grund til at bruge 17.000 kr. når du kan få en højtydende bærbar til ca. 9.000 kr. Den merydelse du vil få ud af det er forholdsvis lille. Jeg vil anbefale at købe de "billige" til 9.000 kr. og så gemme pengene og have mulighed for at udskifte bærbar langt hurtigere end hvis der blev brugt 17.000 kr.


    Skal du have mest ydelse for pengene så er MSI med HD 5870 grafikkort vejen frem (SSDfreak linker til et par stykker. Find evt. andre på edbpriser.dk). MSI skulle også være ok kvalitet. Selvfølgelig findes der bedre, men til prisen er de fremragende


    Personligt bryder jeg mig ikke om Alienware af 2 grunde. De er for dyre og designet er utrolig grimt (hvilket selvfølgelig er en smagssag).


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • jeg er selv imod alienware så jeg har ikke tænkt mig at købe en. Det den bærbar skal bruges til at skole og lans, jeg ved at det måske er lidt overkill men jeg skal have en jeg kan bruge til stort set alt, render film og sådan noget.

  • Det er totalt spild af penge at fyre 17000 af mod sådan en maskine. Hvis du har brug for rigtigt meget kraft her og nu så del pengene ud og køb en ordentlig bærbar (som er bærbar, dvs MAX 2kg og 14'') og brug resten på en stationær "regnemaskine".


    Ellers er jeg fuldt på linie med andre her i tråden. brug halvdelen nu og halvdelen om et år på en ny maskine. Det får du væsentligt mere fremtidssikring ud af.


    Når du går fra de 9-10K til 17K så er det kun for at få SOTA og det køber dig kun 1-2 måneders ekstra levetid på maskinen, den er derved næsten forældet lige så hurtigt som den maskine til 9-10K


    /ask

  • altså jeg har ikke bruge for en stationær da jeg allerede har en, men det kan være at jeg måske ikke skal bruge så mange penge og de 17,000 er bare det beløb jeg har jeg kan bruge på den.


    altså alt den skal kunne er at køre de nyeste spil som fx. Metro 2033 Crysis MW2 og battlefield BC2 i den højeste opløsning bærbaren ny har.


    glemte at nævne det skal helst være enten 15,6" 16" eller 17,3" vil ikke have mindre eller støre

  • Du kan evt også kigge her http://www.rockdirect.co.uk de laver også nogen super lækre bærbare. Har selv købt en til 20k for 4 år siden. Men min erfaring siger at jeg må give de andre ret, det kan slet ikke betale sig at ofre så mange penge når den alligevel er forældet inden for de næste par år.


    Mvh

    Amd Phenom II X4 955 BE - Kølet af Scythe Mugen 2 Rev. B
    Asus M4A87TD/Usb 3
    Kingston Hyper X 2x2 GB 1600Mhz
    XFX Radeon HD 6950 2GB "Dual Fan"
    Seagate Momentus XT 500 GB/Samsung F1 750 GB
    Corsair TX750W
    Fractal Design Define R3
    Samsung Syncmaster T220
    Windows 7 Home Premium 64bit
    Logitech G11/Logitech G5/Steelseries 5L/eDimensional AudioFX Pro 5+1

  • Tjek evt. mm-vision.dk.


    Jeg har købt min gamer-bærbar her og har været rigtig godt tilfreds. Største grafikkort er dog pt. HD5650, men de opdaterer løbende.


    /Lars

    Bærbar:
    Processor: Intel Core i7-720QM 4x1,60GHz (Turbo 2.80GHz) 6MB cache
    Ram: Kingston 4GB DDR3-1066 RAM DualChannel
    Harddisk: 500GB harddisk S-ATA 2,5" Fluid
    Grafik: ATI HD5650 1GB GDDR3 dedikeret RAM (DirectX 11)
    Skærm: 15.6” FullHD-LED Glare panel 1920x1080
    Drev: Blue Ray - Combo

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Skimmer
    Tjek evt. mm-vision.dk.


    Jeg har købt min gamer-bærbar her og har været rigtig godt tilfreds. Største grafikkort er dog pt. HD5650, men de opdaterer løbende.


    /Lars


    Har jeg allerede linket til, men opretter har valgt ikke at kommenterer links

  • Kig efter en ASUS G73JH-xx ;) Der kan du få alt hvad hjertet begærer


    Husk at få en "opdateret" udgave, så du får den med 840QM processor og andre opdatering der måtte være kommet siden de sidst blev sendt til Danmark :)

  • Der vil ikke komme noget ekstra da det er i Tyskland og derfor indenfor EU. Med hensyn til forsendelse ved jeg det ikke, men et kvalificeret gæt vil være et sted mellem 100 og 300 kr.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • okay tak, jeg tror det bliver en fra Devil tech jeg køber så


    Hellmachine DTX 16,560kr + 300 i fragt = 16960kr


    Konfiguration:


    Skærm: 17,3 "1920 x 1080 Full HD LED-backlit widescreen refleks-teknologi
    Operativsystem: ingen
    Garanti: devil pleje: 2 år Djævelen pleje og 2 års garanti
    Processor: Intel ® Core? i7-950 processor (8MB L3 cache, 3.03GHz)
    Tv-tuner: Ingen
    Hukommelse: 6 GB - 3 x 2048 MB High Performance - DDR3 SDRAM på 1600 MHz [129 €]
    Video Card: To GeForce GTX 460 grafikkort i SLI med det samlede areal 3 GB [299 €]
    Harddisk: 320 GB 7200 RPM SATA [25 €]
    Hard Drive 2 320 GB 7200 RPM SATA [69 €]
    Disk 3: ingen
    CD DVD Blu-Ray DVD Brænder: 8x Dual DVD Layer + /-RW / 24x CD-RW Combo
    Kommunikation: Integreret Gigabit Ethernet og 56K V.92 10/1000Mb Modem
    Lydkort: Intel ® High Definition Audio (24-bit, 192 kHz) med surround sound
    Wireless Network Card: ingen
    Bluetooth: Integreret Bluetooth-modul
    Fingeraftryk: Integreret fingeraftrykslæser - Lås ud ubudne gæster og snushaner!
    WebCam: Integreret 2,0 megapixel kamera
    Keyboard: Laptop Keyboard - Tysk
    Mus: Ingen
    Headset: Ingen
    Kontorsoftware: Ingen
    Anti-virus software: Ingen
    USB Stick: ingen
    Floppy Drive: ingen
    Ekstra batteri: ingen

  • Du er klar over at du er ved at købe en maskine uden dansk tastatur? Du skal nok være ret sikker på at du kan leve med det når du (alligevel) vel smide 17K efter den?


    /ask

  • Hvis du vil have brugt de 17.000 kr. så er der da ikke tvivl om at det er en ganske kompetent maskine.
    Jeg forstår dog ikke hvorfor du ikke vil have trådløst netkort i den. Det kan godt være du har kablet netværk derhjemme, men før eller siden får du brug for det og så vil du ærgre dig over du ikke lige brugte de håndører på det.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------


  • De samme bones sælger MM-Vision og Novabook.dk


    Du får en maskine, som holde strøm under en time
    Du får en skærm smaskfyldt med refleks, som er no no på gamer segmentet
    Du får grundet den grafiske løsning - en maskine, som vil støje som et krafværk samt skabe så meget varme du kan spejle æg på bunden af den samt omkring touchpad i venstre side.
    Du får en maskine som Jacob skriver, uden dansk tastatur layout - Tysk
    Du får en maskine, som trods prisen ikke tilbyder en Hybrid disk, men en sløv pladedisk
    Ingen fristende software tilbehør
    Tung som ind i fanden


    Synes tilbud og maskine er spild af penge