Hvor er den kære Burger dog?? :)

  • Hvad så med Grillrotten han har heller ikke været på i lang tid.


    Last Active: 12.07.2009 19:12

    Asus Deluxe X99 Intel I7 5930k 3.5 @ 4.6 Socket 2011 v3 - H2O
    Asus Nvidia - 2 x 980 Ti i SLI - Asus 27" g-sync PG278QE
    OCZ Express RevoDrive 3 x2 SSD 240 GB 1500/1225 MB/S
    HyperX Preadator DDR4 32 gb 8 x 4 gb 3000 Mhz
    ThermalTake ToughPower 1200Watt - Windows 10, 64 bit Blog

    Rettet 2 gange, sidst af Meinder ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Meinder
    Hvad så med Grillrotten han har heller ikke været på i lang tid.


    Last Active: 12.07.2009 19:12


    Og det er da en bruger som os er fra min tid af :)) imodsætningen til de andre, som jeg dælme ikke lige kan genkende :P

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af |KTS|


    Eller Bentzin, den gamle sure mand. Han var et gnavent røvhul, men han sagde sgu sin mening. Det var tider den gang man kunne sige sin mening, bashe lidt til hinanden og generelt havde mere frie tøjler. Mon mandefaldet på siden de senere år har noget med det at gøre?


    QFT!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af |Henrik|
    Og mig som var Moderator engang ( Icemann ) huserer stadig rundt her :) men mest i foto forummet... :D



    Ja du har godt nok skiftet boldgade :) hehe, men på den fede måde!

  • Hvis nogen kunne sige hvordan det burde ændres... så det kunne blive "fedt" igen.... kommer i bare med forslag.

    Intel I5 2500k | Gigabyte Z68 | 16GB Kingston | Radeon 380 | 1 Samsung EVO850 512MB | Enermax Digifanless 550W
    27" (U2711) DELL | 24" (2408WFP) DELL | Ergotron LX Dual Side-by-Side

    Canon 5DM4 | 16-35mm 2.8L | 24-70mm 2,8L | 85mm 1.2L USM II | 70-200mm 2.8L IS
    Nogle Speedlites | PocketWizards

  • Det er jo nok ligesåmeget et spørgsmål om det stigende antal IT fora som så meget andet. Personligt finder jeg ihvertfald "publikummet" herinde en del mere sobert og modent end f.eks. Tweakup der mest af alt minder om en flok knallertdrenge. :roller:

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af gaming-king


    Og det er da en bruger som os er fra min tid af :)) imodsætningen til de andre, som jeg dælme ikke lige kan genkende :P


    Men Grillrotten har så nok også en ældre bruger end mange af dem der ellers er nævt som de gode gamle ;)




    Angående det at gøre siden bedre så ved jeg sq ikke lige hvad man skulle ændre, ærlig talt så er jeg her kun af ren vane. Jeg leger jo ikke med OC længere som jeg gjorde da jeg var meget aktiv herinde..


    Jeg har altid været glad for den integrerede forum oversig der er på forsiden af tweak.dk, synes det er lækkert at man bare hopper ind på siden og på en gang kan tjekke nyheder og spotte interessante forum tråde :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Pulse


    Ja, hans stædige kommentarer kunne godt være ret underholdende. Men husker ham for det meste som værende mavesur... :roller:


    Han er/var ikke den eneste. :idea:

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

    Rettet en gang, sidst af Baloo ().

  • Try-this,


    Tror dog vi "Tweak" på en eller anden måde skal fange nye folk, der virker lidt som om der ikke kommer nye aktive folk til, hvilket gør at det altid er de samme der skriver i tråde, og der ikke kommer nye meninger og kommentare.


    Ved ikke helt om vi skræmmer folk væk

    Intel I5 2500k | Gigabyte Z68 | 16GB Kingston | Radeon 380 | 1 Samsung EVO850 512MB | Enermax Digifanless 550W
    27" (U2711) DELL | 24" (2408WFP) DELL | Ergotron LX Dual Side-by-Side

    Canon 5DM4 | 16-35mm 2.8L | 24-70mm 2,8L | 85mm 1.2L USM II | 70-200mm 2.8L IS
    Nogle Speedlites | PocketWizards



  • +1

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Brain
    Try-this,


    Tror dog vi "Tweak" på en eller anden måde skal fange nye folk, der virker lidt som om der ikke kommer nye aktive folk til, hvilket gør at det altid er de samme der skriver i tråde, og der ikke kommer nye meninger og kommentare.


    Ved ikke helt om vi skræmmer folk væk


    Ikke så ofte jeg bruger tweak forummet mere, men grunden til at jeg selv søgte andre steder i sin tid, var den kommentar man fik i næsten hver eneste tråd. "Ask Google" "check Google" google dit og google dat :)


    Alt kan sku findes på google, hvis man lige ved hva man skal søge efter og det er ikke lige altid man er heldig at finde det.
    hvor det er noget lettere lige at høre om andre i forvejen ved det. :) ellers er der jo ingen brug for et forum overhoved, eftersom at alt som sagt kan findes et eller andet sted på google nu til dags.


    så hvis folk tog sig lidt sammen og forsøgte at hjælpe dem der nu spørger om hjælpe, i stedet for at tale ned til dem med kommentare som at check google.
    De fleste svar på google ender jo også med at være på engelsk og det kunne jo være at personen ikke var så god til engelsk og netop derfor spurgte på et Dansk Forum ;)


    bare min mening :)

  • Se den vil jeg lige tage op i crew.. så vi kan få stoppet det...


    Naturligvis skal man stadig kunne hjælpe med at søge... men ikke bare referer til google og sige PRØV selv.

    Intel I5 2500k | Gigabyte Z68 | 16GB Kingston | Radeon 380 | 1 Samsung EVO850 512MB | Enermax Digifanless 550W
    27" (U2711) DELL | 24" (2408WFP) DELL | Ergotron LX Dual Side-by-Side

    Canon 5DM4 | 16-35mm 2.8L | 24-70mm 2,8L | 85mm 1.2L USM II | 70-200mm 2.8L IS
    Nogle Speedlites | PocketWizards

  • Jeg har selv brugt den et par gange - indrømmet. Men omvendt så bør der også kunne forventes at man har prøvet bare en lille smule selv inden man poster.


    Jeg er selv holdt mere eller mindre op med at poste "google det selv" efterhånden, er så efterhånden mere til bare at ignorere tråde hvor folk ikke har gjort bare den mindste indsats for at finde en løsning....


    /ask

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af jacobask
    Jeg har selv brugt den et par gange - indrømmet. Men omvendt så bør der også kunne forventes at man har prøvet bare en lille smule selv inden man poster.


    Jeg er selv holdt mere eller mindre op med at poste "google det selv" efterhånden, er så efterhånden mere til bare at ignorere tråde hvor folk ikke har gjort bare den mindste indsats for at finde en løsning....


    /ask


    Ditto !

  • Altså jeg tror, og det er blot en sølle mening, at overclockingens dage er talte.. Ja, man kan stadig gøre det - men der er ikke lige så stor interesse for det. Jeg startede herinde for at få hjælp til at clocke min athlon 2600+ processor.. I dag køber de fleste bærbare, og det giver ingen mening at clocke dem (medmindre du har en konkurrence om hvem der kan tømme et nyt batteri hurtigst)..


    Derfor tror jeg heller ikke der kommer mange nye til, da forummet ærlig talt - i sin grundkerne - handler om noget som ikke interesserer folk længere.. Og ja, alle har brug for computer hjælp og vi har ufatteligt mange kloge hoveder herinde der hjælper - men alligevel kommer folk ikke tilbage efter de har fået svar på deres spørgsmål..


    Jeg synes det er super ærgeligt, og jeg ville elske at være mere aktiv herinde.. Jeg er dog kun interesseret i Off-topic og Foto (nogle gange).. Alt det andet - tja, det var noget jeg interesserede mig for for 5 år siden..