Har du lyst til at teste produkter... GRATIS?

  • Hey Tweakere...


    Jeg har nu en del tid været medlem på en side, hvor man kan teste ting for firmaer, tilmeldingen er gratis... og bagefter kan du selv beholde produktet, eller give det til en bekendt...!


    Det kan være produkter lige fra babyolie til kaffemaskiner eller barbermaskiner..


    Hvis i skulle have en interesse for selv at teste produkter, kan i smide mig en PM med jeres E-mail,
    Og jeg skal sørge for at sende jer en invitation!

    Intel i7 860 @ 2,8Ghz
    Gigabyte P55A-UD3
    Kingston 2x2Gb PC3-10600 CL9 (skiftes snart ud)
    2x1Tb Samsung F1 Spinpoint 7200RPM - 32Mb Cache
    Powercolor Radeon HD 5870 1Gb GDDR5 (875/1225)
    Samsung SyncMaster 2233BW 1680x1050
    Zalman ZM600-HP


  • Hvorfor får dette lov til at stå herinde?


    Reklame for at teste for andre sites
    Kravb om E-mails, så man kan tæppebombes med SPAM

  • Kan fortælle dig at jeg IKKE har modtaget én eneste spam mail i de 6 måneder jeg har været medlem!
    De eneste mails du modtager fra dem, er tilbud om at teste en vare!


    Men hvis jeg skal fjerne denne post, gør jeg det gerne!
    Det var kun ment som en gestus, for at andre folk også kunne deltage i sjov og spas med at teste som regel ulancerede produkter!

    Intel i7 860 @ 2,8Ghz
    Gigabyte P55A-UD3
    Kingston 2x2Gb PC3-10600 CL9 (skiftes snart ud)
    2x1Tb Samsung F1 Spinpoint 7200RPM - 32Mb Cache
    Powercolor Radeon HD 5870 1Gb GDDR5 (875/1225)
    Samsung SyncMaster 2233BW 1680x1050
    Zalman ZM600-HP

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Kayel84
    Kan fortælle dig at jeg IKKE har modtaget én eneste spam mail i de 6 måneder jeg har været medlem!
    De eneste mails du modtager fra dem, er tilbud om at teste en vare!


    Men hvis jeg skal fjerne denne post, gør jeg det gerne!
    Det var kun ment som en gestus, for at andre folk også kunne deltage i sjov og spas med at teste som regel ulancerede produkter!


    Hvorfor fortæller du så ikke om firmaet her samt hvor anmeldelserne vises

  • fordi jeg ikke ved hvor "anmeldelserne" vises... da det er et firma som
    sætter medlemmerne, altså os, til at teste direkte for producenten, så går ud fra at de giver anmeldelsen direkte til dem...


    Firmaets navn er buzzador, og du kan læse alt om dem på deres hjemmeside!


    Jeg gider ikke sidde forsvare noget, som i realiteten kun var et TILBUD til folk med interesse for at teste produkter, og ikke for at lyde næsvis, men hvis du IKKE er interesseret, kan du så ikke bare blande dig uden om?

    Intel i7 860 @ 2,8Ghz
    Gigabyte P55A-UD3
    Kingston 2x2Gb PC3-10600 CL9 (skiftes snart ud)
    2x1Tb Samsung F1 Spinpoint 7200RPM - 32Mb Cache
    Powercolor Radeon HD 5870 1Gb GDDR5 (875/1225)
    Samsung SyncMaster 2233BW 1680x1050
    Zalman ZM600-HP

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Kayel84
    fordi jeg ikke ved hvor "anmeldelserne" vises... da det er et firma som
    sætter medlemmerne, altså os, til at teste direkte for producenten, så går ud fra at de giver anmeldelsen direkte til dem...


    Firmaets navn er buzzador, og du kan læse alt om dem på deres hjemmeside!


    Jeg gider ikke sidde forsvare noget, som i realiteten kun var et TILBUD til folk med interesse for at teste produkter, og ikke for at lyde næsvis, men hvis du IKKE er interesseret, kan du så ikke bare blande dig uden om?


    Måske du skulle passe bedre på
    http://fpn.dk/rettigheder/markedsforing/article1271239.ece
    http://www.taenk.dk/index.php?cid=7729


    Du er jo præcis en som de søger. Du viderebringer budskabet. Det får god reklame, og du får mere eller mindre brugbare produkter ind.
    Tvivler på det frister folk med sund fornuft

  • Det er da ikke noget med at passe på?
    Det er jo ikke et pyramidespil det her, læs dog selv hvad der står!


    ""Som Buzzador inviteres man til at deltage i forskellige kampagner, man ”buzzer” og man giver en feedback til producenten og til Buzzador om buzzningen. Det er alt vi forventer, ud over, at man selvfølgelig er ærlig om, at man er en Buzzador – vi ønsker ingen skjult reklame," forsikrer Siff Skovenborg. "


    Og der er intet i vejen med at være sladderambassadør, hvor meget man så enkeltvis lægger i det, er jo op til én selv!


    Og siden ombudsmanden stadig er i Dialog med Buzzador, kan man jo kun sige at det må være lovligt, ellers var de for længst lukket ned!


    Men vil da sige... det er godt du er skeptisk, det viser at du kan være objektiv, for det skal man også være som buzzer, i hvert fald overfor produkterne!


    Altså, jeg sværger på, at jeg ikke har modtaget én eneste spam mail, eller post på privaten, siden jeg blev tilmeldt som buzzer! Og hvad skulle der være i vejen for at teste et produkt, og lade ens venner prøve det?
    Kan ikke se noget negativt i det, det kommer helt an på hvilken tilgang man har til det!

    Intel i7 860 @ 2,8Ghz
    Gigabyte P55A-UD3
    Kingston 2x2Gb PC3-10600 CL9 (skiftes snart ud)
    2x1Tb Samsung F1 Spinpoint 7200RPM - 32Mb Cache
    Powercolor Radeon HD 5870 1Gb GDDR5 (875/1225)
    Samsung SyncMaster 2233BW 1680x1050
    Zalman ZM600-HP


  • Du burde bare have præsenteret folk for dette selv inden jeg spurgte ind til det.
    Der findes IKKE et firma, som bare giver ting bort. Mht. "passe på" så må du selv vurderer dette som du vil. Jeg er ikke fristet af at dele slik ud til venner og familie, eller andet i den dur.


    Tak for "fristende tilbud" :-)

  • Det var skam så lidt!
    Næste gang skal jeg nok uddybe det lidt mere!
    For det er bestemt ikke for at skjule for folk hvilket firma det er!
    Mere for at skærme for at folk tror det er pyramidespil!

    Intel i7 860 @ 2,8Ghz
    Gigabyte P55A-UD3
    Kingston 2x2Gb PC3-10600 CL9 (skiftes snart ud)
    2x1Tb Samsung F1 Spinpoint 7200RPM - 32Mb Cache
    Powercolor Radeon HD 5870 1Gb GDDR5 (875/1225)
    Samsung SyncMaster 2233BW 1680x1050
    Zalman ZM600-HP

  • Man kan også selv gå ind på hjemmesiden og blive medlemmer - istedet for at du skal sende en invitation og få point for vores deltagelse... Jeg er hermed medlem, men klarer det gerne uden andres hjælp - jeg hader at folk skal få gevinst på min deltagelse (pyramidespil). :D


    Men jeg prøver at buzze...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af tAshDa
    Man kan også selv gå ind på hjemmesiden og blive medlemmer - istedet for at du skal sende en invitation og få point for vores deltagelse... Jeg er hermed medlem, men klarer det gerne uden andres hjælp - jeg hader at folk skal få gevinst på min deltagelse (pyramidespil). :D


    Men jeg prøver at buzze...


    Det er så din egen fejl :P
    Held og lykke med at få en kampagne :)


    edit: Apropos, er det ikke pyramidespil når andre får bonus af at du joiner... Det er kun hvis jeg sælger en vare af ingen eller ringe værdi, til overpris. For at få dig til at sælge den videre på samme måde!


    Så sorry at skuffe dig :)

    Intel i7 860 @ 2,8Ghz
    Gigabyte P55A-UD3
    Kingston 2x2Gb PC3-10600 CL9 (skiftes snart ud)
    2x1Tb Samsung F1 Spinpoint 7200RPM - 32Mb Cache
    Powercolor Radeon HD 5870 1Gb GDDR5 (875/1225)
    Samsung SyncMaster 2233BW 1680x1050
    Zalman ZM600-HP

    Rettet en gang, sidst af Kayel84 ().


  • Gu´er det da det. Du skaffer folk, og skaffer dig selv kredit. Det er pyramidespil

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Raller


    de hedder saltstænger.


    Jeg sutter ikke saltstænger.. :))

    Vision S-Series S3768
    Intel Core i7-3610QM 4x2,30GHz (Turbo 3.30GHz)
    17.3” LED AntiGlare 1920x1080
    Kingston 8GB DDR3-1600

    Nvidia GeForce GTX660m 2GB GDDR5
    Samsung 830-Series 256GB
    WD Scorpio Blue 640GB