Indlæg af Kayel84

    Tusind tak hr :)
    Det var lige det jeg havde brug for at høre!
    har nemlig ikke kunnet finde nogen der mindede tilstrækkeligt om den jeg sælger!
    så nu har jeg en pris at rette til efter, sætter den til 1800 derinde, så må vi se om nogen bider!

    Jeg forsøger at få vurderet min bærbar til et salg,
    da jeg har fået en erstatningsbærbar som fuldt ud gør den anden overflødig!


    Perfekt til:



    Internet surf,
    Se film,
    Office pakken,
    Programmering,
    Youtube,
    Facebook,
    Itunes,
    Casual Gaming


    Specs:


    Model: HP 6530B


    Intel Core 2 Duo P8600 (2,4 GHz)
    2 GB RAM
    160 GB Harddisk
    Mobile Intel GMA 4500
    DVD-/+RW med Lightscribe.
    Trådløst netkort Pre-N.


    Bluetooth, 6 i 1 Kortlæser,
    FireWire, Microphone.


    14,1" WXGA skærm (1280 x 800).


    Vægt: 2,41 kg


    Den eneste mangel den har, er at strømforsyningen har en smule blotlagt kabel, men intet graverende og den fungere upåklageligt Billede her


    Den bliver totalt nulstillet ved salg, så intet af min ophavsrettigt tilhørende software bliver videredistribueret!


    Billede af specs og bærbar her og her


    Giv en vurdering :)
    Tak


    Varen befinder sig i Sønderborg, men kan måske afhentes i Odense!

    Bundkort til salg, kun brugt 2 måneder!


    Specs findes HER


    Varen er købt i BULK ved lokal forhandler, skal dog lige finde min kvittering på den!
    Garanti er derfor stadig aktuel!


    Dog kan jeg kun give kopi af købsfaktura, da jeg købte andet hw på samme faktura!


    HBO 450


    Køber betaler fragt

    Fulltower fra Chieftec, af modellen Scorpio...
    God stand men brugt (småridser) god som server computer, står stabilt med sine brede fødder, plads til kølermontering i harddisk monteringsslots, samt easy slide udskiftning til Optiske drev.
    Der er montereret lyddæmpningsmåtter på indersiden af kabinettet, samt medfølger der 1 stk gummiophæng til Harddisk (formindsker resonans)


    Der medfølger derudover 4 stk. monteringsbeslag til optiske drev, skruer, 2 stk. kabinetkølere og én 350W PSU + strømkabel.
    Kabinettet er forsynet med sidelås m. 2 nøgler og fingerskruer. Så det er nemt at udskifte dele


    HBO 200kr


    Link til DBA annonce med billeder


    Edit pga. Prisen

    Vil du printe billeder, eller tekst?
    Og eller, skal der være mulighed for at printe billeder i høj kvalitet?


    For så skal man først og fremmest gå efter udskrifts DPI, og ikke så meget, hvilke funktioner den har!
    men ellers er:


    Samsung CLP 315W


    og


    Canon i-SENSYS LBP5050


    Og ved så ikke om man kan stole på de informationer man får,
    men den Canon skulle efter sigende kunne printe i en opløsning på 9600 dpi x 600 dpi, men tror nærmere at det er 600 x 600!


    men hvis ikke, så er der da to muligheder der!

    han mener nok at han har skrevet anmeldelse af deres laptops...
    Kan kun anbefale NovaBook...
    Yderst professionel behandling, god kundeservice og medarbejdere der faktisk ved hvad de snakker om!
    Dog kan det til tider være svært at nå igennem på telefonen.. så at maile eller bruge siden som er linket ovenover, vil nok være en god idé!


    -> Selv fra Sønderborg, og handler regelmæssigt hos Nova Data

    Så må løsningen jo bare være at få dem i workgroup sammen!
    Jeg har intet problem derhjemme, og sågar kun med en gammel Netgear router, alle computere er dog også Win 7, og det kører perfekt!


    Selv med fjernsynet + wii og PS3 sat til!


    Problemet er jo bare at du ikke kan gøre det, hvis de ikke ligger i samme subnet...
    smid først alle computere på samme workgroup, og så skal de sådan set poppe op når du åbner din netværk mappe!
    hvis det giver mening!

    Jeg tror også det bliver CM 690 II der render med prisen!
    Har bestilt den, men går nok et par dage før den kommer :)


    men glæder mig som en lille julegris, til at jeg kan slippe af med mit monster full tower Chieftec Scorpio... det fylder jo ALT for meget :D

    Jeg tror mere på at købe et kabinet som ikke skal moddes, da du ikke får det bedre end du selv kan lave det, og jeg er sku ikke så god til den slags, omfarvning og konstruktiv ombygning af kabinetter, hvis jeg var, ville jeg lavet mit eget :D


    men er dit 5970 ikke omkring 30-31 cm langt? hvor mit Powercolor 5870 kun er 26,5!
    Så vil da mene at den godt kunne presses ned i 690 II!
    for ud af de to, altså HAF og 690 II, er det helt sikkert sidste nævnte jeg er mest skudt i! også fordi at jeg der ikke skal ud og investere i filtre og plexi + det løse :)

    Hey alle...


    som overskriften siger, leder jeg efter et nyt kabinet, og jeg har fundet frem til disse to kandidater!
    Ud fra Airflow, mounting af hdd, plads til grafikkort og generelt udseende, kigger jeg på disse to:


    hhv:
    CM690 II Advanced
    og
    CM HAF922


    De ligger begge omkring de 800kr prismæssigt, hvilket jeg synes er en fin pris! men eneste grund til at jeg kender HAF922, er fordi jeg kan se på signaturene herinde, at mange har dem!
    Jeg så dog en anmeldelse, og den mest signifikante forskel jeg kan se, er at designet indvendigt på 690 II Advanced er mere gennemført + at der til alle kølerudluftnings stederne er filtre, hvilket jeg mener er essentielt for at få minimalt slid, og mest ren luft-tilførsel til systemet!


    Hvilket der ikke medfølger på en HAF922, derudover er den bare standard - ufarvet grå indvendig, men derudover har den samme egenskaber som 690 II


    Men hvilken skal man vælge, og hvilke har i erfaringer med?
    gerne folk der måske har erfaringer med HAF922 og 690 II advanced, og begrund gerne jeres præferencer!

    jeg har prøvet at måle med MSI afterburner og Kombuster, og de er ret enstydige med furmark og SIW...
    GPU bliver ca. 80-90C alt efter temp i rum, men fik til gengæld et crash da jeg kørte Kombuster første gang...


    Den var blevet 91C varm ved peak, og så frøs skærmen, efter kun 13 minutters stability test!
    Derudover har jeg gjort det samme efter jeg installerede Catalyst 10,4, cirka samme resultat, den crashede efter 14 minutter!


    Hvad skal jeg gøre, RMA?

    Ebo:
    Jeg har også først tænkt at det var en koldlodning, især fordi da jeg første gang pakkede kortet ud, stadig var flux rester på kortets bagside, så går ud fra at der har været en del fejllodninger på kortet, og de så har rettet på det, og at det er det der gør det ustabilt...


    Jeg havde et PoV 8800Ultra i før, men udførte et complete nyinstall af maskinen, med total formatering, og kører lige en drivesweeper når jeg kommer hjem, og prøver med Catalyst 10.4 og giver en melding på det.


    Sweet_Dane:

    Quote

    Skal lige ha det helt på det rene???? Kommer der en meddelelse eller er det bare noget du tænker, for hvis det er en meddelelse, kunne det ligne en virus.


    Der kommer ingen meddelser, men får bare lige pludselig efter ca. 30-60 minutters spillen, grønne vertikale striber på skærmen, hvor jeg sommetider kan nå at ctrl+alt+delete mig ud i windows og så afslutte programmet, men ellers fryser computeren, og har med SIW tjekket temperaturen, og den når ikke over 85C når jeg spiller!