Er den her bærbar de ekstra penge værd?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SSDfreak
    "af den simple grund at bærbare i DK hovedsagligt er lavet til skolebrug eller arbejdsbrug. dvs med fokus på pris og eller batterilevetid og vægt. da jeg selv er gamer er det highend kompenenter jeg vil have og disse er ret svære at finde i danmark. jeg læser derfor gerne de engelske eller tyske. "


    Det var dog det værste sludder jeg længe har hørt!
    Du kan få de samme komponenter i Danmark, som du kan udenfor Danmark!


    ja du kan da få alt det i danmark som du kan få andre steder.....men til meget højere pris.. sidst jeg skulle bruge en bærbar og lavede en tråd om det på tweak, blev jeg henvist til UK....det må der da være en grund til ...

    Dyas


    Lian Li TYR pc-x 2000 full tower - Corsair HX1000W Modular psu - Asus Rampage II Extreme
    Intel® Core™ i7 965 Extreme Edition @3,6 Ghz + Thermalright Ultra-120 eXtreme Rev.c
    gigabyte GTX570 "super overclock" - 6 GB Kingston HyperX 16000
    80GB Intel SSD - Samsung Syncmaster TA950 27" - Logitech Z5450 THX Sorround + Sennheizer HD650


    Laptop
    PS3
    Wii

  • Okay fint nok. Jeg smutter fra tweak, gider ikke bruge min tid på et fora hvor der åbenlyst bliver reklameret i det omfang at det næsten kan betegnes som spam - uden folk er i mod det. I samtlige tråde er der blevet skrevet et link til laptop world fra ssdfreak, men fint nok. Jeg læser fora for at finde subjektive meninger om et givent område, ikke for at blive spammet med links til sider der lever af de får hits. Jeg smutter over til andre sider! hej hej.


    Og ja, jeg synes den ASUS ser fornuftig ud når man tager højde for at der skal spilles GTA på den ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mongolmedpistol
    Okay fint nok. Jeg smutter fra tweak, gider ikke bruge min tid på et fora hvor der åbenlyst bliver reklameret i det omfang at det næsten kan betegnes som spam - uden folk er i mod det. I samtlige tråde er der blevet skrevet et link til laptop world fra ssdfreak, men fint nok. Jeg læser fora for at finde subjektive meninger om et givent område, ikke for at blive spammet med links til sider der lever af de får hits. Jeg smutter over til andre sider! hej hej.


    Og ja, jeg synes den ASUS ser fornuftig ud når man tager højde for at der skal spilles GTA på den ;)


    Jamen, hej hej :))


    Og jeg tror altså virkelig ikke, at du er den rette person til at dømme hvad der er spam og ikke er.. ;) Lad administratorer gøre det.


    Og jeg synes du skal tjekke lidt mere op på, hvem SSDfreak er, før du kommer med sådan nogle antagelser.


    Du kan fx tjekke tråden her;


    http://www.tweak.dk/forum/thre…96&sid=&hilightuser=22776


    hvor han faktisk ikke har linket til laptopworld.dk en eneste gang, men stadig kommer med råd og hjælp (hvor hjælpsomt det er kan altid diskuteres, men har ikke noget med sagen at gøre).


    Han sælger(bytter):


    http://www.tweak.dk/forum/thre…32&sid=&hilightuser=22776


    Spørger om råd:


    http://www.tweak.dk/forum/thre…54&sid=&hilightuser=22776


    Ja, gør hvad en normal bruger gør, så vidt jeg lige kan se ;) Så prøv nu lige at holde op med det der pjat. Måske kommer han med mindre konstruktive svar engang imellem, men han prøver da også bare at hjælpe.

    Vision S-Series S3768
    Intel Core i7-3610QM 4x2,30GHz (Turbo 3.30GHz)
    17.3” LED AntiGlare 1920x1080
    Kingston 8GB DDR3-1600

    Nvidia GeForce GTX660m 2GB GDDR5
    Samsung 830-Series 256GB
    WD Scorpio Blue 640GB

  • Spixe: Da jeg skrev det havde han ikke kommet med comeback, og håbede på at det hele kunne blive der, i stedet for at forsætte...


    Så jeg skal fokusere på en større CPU end jeg havde regnet med... det kommer til at hænge lidt på budgettet, hehe :)


    Hvis I skulle favorisere nogle mærker, hvor var vi så henne af ? Jeg tænkte selv Lenovo, ASUS, MSI, Sony Vaio grænsende til HP... der er nogle stykker der har nævnt Fujitsu Siemens for mig, men når jeg hører det, tænker jeg billige skrøbelige platkabinetter, kan der været noget om det.


    Ang. min påstand om jeg altid har fundet Laptopworld usaglig, er jo min egen holdning, og den er baseret på det jeg læste på den side de første par måneder den eksisterede.. hvordan den er nu, ved jeg ikke, men engang i den sorte bog, altid i den sorte bog :) Min mening, min holdning, min hovedpine hvis jeg går glip af noget. Under alle omstændigheder baserer jeg aldrig et køb på hvad jeg læser af skribenter på en side.. forum som dette, stoler jeg langt, langt mere på... hvem ved hvad en skribent får med i godte posen for at rose det produkt som bliver udlånt til dem fra virksomhederne selv?

  • "rer jeg aldrig et køb på hvad jeg læser af skribenter på en side.. forum som dette, stoler jeg langt, langt mere på... hvem ved hvad en skribent får med i godte posen for at rose det produkt som bliver udlånt til dem fra virksomhederne selv? "


    OMFG
    Hvor gammelt tror du et site bliver, hvis de betales under bordet! Det er simpelthen teenage kommentar i verdensklasse! Laptopworld er klart det største test site inden for laptops i Danmark, og det bliver man ikke ved at lyve. Tweak tester også, men de betales måske også af producenten?


    Du har altid fundet laptopworld usaglig, men du har kun besøgt sitet de første måneder de startede. Det er så en del år siden de startede. Får helt røde øre af dine usaglige kommentarer.


    Slut med min hjælp i denne tråd.


    PS:
    Jeg håber en fra Tweak dunker dig i knolden, og fortæller hvor et test site hænger sammen. Det hænger ikke sammen ved at modtage "gaver" fra en producent! Denne form for bestikkelse er jkeg 100% sikker på ingen producent ønsker eller tilbyder.

  • Forklarede hvorfor jeg ikke brugte det mere.. det må vel være mit valg.. :)


    Anklager ingen, siger bare "who knows?"... Uanset hvad, er det vel også mit valg, at jeg hellere vil rådføre mig blandt mange mennesker, i stedet for at basere mit køb udfra én persons oplevelse, som har fået det gratis stukket i hånden og kun haft det i kort tid. Så hellere høre fra de reelle forbrugere som selv har brugt penge på elektronikken og haft det i noget tid. Men vi bliver vel aldrig enige... kan se du bruger Acer, det er f.eks også et punkt hvor vi heller aldrig bliver enige. Jeg har mange dårlige erfaringer med dem.


    I øvrigt, så er det snart 4 år siden jeg var teenager. Godt spottet!


    Ved godt jeg selv kører OT nu, men kan vi få fokus på emnet, tak! :)

  • Gratis??
    Produkterne får testfolk sgu da ikke lov til at beholde. laptop, grafikkort, bundkort eller andet.


    Jeg "køre" ikke Acer. Jeg ejer bare Acer, men har også andre produkter.
    Måske er du ikke teenager, men du virker sgu sådan med de platte kommentarer. Du sige rmed andre ord, at folk der tester er fuld af løgn inkl testfolk på Tweak. Hvorfor ikke være taknemmelig over folk rent faktisk GIDER teste produkter, så folk har et udgangspunkt. Diverse former for tests, er ikke ment som KØB DETTE PRODUKT. Det er en retningslinie, som giver et indblik i, hvad produktet tilbyder. Du har helt misforstået konceptet


  • SSDfreak:
    Lad det nu ligge for pokker og se at komme videre. At nogle ikke kan lide sitet er squ da ikke din hovedpine. Folk har ret til deres mening og uanset hvor højt du råber vil det ikke ændre på det!!!


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Om du tager den hvide eller sorte Sony er jo en smagssag. Personligt ville jeg tage sort. Den er desuden også en smule billigere.


    Asus har jo 2 fordele, nemlig bedre grafikkort og større harddisk. Asus skulle også være udmærket i byggekvalitet, men hvordan de er i forhold til Sony ved jeg ikke, men tag evt. hen et sted hvor du kan se begge.


    Jeg kunne godt være forfalden til at tage Asus selv om jeg godt kan lide Sony.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Ja, ved heller ikke hvorfor jeg postede begge Sony :))


    Tror jeg lader det være op til hende herfra, så jeg siger tak for hjælpen... fik også lært noget nyt i denne omgang :)